دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن نگین دار بسیار زیبا و جذاب برای مهمانی ها

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع مدل های طراحی ناخن نگین دار مجلسی و شیک مخصوص خانم های جذاب و باکلاس را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی ناخن نگین دار یکی از انواع ایده های خلاقانه برای دیزاین ناخن ها است و شما می توانید با کمک لاک ها با رنگ های متنوع و نگین های زیبا دیزاین حرفه ای و مجلسی را برای ناخن هایتان داشته باشید و در مهمانی ها و مجالس به روز و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

برای طراحی کردن ناخن ها ایده های زیادی وجود دارد که طراحی ناخن با نگین و طراحی ناخن با تور از انواع روش های کاربردی و جدید است و این مدل دیزاین ها برای خانم هایی که تمایل دارند مدل دیزاین ناخن هایشان حرفه ای و متفاوت تر به نظر برسند می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل طراحی ناخن

طراحی ناخن نگین دار شیک و زیبا

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین روش ها برای دیزاین ناخن ها  ناخن نگین دار است و شما می توانید با کمک نگین های ساده و رنگی دیزاین پر زرق و برقی را برای ناخن هایتان داشته باشید. دیزاین با کمک نگین بسیار ساده است و برای دیزاین ناخن با استفاده از نگین، به وسایل ساده ای نظیر چسب مخصوص و نگین نیازمند هستید. در ادامه ایده هایی برای طراحی ناخن نگین دار را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با کمک این ایده های خلاقانه بتوانید دیزاین زیبایی را برای ناخن هایتان داشته باشید.

طراحی ناخن نگین دار جدید و شیک

دیزاین ناخن نگین دار ساده

برای چسباندن نگین ها روی ناخن ها باید از چسب مخصوص ناخن با کیفیت استفاده کنید تا از افتادن نگین ها از روی ناخن ها جلوگیری شود. برای اینکه نگین های چسبانده شده روی ناخن هایتان نیفتند می توانید از برق ناخن استفاده نمایید توجه داشته باشید که با زدن یک لایه برق ناخن روی نگین ها آن ها به صورت کامل به ناخن های شما می چسبند و به راحتی از سطح ناخن جدا نمی شوند.

طراحی ناخن با نگین مجلسی است و شما می توانید برای جشن تولد و عروسی ها از این روش برای دیزاین ناخن هایتان استفاده کنید. نگین ها رنگ های مختلفی دارند و شما می توانید برای هر رنگ لاک از نگین هایی که با لاک ناخن شما همرنگ هستند استفاده نمایید تا زیبایی و جذابیت ناخن های شما چند برابر شود. طراحی ناخن ساده با کمک نگین مجلسی و شیک تر به نظر می رسد و اگر شما در طراحی ناخن هایتان مهارت خاصی ندارید می توانید با کمک چند رنگ لاک و یا یک رنگ لاک زیبا و نگین دیزاین شیکی را روی ناخن هایتان ایجاد کنید.

  •  آرون گروپس

مدل ناخن ساده نگین دار

طراحی ناخن شیک و زیبا

طراحی ناخن با لاک قرمز و نگین

دیزاین ناخن مجلسی

طراحی ناخن با لاک دو رنگ و نگین

طراحی ناخن با کمک نگین

طراحی زیبا و جذاب ناخن

طراحی ناخن با لاک قرمز و مشکی

طراحی شیک ناخن

طراحی ناخن مجلسی با نگین

برای طراحی کردن ناخن ها می توانید از منجوق و سنگ های تزیینی و مروارید در کنار نگین استفاده کنید که این مدل طراحی ناخن ها زیبا و خاص هستند. اگر برای طراحی ناخن هایتان از لاک سفید و یا بی رنگ استفاده می کنید می توانید از منجوق و نگین های رنگی استفاده کنید تا ناخن هایتان جلوه زیباتری داشته باشند.

مدل ناخن مجلسی

طراحی ناخن عروس با نگین

مدل طراحی ناخن نگین دار شیک

طراحی زیبا و جذاب ناخن

مدل ناخن نگین دار

طراحی زیبا و حرفه ای ناخن

طراحی ناخن با لاک سفید و نگین

طراحی ناخن با کمک نگین

طراحی شیک و جدید ناخن

مدل ناخن شیک و زیبا نگین دار

طراحی زیبا و شیک ناخن نگین دار

دیزاین ناخن نگین دار

مدل ناخن نگین دار

دیزاین زیبای ناخنها با نگین و اکلیل

امروزه در طراحی ناخن های زنانه و دخترانه از متریال های تزئینی مختلفی استفاده می شود که هر یک طرفداران به خصوصی دارد و البته هر کدام جذابیت و زیبایی خاصی به ناخن ها می بخشند. اما اگر بخواهیم یکی از جدیدترین مدل های دیزاین و طراحی ناخن را معرفی نماییم و نمونه های زیبا از آن را در اختیار علاقمندان به جدیدترین طراحی ناخن قرار دهیم باید بگوییم که تلفیق چند متریال تزیینی می تواند یکی از شیک ترین نوع دیزاین برای ناخن ها باشد و جلوه ای خیره کننده به ناخن های دست ببخشد.

طراحی ناخن با نگین را در مجموعه مدل ناخن های بالا مشاهده کردید، در ادامه این بخش قصد داریم چندین نمونه ایده آل و فوق العاده شیک از ناخن های طراحی شده با نگین و اکلیل را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم که بی شک استفاده از این دو در کنار هم برای دیزاین ناخن ها جذاب و زیبا خواهد بود و این زیبایی را می توانید به خوبی در نمونه های به اشتراک گذاشته زیر ملاحظه نمایید که ضمن لذت بردن از تماشایی این مدل های طراحی ناخن، بهترین و قشنگ ترین طراحی را انتخاب و بر روی ناخن های دست های خود اعمال نمایید.

جدیدترین طراحی ناخن نگین دار

دیزاین جدید ناخن با نگین و اکلیل

دیزاین قشنگ ناخن با نگین و اکلیل

دیزاین جالب ناخن با نگین و اکلیل

دیزاین خاص ناخن با نگین و اکلیل

دیزاین تماشایی ناخن با نگین و اکلیل

قشنگ ترین طراحی ناخن نگین دار

دیزاین بی نظیر ناخن با نگین و اکلیل

دیزاین دوست داشتنی ناخن با نگین و اکلیل

دیزاین منحصر به فرد ناخن با نگین و اکلیل

دیزاین هنرمندانه ناخن با نگین و اکلیل

دیزاین مناسب ناخن با نگین و اکلیل

متفاوت ترین طراحی ناخن نگین دار

طراحی جالب ناخن با اکلیل و نگین

طراحی قشنگ ناخن با اکلیل و نگین

طراحی به روز ناخن با اکلیل و نگین

طراحی دیدنی ناخن با اکلیل و نگین

طراحی خاص ناخن با اکلیل و نگین

بهترین طراحی ناخن نگین دار

طراحی ایده آل ناخن با اکلیل و نگین

در این مطلب انواع ایده ها برای طراحی ناخن نگین دار را مشاهده کردید که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید طراحی فانتزی و مجلسی را روی ناخن هایتان داشته باشید و جذابیت ناخن هایتان را با کمک انواع نگین های رنگی و ساده بیشتر کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *