دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل کفش لژدار دخترانه و زنانه با طرح های جدید و جذاب

  • نرگس بستگان
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۶
  • ۰

اگر پیرو دنیای مد هستید و علاقه مند به استفاده از انواع مدل کفش لژدار زنانه یا دخترانه هستید، در ادامه با مشاهده تصاویر انواع مدل کفش های لژدار زیبا و شیک همراه ما باشید.

در دنیای مد امروزه انواع مدل کفش ها با طرح های جذاب و شیک زیاد به چشم می خورد یکی از این ها مدل کفش لژ دار است که در تمام سنین استفاده می شود و مدل کفش های زنانه و دخترانه شیک و جذابی دارد.

عکس های مدل کفش لژدار زنانه و دخترانه

استفاده از کفش های لژ دار و پاشنه بلند محبوبیت فراوانی در میان خانم ها دارد. انتخاب مدل کفش لژ دار جدید و مد سال به شما کمک می کند تیپ و ظاهر بهتری در مهمانی ها و مکان های مختلف داشته باشید.

مدل کفش های زیبا و شیک

کفش های لژدار زیبا

مدل کفش های لژ دار در تمام سنین بسیار مورد توجه قرار گرفته است و انواع و مدل های زیبا و شیک زیادی در بازار عرضه شده است. کفش لژ دار چه تابستانه و چه زمستانه، چه اسپرت و چه مجلسی انواع بسیار زیبا در طرح ها و رنگ های موجود است.

انواع مدل کفش های لژدار زیبا

  •  آرون گروپس

تنوع رنگی این مدل کفش پاشنه بلند به ما این امکان را می دهد که با خیال راحت بتوانیم هر مدل و طرح کفش لژ دار را که خواستیم با رنگ لباسمان ست کنیم.

مدل کفش لژدار

عکس ازانواع مدل کفش لژدار

کفش لژدار

نیم بوت های لژدار

مدل کفش لژدار

کفش های دخترانه

کفش های ساق دار

کفش های زیبا لژدار

مدل کفش لژدار

کفش های لژدار مجلسی

مدل کفش های لژدار مجلسی

مدل کفش لژدار

کفش های مجلسی زیبا

صندل های لژدار تابستانه

اگرچه مردان دو مدل کفش راحتی و مجلسی دارند خانم ها از انواع کفش ها استفاده می کنند و برای هر مکان یک کفش اسپرت یا مجلسی مخصوص دارند.

مدل کفش لژدار

انتخاب انواع مدل کفش مجلسی زنانه برای خانم ها بسیار دشوار است. انتخاب رنگ، سایز و مدل کفش هر کدام می تواند سختی تهیه کفش لژ دار را افزایش دهد.

مدل کفش لژدار

نکته: اگر به استفاده از کفش های لژ دار علاقه دارید بدانید پوشیدن طولانی مدت آن برای شما  کمردرد را به همراه دارد بهتر است در مدت کوتاه تری استفاده شود.

نیم بوت لژدار

مدل کفش زیبا

کفش های شیک و زیبا

 

امیدوارم توانسته باشیم با ارائه انواع مدل کفش لژدار جدید و زیبا در این مطلب شما را در انتخاب و تهیه کفش مناسب کمک کرده باشیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *