دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل پرده برای اتاق خواب با طرح های ساده و شیک

  • نرگس بستگان
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰
  • ۰

اگر برای انتخاب مدل پرده برای اتاق خواب خود به دنبال جدیدترین مدل های روز هستید ما در آرگا برای شما این مدلها را به اشتراک گذاشته ایم. نهایت استفاده و لذت را ببرید.

امروز ما در این مطلب تصاویر انواع مدل پرده اتاق خواب را مطابق با جدیدترین مدلهای  مد سال آماده کرده ایم. امیدواریم الگوهای مناسبی برای پرده های مناسب اتاق خواب بیابید.

مدل پرده برای اتاق خواب جدید و مدرن

دکوراسیون اتاق خواب

بعد از اینکه از انتخاب جنس پرده برای اتاق خواب  مطمعن شدیم نوبت به انتخاب رنگ می رسد، برای  انتخاب رنگ و پرده اتاق خواب باید دقت زیادی کرد، چرا که رنگ ها تاثیر زیادی در میزان آرامش فضای داخلی برای شما دارد، برای فضایی همچون اتاق خواب انتخاب رنگ های ملایم و آرامش بخش همچون رنگ های سال ۲۰۱۷ گزینه ی بسیار مناسبی است، از طرفی برای آن که اتاق خواب شما جلوه ی بصری زیباتری داشته باشد ست کردن پرده با روتختی شما می تواند ایده ی منحصر به فردی باشد و به شما کمک کند یک اتاق لوکس در عین سادگی داشته باشید. با این تفاسیر انتخاب پرده مناسب برای اتاق می تواند نقش مهمی در زیبایی فضای اتاق خواب شما داشته باشد.

دکوراسیون اتاق خواب

به شما پیشنهاد می کنیم در اتاق خواب، از چیدمان وسائل زیاد و پرده ها و رو تختی های طرح دار اجتناب کنید و با استفاده از رنگ های خالص و بعضا با سلیقه خود روشن طراحی دکور کنید، اتاق خواب باید دارای نور کافی باشد از انتخاب جنس های ضخیم برای پرده اتاق خواب جدا خود داری کنید زیرا اتاق خواب شما دلگیر و روح مرده می شود. در ادامه تصاویری از انواع  پرده های جدید اتاق خواب را ملاحظه خواهید نمود.

مدل پرده برای اتاق خواب

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل پرده ساده برای اتاق خواب

مدل پرده برای اتاق خواب

برای انتخاب مدلهای پرده برای اتاق خواب حتما به مدلهای مبلمان و تخت خود دقت کنید اگر تخت بزرگی دارید و از مبلمان سلطنتی استفاده کردید پرده ای مطابق با روتختی و والان دار میتواند برای داشتن یک اتاق کلاسیک به شما کمک کند.

مدل پرده با والان

مدل پرده برای تخت خواب

شیدها  از گزینه های مناسب برای مدلهای پرده اتاق خواب میباشد. شیدها به دلیل قابلیت کنترل نور و باز و بسته شدن می تواند گزینه ی مناسبی برای کور کردن دید همسایه باشد، همچنین شیدها را می توانید به رنگ ها و طرح های متفاوت در بازار پیدا کنید، این قابلیت شید ها باعث شده است آن هارا برای اتاق خواب کودک هم استفاده کنند.

شید ها برای اتاق خواب

برای انتخاب مدلهای پرده برای اتاق خواب باید به جنس، رنگ، نوع پارچه و نوع دوخت آن توجه داشت تا پرده ای مطابق با دکوراسیون اتاق خوابمان انتخاب کنیم و فضایی شیک را برای اتاق خواب آماده کنیم.

مدل پرده برای اتاق خواب

طراحی دکور ساده اتاق خواب  مدل پرده ساده

مدل پرده ساده

انواع مدل پرده

دکوراسیون اتاق   چیدمان اتاق کلاسیک

جدیدترین مدلهای پرده اتاق خواب

همانطور که می دانید در زمان تزیین اتاق خواب یکی از موارد بسیار مهم پرده می باشد که نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون اتاق خواب ایفا می کند که با یک پرده متاسب دکوراسیون زیبا و جذاب منزل کامل می شود، پرده در رنگ و طرح های مختلف وجود دارد و بسته به سلیقه تان می توانید پرده شیک و زیبایی را برای اتاق خواب تان انتخاب کنید.

پرده اتاق خواب با رنگ روشن و جنس نازک

در زمان انتخاب پرده حتما به میزان روشنایی اتاق خواب تان دقت کنید زیرا، برخی از اتاق خواب  روشنایی کمی دارند از این رو پرده هایی با جنس ضغیم باعث تاریک شدن بیشتر اتاق خواب خواهد شد بنابراین، بهتر اسنت از پرده های توری و حریر استفاده کنید و همچنین به سایز پنجره اتاق خواب نیز دقت داشته باشید، در ادامه مطلب جدیدترین مدلهای پرده های اتاق خواب را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پرده های زیبا و شیکی را انتخاب کنید، بنابراین اگر به دنبال انتخاب یک پرده زیبا و خاص برای اتاق خواب تان هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

پرده اتاق خواب با طرح زیبامدل پرده اتاق خواب با طراحی متفاوتپرده جدید و متفاوت برای اتاق خوابجدیدترین مدل پرده اتاق خوابشیک ترین مدل پرده اتاق خوابپرده ساده و شیک برای اتاق خوابمدلهای ساده و شیک پرده اتاق خوابپرده اتاق خواب با طرح گلمدلهای پرده اتاق خواب با طراحی جدیدپرده برای اتاق خواب با طرح سادهپرده اتاق خواب به رنگ روشنپرده اتاق خواب با طراحی جدیدپرده اتاق خواب شیک و جدیدپرده زیبای اتاق خوابپرده شیک اتاق خواب

استفاده از پرده در اتاق خواب ها علاوه بر زیبایی بیشتر اتاق خواب می تواند به نورپردازی اتاق در طول روز نیز کمک فراوانی نماید. بهتر است مدلهای پرده اتاق خواب را به گونه ای انتخاب کنید که امکان باز و بسته شدن مخصوصا برای دریافت بیشتر نور آفتاب، را داشته باشد، جهت مشاهده تصاویر انواع مدل پرده می توانید روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *