دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون اتاق نوجوان دخترانه با طرح های جذاب و دوست داشتنی

  • نرگس بستگان
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
  • ۰

اگربرای دکوراسیون اتاق نوجوان دخترانه به دنبال ایده و طرح میگردید مطلب سبک زندگی و دکوراسیون آرگا به شما کمک میکند تا اتاق خوابی زیبا برای دختران نوجوان خود طراحی دکور کنید همراه ما باشید.

 دکوراسیون اتاق نوجوان دخترانه باید دارای روح لطیف و متناسب با روحیه دختران نوجوان باشد. استفاده از رنگ ها و طرح های متناسب با روحیات این سنین و نیز به کار بردن ایده های جدید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دختران نوجوان از مهمترین ویژگی های این دکوراسیون ها می باشد.

دکوراسیون اتاق نوجوان دخترانه

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه برای سنین نوجوان دارای طراوت، نظم و شکوه ویژه ای است. ست کردن  رنگ ها و طراوت بخشیدن به فضای اتاق نیز از دیگر ویژگی های دکوراسیون اتاق نوجوان دخترانه است. نوجوانان در سنین بلوغ فکری قرار دارند و ممکن است دارای الگوها و سلیقه های متفاوتی باشند، ما باید به احساسات و سلیقه های آن ها احترام بگذاریم و دکوراسیونی مطابق با روحیات آنها طراحی نماییم.  ما در ادامه این مطلب عکس هایی را برای شما قرار داده ایم تا ضمن الگوبرداری از ایده های جدید بتوانید اتاق خوابی یا طرح های جذاب دوست داشتنی داشته باشید.

دکوراسیون اتاق نوجوان و دخترانه

اتاق نوجوان دخترانه

دکوراسیون اتاق نوجوان دخترانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دکوراسیون اتاق دخترانه نوجوان

چیدمان اتاق

اتاق دخترانه

اتاق دخترانه صورتی

اتاق دخترانه صورتی

در طراحی دکوراسیون اتاق نوجوان دخترانه به ست کردن رنگ ها توجه بسیاری باید داشت تا یک تنالیته و هارمونی متناسبی به وجود بیاید.

کمد ها و فضایی ذخیره سازی وسائل هم در طراحی دکور بسیار حائز اهمیت است متناسب با فضایی که لازم دارند برای وسائل برای آن ها کمد و قفسه قرار دهید.

برای ایجاد یک فضایی شاد در اتاق دخترانه باید به رنگ دیوار ها و چیدمان دقت بسیاری داشت و بر اساس روحیه آنان طراحی دکور کنید شاید دختران نوجوانی باشند که از شلوغی و درهم ریختگی اتاق بیزار باشند و یک اتاق با وسائل زیاد ذهن آن ها را بهم بریزد اما در مقابل شاید دختران نوجوان زیادی باشند که علاقه به اتاق خواب شلوغ داشته باشند.

چیدمان اتاق خواب نوجوان دخترانه

لطفا تفکیک رنگ نکنید:

اینکه رنگ صورتی فقط به دختران و رنگ های تیره یا آبی به پسران نسبت داده شود کار اشتباهی است هر پسر یا دختری حق انتخاب رنگ مورد علاقه خود را دارد و می تواند اتاق خود را به همان رنگ در آورد زیرا زمان طولانی را در اتاق خود سپری می کند بنابراین حتما از رنگی که به شما آرامش می دهد، چه رنگ آبی برای دختران و چه رنگ صورتی برای پسران، استفاده کنید. اینکه دیگران چه نظری برای اتاق شما می دهد بی شک مهمتر از نظر خودتان نیست این مسئله که شما در آن اتاق احساس آرامش کنید و از سلیقه و رنگ انتخابی خود راضی باشید مهم است.

طراحی دکور اتاق خواب

یکی از مواردی که باعث معروفیت شرکت دیزی شده است استفاده از تم شاهزاده های دیزنی است.
احتمالا تعداد دخترانی که دوست ندارند به جای شاهزاده دیزنی باشند بسیار اندک است.
و از این رو سبک شاهزاده دیزنی بسیار مناسب است برای فرزند شما، اگر دختر شما هم به این دکوراسیون اتاق خواب دخترانه علاقه دارد ایجاد این تم اصلا سخت نیست.
با استفاده از مقدار زیادی رنگ صورتی همراه با مقدار کمی از رنگ های خنثی و پیدا کردن ملحفه ها و لوازم هم شکل با این تم می توانید این سبک را ایجاد کنید که اصلا مشکل نیست.

دکوراسیون اتاق نووجوان دخترانه

دقت داشته باشید برای طراحی دکوراسیون اتاق نوجوان دخترانه حتما از نظرات فرزند خود استفاده کنید تا علاوه بر حس اعتماد به نفسی که به او می دهد بتواند اتاق را مطابق سلیقه خود دکور کند و از آن لذت ببرد بگذارید تا دنیای خود را با سلیقه و فکری که دارند نقاشی کنند.

اتاق دخترانه

دکوراسیون اتاق نوجوان

امید است از مطالب و گالری عکس های ما درباره طراحی دکورسیون اتاق خواب نوجوان دخترانه نهایت استفاده و لذت را برده باشید و توانسته باشید بهترین ایده و الگو پردازی را انجام دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *