دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی هومن سیدی و عکس های جدید و جذاب وی

  • نرگس بستگان
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

بیوگرافی هومن سیدی بازیگر نقش پیمان در سریال “عاشقانه” و نقش هومن در سریال “گلشیفته” را در این مطلب مشاهده نموده و با جدیدترین عکس های این بازیگر جوان آشنا شوید.

هومن سیدی بازیگری را در اوایل دهه هشتاد شروع نمود و تاکنون موفقیت های چشمگیری در این زمینه کسب نموده است. این بازیگر جوان و توانا طرفداران زیادی دارد. از این رو و به درخواست هوادارانش قصد داریم در این مقاله به معرفی بیوگرافی هومن سیدی و انتشار جدیدترین عکس های وی بپردازیم که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذاب باشند.

زندگینامه و بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی در ۸ آذرماه ۱۳۵۹ در رشت متولد شد، وی فرزند دوم خانواده بوده و دارای دو برادر به نام های حامد و هامون و یک خواهر به اسم هیلدا است، جالب است بدانید که برادرش هامون نیز در عرصه بازیگری و در سینما فعالیت دارد، پدر آنها کارمند بازنشسته بانک کشاورزی و مادرشان بازنشسته نیروی دریایی می باشند.

هومن پس از پایان دوره متوسطه و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه را آغاز نمود. در ادامه بیشتر با بیوگرافی هومن سیدی آشنا خواهید شد.

عکس های هومن سیدی در جشنواره

سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری با مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد، نخستین فعالیت حرفه ای‌ اش را با حضور در فیلم «یک تکه نان» کمال تبریزی انجام داد و سپس نقش کوتاهی را در «چهارشنبه سوری» اصغر فرهادی ایفا کرد. برای بازی در نقش اصلی «پابرهنه در بهشت» بهرام توکلی انتخاب شد .

عکس های جذاب هومن سیدی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آرش معیریان نیز از او در فیلم «آن که دریا می‌رود» بهره برد. او در تئاتر «همسایه آقا» حسین کیانی هم به ایفای نقش پرداخت. در پرونده وی بازی در سریال راه بی‌پایان ساخته همایون اسعدیان و تله‌فیلم «سایاب» محمدعلی سجادی بوده است.

هومن سیدی در فیلم عاشقانه

او در سریال راه بی پایان و سی امین روز با همسرش آزاده صمدی همبازی بود. از کارهای دیگر او بازی در سریال تا ثریا ساخته سیروس مقدم و تله‌فیلم، قصه داوود و قمری ساخته آیدا پناهنده می‌توان نام برد و چندی پیش در سریال خانگی عاشقانه ایفای نقش جذاب این بازیگر را شاهد بودیم که با شخصیت (پیمان) طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی در پابرهنه در بهشت

هومن سیدی

هومن سیدی در عاشقانه

بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی پس از ساخت چند فیلم کوتاه (از جمله: «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» که بخاطر آنها جوایز متعددی از جشنواره فیلم کوتاه تهران کسب کرد).

 بیوگرافی هومن سیدی

اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۳۸۹ نام آفریقا کارگردانی کرد، این فیلم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر (بخش آثار ویدئویی) جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن (آزاده صمدی) را از آن خود کرد. سیدی به غیر از کارگردانی، به عنوان نویسنده و تدوینگر نیز در این اثر حضور داشت. شهاب حسینی یکی بازیگران این فیلم است که تنها ده کلمه دیالوگ می‌گوید و در تمام مدت فیلم سکوت اختیار کرده است. جواد عزتی دیگر بازیگر این اثر که بار کمیک فیلم را به دوش می‌کشد اما، نقش پر دیالوگی را ایفا می‌کند.

هومن سیدی

منتقدان سینمای ایران «آفریقا» را در زمرهٔ اثار سینمای نوآر ایران برشمرده‌اند. همچنین بسیاری هومن سیدی را ادامه دهنده سبک اصغر فرهادی می‌دانند.

عکس های هومن سیدی در جشنواره

مجموعه عکس های هومن سیدی

حال که با بیوگرافی هومن سیدی آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم از گالری جدیدترین عکس های این بازیگر نیز دیدن نمایید

بیوگرافی هومن سیدی

سلفی زیبای هومن سیدی

هومن سیدی

هومن سیدی در فیلم خط ویژه

هومن سیدی و دیگر بازیگران

هومن سیدی و امیر جعفری

هومن سیدی و بازیگران

عباس غزالی در کنار هومن سیدی

هومن سیدی در عاشقانه

سکانس سریال عاشقانه با بازی هومن سیدی

هومن سیدی در عاشقانه

هومن سیدی در کنار محمد رضا گلزار و فرزاد فرزین در لوکیشن عاشقانه

بیوگرافی هومن سیدی

سلفی هومن سیدی

هومن سیدی در عاشقانه

هومن سیدی در نقش پیمان در سریال عاشقانه

پیمان سریال عاشقانهعکس جدید هومن سیدی

هومن سیدی عکس دیدنی هومن سیدی

هومن سیدی و عکس های زیبایشهومن سیدی و عباس غزالی

عکس زیبا از هومن سیدیعکس سیاه و سفید هومن سیدی

عکس های هومن سیدیهومن سیدی

تیپ جدید و زیبای هومن سیدیعکس هومن سیدی

هومن سیدی و تیپ جدید ویعکس جالب هومن سیدی

فیلم های سینمایی وی

  •  اعترافات خطرناک ذهن من (۱۳۹۳)
  •  سیزده (۱۳۹۲)
  •  خط ویژه (۱۳۹۲)
  •  آفریقا (۱۳۸۹)
  •  آنکه دریا می‌رود (۱۳۸۵)
  •  پابرهنه در بهشت (۱۳۸۴)
  •  چهارشنبه‌سوری (۱۳۸۴)
  •  یک تکه نان (۱۳۸۳)

عکس های هومن سیدی

فیلم های تلویزیونی

  • قصه داود و قمری
  • سایاب
  • اگر باران ببارد

بیوگرافی هومن سیدی

مجموعه های تلوزیونی

  • راه بی پایان ( همایون اسعدیان)
  • سی امین روز ( جواد افشار )
  • تا ثریا ( سیروس مقدم )
  • مهر آباد ( ۱۳۹۲ )

عکس های زیبا و جذاب هومن سیدی

خبر جدایی ناراحت کننده هومن سیدی و آزاده صمدی

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار “راه بی پایان” شناختند. آنها با وجود اینکه پیش از آن سریال هم نقش آفرینی هایی داشتند اما با پخش این سریال بود بر سر زبان ها افتادند. جدایی از داستان سریال و ویژگی هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آنها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود.

هومن سیدی و آزاده صمدی

صمدی و سیدی در این سالها همکاری های مشترک زیادی با هم داشتند. آزاده صمدی در سال ۹۱ در فیلم همسرش “آفریقا” بازی کرد و با اینکه این فیلم اولین تجربه رسمی سیدی در زمینه کارگردانی بود خیلی مورد توجه قرار گرفت. البته صمدی در دومین تجربه کارگردانی سیدی، “سیزده” هم نقش آفرینی کرد و نقشی به مراتب تاثیرگذار تر از “آفریقا” داشت.

هومن سیدی و آزاده صمدی

آنها در سال ۱۳۸۶ ازدواج کردند و در سال ۱۳۹۳ به زندگی مشترک خود پایان دادند، هومن سیدی بعد از جدایی از آزاده صمدی با بیتا اصلانی ازدواج کرد و هم اکنون صاحب یک فرزند دختر به نام نیل می باشد.

هومن سیدی

البته وی خبر ازدواج دومش را در ابتدا رسانه ای نکرده بود، اما بعد از به دنیا آمدن دخترش با انتشار پستی در اینستاگرامش از عکس خانوادگی خود با همسر و دخترش این خبر را تایید کرد.

عکس و بیوگرافی هومن سیدی

کارگردانی سریال قورباغه

نخستین ساخته بلند این بازیگر و گارگردان جوان و با استعداد کشورمان به نام قورباغه و در قالب مجموعه ای نمایشی با ژانر جنایی معمایی در نمایش خانگی می باشد که بازیگرانی همچون هومن سیدی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، نوید محمدزاده، فرشته حسینی، مهران غفوریان و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند و این سریال با استقبال زیادی از سوی تماشاگران و منتقدان همراه شد.

زندگی نوشته جالب هومن سیدی

افتخارات هومن سیدی

هومن سیدی در طی سالهای فعالیت خود در عرصه بازیگری جوایز زیادی از جشنواره های سینمایی مختلف داخلی و خارجی دریافت کرده است، از این رو به دلیل افتخارات و موفقیت های داخلی و بین المللی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی موفق به دریافت دکترای افتخاری شد.

تصاویر و بیوگرافی هومن سیدی

بسیاری از آثار سیدی موفق به کسب جایزه از جشنواره فجر، ورشوی لهستان، جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی و شانگهای چین و نیز انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و نیز جشنواره بین المللی فیلم شهر شده است که این جوایز شامل جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلم، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و نیز جایزه ویژه هیئت داوران می باشد.

جدیدترین تصاویر شخصی و متنوع هومن سیدی

در ادامه بیوگرافی خواندنی هومن سیدی، تصاویر جدیدتری از وی در مراسم های مختلف سینمایی و در کنار خانواده اش را گردآوری کرده ایم که می توانید در اینجا ببینید.

گالری عکسهای هومن سیدی سرگذشت هومن سیدی شرح حال زندگی هومن سیدی تصاویر هومن سیدی زندگی نوشته در مورد هومن سیدی زندگی نوشته درباره هومن سیدی جدیدترین بیوگرافی هومن سیدی زندگی نوشته متفاوت هومن سیدی زندگی نوشته کامل هومن سیدی زندگی نوشته خواندنی هومن سیدی زندگی نوشته جدید هومن سیدی زندگی نوشته هومن سیدی

هومن سیدی هم اکنون مشغول ایفای نقش در سریال گلشیفته می باشد که برای پخش در نمایش خانگی تهیه شده است. امیدوارم از دیدن گالری عکس های جذاب و بیوگرافی هومن سیدی لذت برده باشید. شما عزیزان می توانید در بخش عکس بازیگران مجله آرگا از دیگر تصاویر و عکس های جدید بازیگر و زندگینامه هر یک دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *