دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مبلمان راحتی ساده و شیک برای اتاق پذیرایی و نشیمن

  • نرگس بستگان
  • ۹ مهر ۱۳۹۶
  • ۰

ما امروز در آرگا از مدل مبلمان راحتی ساده گالری عکسی زیبا برای شما آماده کرده ایم همراه با چند نکته برای طراحی دکور خانه خود اگر به دنبال تغییر دکوراسیون هستید مطلب امروز آرگا را به شما پیشنهاد می کنیم.

مبلمان ها دارای انواع متنوع و زیادی هستند اما مدل مبلمان راحتی ساده طرفدار بیشتری در مبلمان دارند، در طراحی مبلمان راحتی علاوه بر طرح و رنگ مبل باید به راحتی و دوام آن نیز توجه داشت. در ادامه به بررسی چند مدل مبل راحتی ساده و کلاسیک اما زیبا و شیک می پردازیم.

مدل مبلمان راحتی ساده با چند طرح جدید

چیدمان منزل

برای انتخاب مدل مبلمان راحتی ساده متناسب با منزل شما باید به طراحی دکوراسیون داخلی منزل نیز توجه داشته باشید،  به طور کلی مبلمان نقش بسیار زیادی در طراحی دکور منزل دارد، نکته بعدی و حائز اهمیت نوع چیدمان مبلمان در طراحی دکوراسیون خانه ی شماست. ممکن است با وجود چند طراحی برای چیدمان بازهم به نتیجه ایده آل نرسید با این وجود امید خود را از دست ندهید و از ایده های ذهن خلاق خود کمک بگیرید تا با طرحی خلاقانه چیدمانی برازنده دکوراسیون داخلی خانه ی خود طراحی نمایید.

مدل مبلمان راحتی

مدل مبل راحتی چرم و سادهمدل مبلمان راحتی ساده

مدل مبلمان راحتی جدید و زیبا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

دکوراسیون اتاق پذیرایی

مدل مبل ساده و زیبا

مدل مبلمان ساده و شیک

مبلمان ساده برای دکور منزل

مبلمان راحتی

مبل راحتی ساده و شیک

مبلمان ساده

توجه داشته باشید که نور پردازی در طراحی دکوراسیون یکی از اصل های مهم است به آن حتما توجه کنید به طور مثال اگر خانه شما نور گیری خوبی ندارد برای مدل مبل راحتی از رنگ های تیره اجتناب کنید و رنگ های روشن را انتخاب کنید.

مدل مبلمان راحتی ساده

مبلمان زیبا و جدید برای اتاق نشیمن

چیدمان پذیرایی

مبلمان ساده ایرانی

مدل مبلمان مدرن

مدل مبل ساده راحتی

طراحی دکور مبلمان

 

چند نکته برای طراحی دکور مبلمان

ترکیب رنگ های خاکستری و سفید در اتاق نشیمن می تواند شما را خیلی سریع به سمت چیدمان مبلمان راحتی و دکوراسیون مدرن در اتاق نشیمن سوق دهد. فقط فراموش نکنید که بهتر است متن اصلی را سفید قرار دهید و در حواشی از رنگ خاکستری استفاده کنید. استفاده از مبلمان راحتی ساده در دکوراسیون منزل به شما این امکان را می دهد تا راحتتر از سایر دکوری جات در کنار آن استفاده نمایید.

مبلمان ساده و شیک

طراحی دکوراسیون منزل

مدل مبلمان راحتی و ساده

 

چیدمان فیس تو فیس یا به زبان پارسی رو به رو یک چیدمان رسمی به حساب می آید، می توانید از آن در نشیمن منزل خود استفاده کنید برای این مدل چیدمان معمولا از دو کاناپه 3 نفره استفاده می شود و دقیقا روبروی هم قرار می گیرد، اما توجه داشته باشید این نوع دکوراسیون، ظرفیت نشیمن کمتری نسبت به چیدمان مبلمان ال در اختیار حضار قرار می دهد.

مدل مبلمان

مدل مبلمان برای نشیمن های کوچک

امروز ما در آرگا تصاویر انواع مبل های راحتی ساده با طراحی جدید را قرار دادیم.امیدوارم نهایت بهره برداری و ایده را از مشاهده تصاویر این مبلمان ها بدست آورده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *