دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل موی فر پسرانه جدید برای موهای بلند و کوتاه

  • نرگس بستگان
  • ۷ مهر ۱۳۹۶
  • ۰

مدل موی فر پسرانه مدلی منحصربه فرد است، پسران زیادی برای اینکه تیپی خاص داشته باشند به دنبال مدل موهای فر هستند. اگر شما هم به دنبال منحصر به فرد بودن هستید پیشنهاد امروز آرگا را دنبال کنید.

می توان گفت مدل موهای فر پسرانه نسبت به بقیه موها هم از لحاظ شست و شو و هم از لحاظ نگه داری سخت تر است، اما بسیار منحصر به فرد است و زیبایی خاصی دارد.

در این مطلب مجموعه ای از مدل مو فر پسرانه جدید و متفاوت را برای پسرانی که  مو فری  دارند یا به داشتن مدل مو فر علاقه مند هستند گرد آوری کرده ایم.

مدل موی فر پسرانه شیک و جدید

مردانی که موی موج دار و فر دارند یک مزیت نسبت به بقیه دارند که می توانند هر مدلی که خواستند روی سر خود پیاده کنند. یکی از برتری های موی فر به دیگر حالت ها، تنوع آن است، از آنجایی که شما می توانید مدل موهای فر را به هر شکلی که دلتان می خواهد شکل دهید.

مدل مو فر کوتاه پسرانه

مدل موی فر کوتاه

موهای فر زیبا مردانه

  •  آرون گروپس

اگر موهای فری دارید اما نمی دانید چگونه آنها را فرم دهید، به مدل هایی که در اینجا برایتان آورده ایم، از مدل موی بلند پسرانه گرفته تا کوتاه و پر پشت و وز…، نگاهی بیاندازید و از آنها ایده بگیرید و خوش تیپ و جذاب باشید.

مدل موی فر پسرانه

مدل موی فر برای پسران جوان

مدل مو فر بلند پسرانه

مدل موهای فر بلند پسرانه

مدل مو جدید فر پسرانه

مدل مو برای موهای فر

مدل مو پسرانه

مدل موی پسرانه برای موهای بلند  و پر پشت

موهای فر کوتاه

مدل موی کوتاه فر پسرانه

مدل موهای فر جدید

مدل مو فر پسرانه جدید

موهای فر بلند مردانه

درست است که لباس ها و کفش هایی که می پوشید، اصل و اساس ظاهر شما را تعیین می کند، اما خیلی از مردها بعضی وقت ها اهمیت مدل مویشان را فراموش می کنند. وقتی یک روز که از خواب بیدار می شوند موهایشان آشفته باشد ترجیح می دهند آن روز کلاه سرشان بگذارند و به محل کار بروند. با این وجود که کوتاهی موهای فر و مدل دادن به آن ها کاری معمولا ساده نیست. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم نکات مهم مربوط به مدل موهای فر پسرانه جدید را برایتان ارائه کنیم تا بتوانید زیباترین و جدیدترین مدل موهای فر پسرانه را داشته باشید.

مدل مو مردانه مواج

مدل موی فر درشت برای پسران

مدل موهای فر و مواج

اینکه چه مدل مویی برای خودتان انتخاب کنید، تصمیم دشواری است، چون این تصمیم می تواند به کلی ظاهر شما را تغییر دهد. برای انتخاب مدل مو فر اول به این که چه مدل مویی به صورت شما می آید دقت کنید و بعد به دنبال دنیای مد بروید. شما می توانید با تغییر هر فصل مدل موهایتان را هم عوض کنید همیشه یک شکل بودن موهای شما شاید هم برای خود و هم کسانی که شما را می بینند تکراری و خسته کننده بیاید.

مدل موی فر پسرانه

مدل مو فر جدید پسرانه

مدل موهای فر جدید

مدل مو شیک و جذاب

مدل مو فر پسرانه

انتخاب مدل موهای فر کوتاه پسرانه کمی سختتر به نظر می رسد معمولا برای جذابیت بیشتر موهای فر پسران جوان ترجیح می دهند از مدل موهای بلند فر استفاده نمایند.

موهای فر پسرانه و زیبا

موهای فر مردانه

صاف کردن مو های فر با یک روش ساده و سریع

آقایان و پسرانی که از مدل موهای فر خود خسته شده اید برای شما یه روش ساده و بی هزینه که باعث صاف و براق شدن موهای شما پیشنهاد می کنیم. برای افزایش درخشش، صاف شدن و زیبایی مو کافی است نوشابه را روی موهایتان ریخته و بعد از چند دقیقه آبکشی کنید. به همین راحتی شما می توانید موهای مواج خود را صاف و براق کنید.

موهای فر و منحصر به فرد

موهای فر مردانه

امیدواریم از مشاهده انواع مدل موی فر پسرانه که در این مطلب قرار داده ایم لذت برده باشید و انتهاب مناسبی برای مدل مو فر به دست آورده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *