دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل کیف زنانه اسپرت با طرح های جذاب و شیک

  • نرگس بستگان
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

امروزه کیف های اسپرت زیبایی وجود دارند که مطابق با هر سلیقه ای می توان آن ها را پیدا کنیم ما امروز در آرگا انواع مدل کیف زنانه اسپرت را همراه با چند نکته مهم برای خریداری کیف های اسپرت در اختیار شما گذاشته ایم اگر دنبال یک کیف اسپرت جذاب و شیک هستید حتما این مطلب را از دست ندهید.

برای انتخاب کیف باید نکات زیادی را مد نظر بگیریم به طور مثال اینکه آن کیف قرار است در کجا استفاده شود. در این مطلب، انواع مدل کیف جدید و زیبا را قرار داده ایم که با مشاهده آن ها می توانید الگوهای مناسبی برای تهیه کیف های اسپرت بیابید.

مدل کیف زنانه اسپرت جدید و شیک

در انتخاب کیف زنانه ابتدا باید به نوع کارایی آن دقت کنیم و با توجه به مکان مورد استفاده رنگ و مدل آن را انتخاب کنیم در این مطلب ما انواع مدل کیف های  زنانه را برای شما آورده ایم تا پایان مطلب ما را دنبال کنید.

مدل کیف های اسپرت

مدل کیف اسپرت زنانه

مدل کیف زنانه اسپرت

کیف های زنانه طرح های جذاب و شیکی دارد که بهتر است اگر می خواهید کیف خود را با لباستان ست کنید این مطلب را بخوانید کیف هایی به رنگ سورمه ای، سبز تیره ،مشکی و قهوه ای را می توان با هر رنگ لباسی هماهنگ کنید، کیف با رنگ قهوه ای را  می توان  با شیری و کرم رنگ ست کرد و کیف زنانه سبز رنگ را می توان با رنگ های گرم نظیر زرد و نارنجی هماهنگ کنید.

  •  آرون گروپس

مدل کیف اسپرت زنانه

چند نکته مهم برای انتخاب یک کیف اسپرت مناسب :

  •  اگر کیفی را می خواهید که در همه جا از آن استفاده کنید صرف از نظر  ست کردن لباسهایتان با کیفتان بهتر است از رنگ های خنثی مثل سفید و مشکی استفاده کنید.
  • زنانی که کیف مستطیل شکل به دست می گیرند معمولا دوست دارند منحصر به فرد به نظر برسند و از سلیقه خود بسیار راضی هستند اگر شما هم از همین دسته هستید بهتر است کیف های مستطیل شکل را انتخاب کنید.

کیف زنانه

  • اگر شما به پوشیدن لباس های تنگ و تیره علاقه دارید بهتر است کیف شما یا رنگی باشد یا تکه های رنگی در آن وجود داشته باشد.
  • اگر شما لباس های چند رنگ یا با،بافت های مختلف را می پسندید بهتر است یک کیف اسپرت تک رنگ خنثی انتخاب کنید.

کیف زنانه جذاب

  • اگر شما قد بلند هستید سایز کیف خیلی مهم نیست و می توانید هر نوع کیفی را که دوست دارید انتخاب کنید به طول بند کیف و تعداد دسته های آن توجه کنید.
  • اگر شما ریز اندام هستید در انتخاب کیف اسپرت هوشیار باشید و کیف های بزرگ را انتخاب نکنید، البته این که چه چیزی بخواهید در کیف خود حمل کنید نکته مهمی است.

مدل کیف های زیبا

  • اگر می خواهید توجه به بالا تنه شما کم شود، کیفی را انتخاب کنید که در قسمت ران و کمر شما قرار بگیرد، در نتیجه توجه به بازو های درشت، شکم و سینه ها کم می شود.
  • از کیف های بزرگ برای افزودن به حجم اندام خود استفاده کنید،اگر قد بلندی دارید و لاغر اندام هستید از کیف های بزرگ استفاده کنید، اما اگر چاق هستید و قد کوتاهی دارید از خرید کیف های بزرگ اجتناب کنید.

کیف زنانه اسپرت

در ادامه انواع مدل کیف اسپرت با طرح های جذاب و شیک را برای شما به نمایش می گذاریم.

کیف اسپرت زنانه

مدل کیف لی زنانه زیبا و ساده

تصاویر زیبا از کیف های اسپرت

مدل کیف زنانه با طرح شیک

 

کیف های اسپرت

کیف اسپرت برای خانم ها

مدل کیف زیبا

مدل کیف جدید و اسپرت

مدل کیف زنانه اسپرت

کیف دستی زنانه و شیک

کیف زنانه

امیدواریم توانسته باشیم برای تهیه مدل کیف اسپرت زنانه شیک و زیبا به شما عزیزان کمکی کرده باشیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *