دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر دکوراسیون قهوه ای در خانه های امروزی و مدرن

  • نرگس بستگان
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
  • ۰

دکوراسیون قهوه ای به دلیل توانایی ترکیب با طیف رنگی خود یکی از زیبا ترین انواع دکوراسیون است اگر به دنبال یه دکوراسیون شیک و لوکس مدرن هستید مقاله امروز ما را دنبال کنید.

دکوراسیون قهوه ای یکی از رایج ترین انواع دکوراسیون است، وقتی وارد خانه میشوید گرمای رنگ قهوه ای شما را در برمیگیرد، قهوه ای یعنی منسوب به قهوه و رنگی شبیه به قهوه برشته است، برای داشتن دکوراسیونی شیک و زیبا به رنگ قهوه ای مقاله امروز مارا مطالعه کنید.

دکوراسیون قهوه ای

استفاده از رنگ قهوه ای در دکوراسیون

دکوراسیون قهوه ای

در دکوراسیون قهوه ای ما میتوانیم از تنالیته رنگ قهوه ای استفاده کنیم زیرا این طیف رنگ در کنار هم ترکیب خوبی به ما میدهد، بنابراین استفاده از رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل کاری مطمعن و ساده است.

دکوراسیون شیک

اگر یک قهوه خور حرفه ای باشید بیاید اسپرسو تیره و موکانی غنی را با کارامل طلایی و شیر فوم دار ترکیب کنید و ببیند منزل شما سراسر از آرامشی کم نظیر شده است، استفاده از دکوراسیون قهوه ای محیطی دنج و راحت را برای شما به ارمغان میاورد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

دکوراسیون قهوه ای

برای داشتن فضایی زیبا و کامل طیف رنگ های کرم را با هم ترکیب کنید، در پالت رنگی قهوه ای میتوانیم   انواع مختلف قهوه ای را باهم ترکیب کنیم، در یک نشیمن با دیوار هایی به رنگ لاته کاناپه ای به رنگ قهوه ای_ دارچینی و پرده های به رنگ اسپرسو ما یک اتاق نشیمن بی نظیر و زیبا را به وجود اورده ایم که از تنالیته های مختلف قهوه ای در آن استفاده شده است.

تصاویر دکوراسیون قهوه ای

در آشپزخانه رو به روی با سنگ های مرمر سفید و کابینت های به رنگ شکلاتی گرم تصویر زیبای به ما میدهد با بازی رنگ ها خانه خود را رویایی کنید.

تصاویر دکوراسیون قهوای در خانه های امروزی و مدرن

ما به شما پیشنهاد میکنیم در دکوراسیون قهوه ای خود از رنگ های نظیر طلایی، مسی و برنزی استفاده کنید مثلا برای آباژور ها، ظروف، قاب های هنری و… تا دکوراسیونی شیک و لوکس داشته باشید.

اتاق نشیمن قهوه ای

دکوراسیون قهوه ای و سفید

سقف رنگی و غنی هر فضایی را آرام و دنج میکند سقف خانه خود را به رنگ پیله کرم ابریشم درآورید.

برای زیبایی منزل خود برروی وسائل سرمایه گذاری کنید رنگ کارامل گرمای رنگ زرد و در عین حال سادگی رنگ های بژ و قهوه ای را همراه خود دارد و این رنگ به ویژه در چرم خود را بیش از بیش نشان میدهد مبلمان چرمی  به رنگ کارامل دکوراسیون منزل شمارا بسیار شگفت انگیز میکند.

در اینجا تصاویر دکوراسیون قهوه ای در خانه های امروزی و مدرن را مشاهده میکنید.

چیدمان دکور قهوه ای

طراحی دکور قهوه ای

دکوراسیون قهوه ای

استفاده از انواع رنگ قهوه ای در دکوراسون

دکوراسیون قهوه ای

دکوراسیون قهوه ای

تصاویر دکوراسیون

پیشنهاد ما برای انتخاب رنگ دکوراسیون به شما رنگ زیبای قهوه ای است مکمل رنگ قهوه ای سبز است شاید بهتر باشد از تعدادی وسائل و یا تابلو های نقاشی شده با این رنگ را هم در طراحی دکور خود قرار دهید تا دکوراسیونی زیبا و چشم نواز داشته باشید.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *