دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون آشپزخانه ساده و شیک برای خانواده های کوچک و بزرگ

  • نرگس بستگان
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
  • ۰

آشپزخانه یکی از مهمترین قسمت های هر خانه است. امروز ما در آرگا انواع دکوراسیون آشپزخانه ساده را به شما پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال یک طراحی دکور شیک اما از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه میگردید همراه ما باشید.

به گفته همه آشپزخانه قلب هر خانه است، بنابراین محیط و چیدمان آن از اهمیت بسیاری برخوردار است به این محیط باید توجه بسیاری کرد میتوان آشپز خانه های ساده را به زیبای طراحی دکور کرد برای آشنایی با انواع طراحی دکوراسیون آشپزخانه ساده در ادامه مطلب همراه ما باشید.

تصاویر دکوراسیون آشپزخانه ساده و زیبا

آشپزخانه شیک و زیبا

هنگام طراحی دکوراسیون منزل، طراحی داخلی آشپزخانه می تواند چالش برانگیز ترین بخش آن باشد، در دکوراسیون  آشپزخانه ساده بهتر است از رنگ های روشن مانند سفید، زرد، لیمویی، سبز و… بکار گرفته شود تا محیط آشپزخانه محیطی شاد و دلچسب باشد تا در روحیه خانواده نیز تاثیر گذار باشد.

آشپزخانه ساده

قرار دادن وسائل بزرگ (یخچال، گاز و…) و وسائل کوچک (قابلمه ها وسائل برقی) هم بسیار مهم است، با طراحی دکور مناسب برای کابینت ها و ایجاد کشو های متعدد در آن میتوان از تمام فضایی آشپزخانه استفاده کرد هرچه وسائل بیشتری درون کابینت ها و قفسه ها جای گیرد فضای آشپزخانه شلوغ و درهم به نظر نمی رسد.

آشپزخانه شیک و ساده

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آشپزخانه ساده و شیک برای خانواده های کوچک و بزرگ

در ادامه ما تصاویر چند نمونه دکوراسیون آشپزخانه های ساده را برای شما به نمایش میگذاریم که قابل اجرا برای تمام اقشار جامعه باشد و بتوانید آشپزخانه ای ساده اما شیک داشته باشید.

طراحی زیبا برای آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه ساده

چیدمان آشپزخانه

دکوراسیون آشپز خانه

بهتر است برای زیبا و شیک به نظر رسیدن دکوراسیون آشپزخانه ساده همیشه آشپزخانه تمیز و مرتب باشد.

ایده های ساده برای شیک شدن آشپزخانه

سطح رویی کابینت ها را خالی بگذارید و از گل ها و گلدان های رنگی استفاده کنید و از نگه داری وسائل خراب و بلا استفاده جدا خودداری فرمایید، یکی دیگر از راه های کمک به زیبای آشپزخانه استفاده از فلفل قرمز های خشک شده است همان کاری که مادر بزرگ های ما انجام میدادند، ظاهر یخچال را تمیز و مرتب نگه دارید، از آثار هنری زیبا برای دیوار ها استفاده کنید.

دکوراسیون آشپزخانه ساده

آشپزخانه زیبا و شیک

آشپزخانه ساده

طراحی دکور آشپزخانه ساده

مسئله نور پردازی در طراحی دکور و دکوراسیون منزل امر بسیار حائز اهمیتی است محیط آشپزخانه باید نور گیری کافی داشته باشد تا محیطی گرم و صمیمی به وجود آورد و همراه غذای جسم به تغذیه روح فرد هم کمک کند، همچنین طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید به گونه ای باشد که برای هر نوع خانواده ای قابل اجرا باشد.

چیدمان وسائل آشپزخانه

عکس چیدمان آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

امیدواریم در این مطلب به شما دوستان عزیز کمک کرده باشیم تا آشپزخانه ای ساده اما شیک در محیط منزلتان طراحی و اجرا نمایید.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *