دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل پرده برای پذیرایی با انواع طرح های مدرن و سلطنتی

  • مهلا بستگان
  • ۷ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مقاله به معرفی انواع مدل پرده برای اتاق پذیرایی با دوخت های بسیار زیبا و طراحی های شیک و خاص می پردازیم و شما دوستان گرامی را با مدل پرده های زیبا و جدید مناسب سالن پذیرایی آشنا می نماییم.

پرده یکی از مواردی است که نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد، از این رو انتخاب مدل پرده از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است. بر این اساس قصد داریم در این مطلب به ارائه تصاویر انواع مدل پرده برای پذیرایی بپردازیم که هر یک از این مدل های زیبا و شیک می توانند انتخاب مناسبی برای منزل و اتاق پذیرایی شما باشند.

از انواع مختلف مدلهای پرده می توان برای اتاق پذیرایی استفاده نمود، اولین معیار برای انتخاب مدل پرده برای پذیرایی، هماهنگی آن با سایر اجزای موجود در دکوراسیون داخلی است. مطمئنا طراحان موفق دکوراسیون سعی می کنند با انتخاب مدل پرده های مناسبی با دکوراسیون داخلی زیبایی بیشتری به فضا ببخشند. در ادامه چند مدل پرده سالن پذیرایی، را مشاهده می نمایید که بر اساس دیزاین و دکوراسیون داخلی انتخاب شده اند.

مدل پرده برای پذیرایی با متد جدید

مدل پرده برای پذیرایی با طرح های متنوع و به روز

ترکیب رنگ سفید و صورتی برای مدل پرده در ورودی پذیرایی

مدل پرده برای پذیرایی با پارچه گلدار

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل پرده برای پذیرایی با تور

مدل برده برای پذیرایی با طرح جدید

همانگونه که ملاحظه نمودید انتخاب مدل پرده شیک و زیبا نقش مثبتی در زیبایی منزل دارد، تصاویر زیر گویای این نکته هستند که انتخاب مدل پرده مناسب تا چه میزان می تواند زیبایی بخش دکوراسیون داخلی باشند و تطابق آنها با مبلمان و رنگ دیوارها می تواند چه تاثیراتی بر دیزاین منزل داشته باشد.

مدل پرده برای پذیرایی با طرح های جدید

مدل پرده برای پذیرایی با حریر بنفش

مدل پرده برای حال پذیرایی با طرح های متنوع

در ادامه نمونه های دیگری از انواع مدل پرده پذیرایی را ارائه می دهیم که این مدل ها برای انواع اتاق پذیرایی با دکوراسیون کلاسیک مناسب می باشند، در خانه هایی که چیدمان اشرافی و سلطنتی دارند مدل پرده برای پذیرایی، مدل های شیک و دوخته شده با پارچه های گران قیمتی از ابریشم و مخمل و حریر است که به شکوه و جلال این خانه ها می افزاید. این مدل پرده ها که اغلب آنها را به عنوان مدل پرده سلطنتی می شناسیم  گزینه بسیار مناسبی برای خانه های اصیل ایرانی محسوب می گردند.

یکی از مدل های پرده سلطنتی

انتخاب بهترین رنگ برای مدل پرده پذیرایی سلطنتی یکی مدل پرده سلطنتی برای پذیرایی

مدل پرده سلطنتی برای پذیرایی زیبا و شیک

یکی از به روز ترین مدل پرده های سلطنتی

در صورتی که طرفدار دکوراسیون های مدرن و امروزی هستید، بهتر است از انواع پرده های مدرن برای اتاق پذیرایی، استفاده نمایید و از این طریق زیبایی و جذابیت سالن پذیرایی تان را دو چندان نمایید.

مدل پرده برای پذیرایی با طرح های جذاب

انتخاب رنگ های سرد برای پرده پذیرایی

یکی از تازه ترین مدل های پرده برای پذیرایی

علاوه بر اینها توجه به میزان نور دهی منزل، در انتخاب مدلهای پرده پذیرایی و همچنین جنس و رنگ آن موثر است. تعداد پنجره های پذیرایی و جای قرار گرفتن پنجره ها می تواند در انتخاب پرده پذیرایی، نقش داشته باشد.

رنگ مناسب پرده برای مدل ساطنتی

مدل پرده برای پذیرایی با تور

مدل پرده برای پذیرایی با متد روز

مدل پرده برای اتاق پذیرایی

مدل پرده ترکیبی و زیبا برای پذیرایی

یکی از مدل پرده های سلطنتی برای پذیرایی

مدل پرده اتاق پذیرایی، کاملا به سلیقه شخص و شرایط حاکم در منزل وی بر می گردد و هیچ قانون خاصی ندارد که حتما باید از آن در انتخاب پیروی کرد و نکات ذکر شده و مدل ها ارائه شده، صرفا به جهت آشنایی شما عزیزان با مدل پرده های مختلف و ایده گرفتن می باشد.

مدل پرده برای پذیرایی شیک و ساده و زیبا

یکی از مدل های تازه و به روز برای پرده پذیرایی

مدل پرده برای پذیرایی با رنگ قهوه ای

ترکیب رنگ سفید و آبی در مدل پرده برای پذیرایی

مدلهای دیگری از پرده های مدرن برای پذیرایی

پرده ها از جمله عناصر مهم و اصلی در دکوراسیون داخلی منازل می باشند که نقش زیادی در جلوه زیبای خانه دارند، از این رو امروزه استفاده از آن در قسمتهای مختلف خانه علاوه بر جنبه کاربردی آنها، از نظر زیبایی و تزئینی نیز از اهمیت زیادی برخوردارند، در تصاویر بالا با انواع مدلهای پرده در طراحی های مدرن و کلاسیک آشنا شدید، حال برای مشاهده مدلهای جدیدتری از پرده های مدرن می توانید در ادامه همراه ما شوید، ضمن اینکه در صورت تمایل برای مشاهده انواع مدل پرده آویز و کریستالی، مدل پرده زبرا، مدل پرده کرکره ای و … می توانید روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

مدل پرده شیک پذیرایی

همانطور که گفتیم به هنگام انتخاب پرده و نصب آن در سالن پذیرایی، حتما باید به هماهنگ و ست بودن مدل پرده با دکوراسیون اتاق و دیگر وسایل چیدمان شده در آنجا توجه شود، زیرا در صورتی که این نکته رعایت شود، قطعا زیبایی و جلوه بیشتری در فضای داخلی خانه ایجاد خواهد کرد، اکنون در اینجا دعوت می کنیم از مدلهای دیگر پرده های مدرن و شیک برای اتاق پذیرایی، دیدن کنید و بهترین آن را با توجه به کوچکی و بزرگی دکوراسیون اتاق و نیز دیزاین و چیدمان وسایل انتخاب کنید.

مدلی از پرده برای پذیرایی

مدلی از پرده پذیرایی

تصاویری از پرده پذیرایی

مدل پرده پذیرایی بزرگ

مدل پرده پذیرایی والان دار

انواع پرده پذیرایی

مدل پرده جدید پذیرایی

جدیدترین مدل پرده برای پذیرایی

عکس مدل پرده پذیرایی

زیباترین مدل پرده پذیرایی

مدل پرده برای پذیرایی زیبا

جدیدترین مدل پرده پذیرایی

مدل پرده پذیرایی مدرن

مدل پرده پذیرایی زیبا

مدل پرده پذیرایی

مدل پرده برای پذیرایی مدرن

امیدواریم مشاهده انواع مدلهای پرده اتاق پذیرایی که در این مطلب ارائه دادیم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشید مدل پرده دلخواه و مناسب اتاق پذیرایی تان را انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *