دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ورزش برای لاغری ران پا و بغل ران + عکس

  • مهلا بستگان
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

یکی از نشانه های اندام زیبا داشتن پاهای کشیده با ساق ران های محکم و ران های خوش فرم است که از نشانه های شاخص تناسب اندام در کنار فرمیک بودن بقیه اعضای بدن می باشد. در ادامه با چند ورزش برای لاغری ران پا آشنا خواهید شد.

به دست آوردن هر چیزی بدون تلاش و سخت کوشی حاصل نمی شود. برای رسیدن به بهترین ها باید صبر داشت و کوشید تا نتیجه مثبت و چشم گیری حاصل شود. یکی از این مسائل، داشتن اندامی زیباست. ورزش برای لاغری ران پا یکی از ورزش های مفید در جهت حفظ تناسب اندام است که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت.

امروزه در همه جای دنیا من جمله کشور عزیزمان ایران, انواع و اقسام باشگاهها با وسایل ورزشی متفاوت و تمرینات جورواجور برای همه آنهایی که خواهان داشتن اندامی برجسته و زیبا هستند وجود دارد تا با بهره گیری از این امکانات و زیر نظر مربیان کارآزموده به خواسته هایشان دست پیدا کنند. اما در این میان هستند کسانی که به دلایل مختلف نمی توانند از این امکانات استفاده کنند. ما در اینجا با ارائه چند نوع ورزش برای لاغری ران پا به شما کمک می کنیم که به راحتی رانهای پای خود را در منزل و با حرکات ورزشی مناسب کوچک کنید.

کوچک کردن ران پا با ورزش برای لاغری ران پا

کسانی که خواهان کاهش سایز ران پای خود هستند باید روزانه ۳/۲ کیلومتر راه بروند, این کار یک ورزش برای لاغری ران پا است. یکی دیگر از ورزش های کاهش سایز ران پا استفاده از پله بجای آسانسور است, دویدن روی پله ها  در کوچک کردن سایز ران پاهای شما موثر است. نشست و برخاست نیز می تواند نقش مثبتی در لاغر شدن ران های پا داشته باشد. این حرکت نوعی ورزش برای زانو درد نیز به حساب می آید.

حرکات ورزشی برای ران پا

حرکت دیگری که می شود به آسانی در منزل انجام داد که ورزش لاغری ران پا نامیده می شود طناب زدن است. برای کم کردن قطر ران پاهایتان مثل دوران کودکی و نوجوانی طناب بزنید. همچنین می توانید به یاد روزهای خوب مدرسه و خاطرات ورزش های صبحگاهی سر صف آن بعد از دوچرخه سواری, شنا یا دویدن حرکت پروانه انجام دهید.

لاغری ران پا با ورزش

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تا آنجایی که می توانید برقصید، یک از ورزش های موثر برای لاغری ران پا که تاثیر فراوانی دارد رقصیدن است, این کار علاوه بر اینکه روحیه شما را شاد می کند یک ورزش هم محسوب می شود. حتی اگر فکر می کنید شما برای هیچ ورزشی ساخته نشده اید شانس تان را در شناخت ورزش های چربی سوز مختلف امتحان کنید با وجود اینهمه رشته مختلف ورزشی حتما به یکی علاقه مند خواهید شد. همان را ادامه بدهید و کنار نگذارید.

ورزش برای لاغری ران پا

یک ورزش برای لاغری ران پا استفاده از دوچرخه ثابت است.البته دوچرخه سواری در محیط های بزرگ و مسافت های طولانی نیز نقش مهمی در لاغر شدن ران پا دارند. توجه داشته باشید که کسانی که قصد درمان واریس پا با ورزش را دارند نیز بهتر است به سراغ دوچرخه سواری بروند.

لاغر شدن ران پا با ورزش

انجام تمرینات اینتروال یک نوع ورزش موثر برای لاغری ران پا می باشد. این نوع تمرینات تمرین های سخت و شدیدی هستند که برای تایم کوتاهی همراه با یک نوع تمرین سبک و طولانی انجام می شوند. مثلا در دویدن سه دور اول را آرام بدوید و دور آخر را با همه توان تند کنید. یک ورزش برای لاغری ران پا انجام حرکت  kicks scissor است. برای انجام این حرکت رو به پشت و صاف روی زمین دراز بکشید، دستهایتان را زیر باسنتان بگذارید و در حرکت رفت و برگشتی پاها را بالا ببرید و پایین بیاورید.

ورزش برای لاغری ران پا

انجام و ادامه این حرکات ورزشی سبب می شود تا به سایز دلخواه ران پا برسید و با پاهای تراشیده اندامی بی نقص و زیبا داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *