دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل با طرح های مدرن و شیک

  • مهلا بستگان
  • ۱ مرداد ۱۳۹۶
  • ۰

هر مساحتی از منزل را که دارید باید شیوه مناسبی برای چیدمان آن بیابید و در دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل رعایت چند نکته مهم ضروری است تا هم علاوه بر چیدمان زیبا فضای کافی برای رفت و آمد را هم دارا باشید . برای بهره مندی از این دو نکته با ما همراه شوید .

یکی از سخت ترین کارها در چیدمان منزل دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل است که وقت زیادی می طلبد . با دانستن چند نکته کوچک می توان به چیدمان بی نظیر و چشم گیری دست یافت .

متنوع ترین دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل

دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل به بهترین نحو با رعایت چند نکته :

اصولا چیدمان منزل یکی از وقت گیر ترین کارها به شمار می آید و علاوه بر این اگر پذیرایی دارای شکل مساحتی خاصی هم باشد این کار را چندین برابر می کند . وقتی که ما اسم پذیرایی مستطیل شکل را میشنویم ناخودآگاه در ذهنمان یک تونل باریک تداعی می شود که اغلب برای هیچکس دیدن و تصور همچنین منظره ای خوشایند نیست. برای برطرف کردن مشکل دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل بهتر است ابتدا عرض پذیرایی منزل مشخص شود و مبلی با عرض دیوار پذیرایی تهیه شود  و در ادامه تمام وسایلی که می بایست در آن مکان قرار بگیرد لیست شود.

جالبترین دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل

 توجه کنید که تلویزیون و شومینه در جایی از اتاق پذیرایی قرار می گیرد که می توان در پهلو و رو به روی آن ها مبلمان را چید. و رعایت این نکته دارای اهمیت است که در دکوراسیون داخلی پذیرایی مستطیل شکل بهتر است که میز مبل در وسط حال پذیرایی قرار نگیرد تا با مشکل آمد و گذر مواجه نشوید .چینش مبلمان در گوشه حال پذیرایی هم ترفند مناسبی برای کمبود فضا در پذیرایی مستطیل شکل است. در دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل میتوان از وسایل تفکیک کننده محیط برای جداسازی مبلمان و میز ناهارخوری بهره گرفت .  اگر از وسایلی که هم رنگ یا ترکیب رنگ مشابه دارند در چیدمان پذیرایی مستطیل شکل به کار برده شود باعث می شود کمبود فضا کمتر به چشم بیننده بیاید.

به روز ترین دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل

دکوراسیون اتاق پذیرایی مستطیل

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بهترین دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل

دکوراسیون پذیرایی مدرن و شیک

شیک ترین دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل

اتاق پذیرایی مستطیل شکل

دکوراسیون پذیرایی منزل از نمای بالا

پلان دکوراسیون منزل با اتاق پذیرایی مستطیل شکل

جالب ترین شیوه چیدمان دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل با طراحی مدرن

دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مستطیل

بهترین رنگ برای دکوراسیون مستطیلی شکل

دیزاین اتاق پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل به روش سلطنتی

اتاق پذیرایی کلاسیک مستطیل شکلقشنگ ترین روش چیدمان پذدیرایی مستطیلی

جدید ترین دکوراسیون پذیرایی مستطیلی

دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل

چیدمان پذیرایی مستطیلی به سبک خاص

متد های متنوع دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل

شیک ترین دکوراسیون پذیرایی مستطیلی

تاثیر رنگ در دکوراسیون پذیرایی :

رنگ ها اغلب به سه دسته گرم و سرد و خنثی تقسیم میشوند که رنگ های گرم شامل انواع قرمز زرد و نارنجی و رنگ های سرد از جمله انواع آبی و سبز و دسته آخر رنگ های خنثی که سفید و مشکی را شامل می شوند . خوب است بدانید که رنگ های گرم با ترشح آدرالین باعث افزایش فشار خون افزایش تنفس افزایش درجه حرارت و گرما می شوند . و از تاثیرات رنگ های سرد می توان به کاهش ضربان قلب ریلکسیشن ماهیچه ها و کاهش دمای بدن و ایجاد سرما را نام برد. رنگ سبز باعث آرامش و رفع خستگی آسایش و اعتدال اعصاب میشود و ترکیب آن با رنگ بنفش و قهوه ای رفاه و غنی بودن را می رساند . رنگ آبی نشانه اعتبار و آرامش می باشد. استفاده از رنگ زرد در قسمتی که میز ناهار خوری قرار دارد باعث می شود که اشتهای افراد تحریک شود و حافظه را تقویت میکند. به کار گیری از رنگ قرمز در ورودی منزل نشانه استطاعت مالی است و استفاده از این رنگ در کنار شومینه حتی اگر خاموش باشد حس گرما را منتقل می کند. رنگ قهوه ای بیشترین کاربرد در دکوراسیون منازل به خصوص در دیزاین پذیرایی دارد و هیچگاه از مد نمی افتد و نشانه ی ثبات می باشد . شاد بودن رنگ نارنجی موجب شده است تا از این رنگ بیشتر در منازل افراد مسن برای جلوگیری از افسردگی و کج خلقی آن ها استفاده شود. بهره مندی از رنگ مشکی در کنار سفید در دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل باعث می شود که فضای آن بزرگتر به چشم بیاید. همچنین جالب است بدانید که به کار بردن رنگ بنفش در پارچه مبل و صندلی میز ناهارخوری از جذابیت خاصی برخوردار است .

رنگ بندی در دکوراسیون منزل

دکوراسیون پذیرایی به سبک اروپا

به روز ترین چیدمان منزل

مناسب ترین چیدمان پذیرایی به شکل مستطیل

خواص رنگ آبی در دکور پذیرایی منزل

ما در این مقاله سعی بر این داشتیم که با آموزش چند نکته درباره چیدمان و ترکیب رنگ ها به شما در طراحی دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکلتان کمک کرده و موجب شویم محیطی شیک و آرام را بیارایید .

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *