دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن کوتاه با طرح های فوق العاده جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۴ مرداد ۱۳۹۶
  • ۰

طراحی ناخن کوتاه می تواند باعث زیبایی و جذابیت ناخن های کوتاه شما شود بنابراین بهتر است برای داشتن ناخن ها با طراحی شیک و متفاوت از مدل و رنگ لاک زیبایی استفاده کنید.

دیزاین ناخن ها برای ناخن های کوتاه و بلند جذاب و شیک هستند به شرط اینکه که در دیزاین ناخن کوتاه و بلند دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید دیزاین متفاوتی را روی ناخن های خود انجام دهید؛ در ادامه این مطلب انواع مدل های لاک برای ناخن های کوتاه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. 

اغلب خانم ها تصور می کنند که برای دیزاین ناخن های کوتاه نمی توانند از مدل های شیک و متفاوت استفاده کنند در صورتی که اگر در انتخاب طرح و رنگ لاک ناخن دقت لازم را داشته باشید می توانید ناخن هایی زیبا و جذابی داشته باشید.

طراحی شیک ناخن ساده

طراحی ناخن کوتاه و شیک برای مهمانی ها و مجالس مختلف

دیزاین ناخن کوتاه و بلند می تواند به انگشتان و ناخن های شما فرم و حالت زیبایی بدهد؛ در ادامه این مطلب انواع مدل های دیزاین ناخن کوتاه با طرح های ساده و کار شده را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

طراحی شیک ناخن

دیزاین ناخن کوتاه با طرح های شیک و زیبا

لاک ناخن های کوتاه را باید با کمی فاصله ( حدود یک میلی متر ) از انتهای ناخن های خود بزنید تا از برخورد کردن لاک با پوسته های پایین و کنار ناخن جلوگیری شود همچنین لاک به خوبی روی ناخن های شما بشیند. انتخاب طرح برای ناخن های کوتاه می تواند در خوش فرم به نظر رسیدن ناخن های شما کمک کند علاوه بر طرح ناخن باید در انتخاب رنگ لاک برای ناخن های کوتاه نیز حساسیت لازم را به خرج دهید. برای دیزاین ناخن های کوتاه بهتر است از لاک با رنگ مات استفاده کنید زیرا این رنگ لاک ها به ناخن های شما فرم و حالت زیبایی می دهند. بهتر است برای دیزاین ناخن های کوتاه از لاک هایی استفاده کنید که رنگ آن ها از پوست شما چند درجه روشن تر است.

طراحی شیک ناخن مدل ناخن ساده و شیک طراحی شیک و جذاب ناخن طراحی ناخن کوتاه با 29 دیزاین مختلف
برای دیزاین ناخن کوتاه همچنین می توانید از لاک ها با رنگ تیره استفاده کنید رنگ های تیره باعث بلندتر به نظر رسیدن ناخن های شما می شوند. بهتر است در هنگام زدن لاک با رنگ تیره روی ناخن ها بهتر است لاک را به صورتی بزنید که از کناره ها و پایین ناخن فاصله داشته باشید با این روش ناخن های شما باریک و بلندتر به نظر می رسند.

  •  آرون گروپس

طراحی ناخن زیبا طراحی شیک و مجلسی ناخن مدل طراحی شیک ناخن مدل طراحی شیک ناخن طراحی زیبا و متفاوت ناخن
اگر تمایل دارید با کمک طراحی ناخن کاری کنید که ناخن هایتان بلندتر به نظر برسد بهتر است ابتدا از لاک های بیس برای دیزاین ناخن های خود استفاده کنید و بعد از خشک شدن لاک بیس؛ لاک با رنگ مناسبی را روی ناخن های خود بزنید.

لاک با رنگ قرمز روی هر فرم ناخنی زیبا است و جلوه و درخشندگی خاصی را به ناخن های شما می دهد.

می توانید برای طراحی هر یک از ناخن های خود از لاک ها با رنگ های هم خانواده استفاده کنید که در این صورت طراحی ناخن های شما چشم نواز و زیباتر به نظر می رسد.

طراحی ناخن کوتاه و شیک

 

طراحی شیک و جدید ناخن   طراحی ناخن شیک   مدل ناخن جدید مدل لاک شیک ناخن   مدل ناخن جدید و ساده مدل ناخن شیک و جدید طراحی شیک و حرفه ای ناخن      دیزاین شیک و متفاوت ناخن

دیزاین ناخن ساده برای ناخن های کوتاه

در دیزاین ناخن کوتاه باید خلاقیت و ابتکار به خرج دهید و اگر در دیزاین ناخن ها تازه کار هستید نیازی نیست برای داشتن ناخن ها با دیزاین شیک و حرفه ای از وسایل گران قیمت استفاده کنید و دنبال طرح های پیچیده و کار شده باشید؛ شما می توانید برایدیزاین ناخن های خود از طرح های ساده ای که در ذهن تان وجود دارد استفاده کنید. می توانید برای طراحی ناخن ساده و کوتاه از طرح های چند نقطه و یا خط های عمودی استفاده کنید و بعد از به دست آوردن مهارت کافی دیزاین ناخن هایتان را کمی حرفه ای و پیچیده تر کنید.

طراحی زیبا و جذاب ناخن

طراحی جدید ناخن طراحی ناخن کوتاه و ساده

مدل ناخن شیک و ساده

طراحی زیبا و ساده ناخن

طراحی ناخن شیک و جدید

مدل ناخن شیک و کوتاه

طراحی ناخن کوتاه با رنگ سفید و سیاه طراحی زیبا و جذاب ناخن

در این مطلب با انواع مدل های طراحی ناخن کوتاه با روش های ساده و جذاب آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با الگوبرداری از آن ها ناخن هایتان را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های شیک و جدید طراحی ناخن کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *