دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رنگ موی قهوه ای طلایی و فرمول ترکیبی آن

  • ندا خوشرو
  • ۲ مرداد ۱۳۹۶
  • ۰

رنگ موی قهوه ای طلایی از انواع رنگ موهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها است؛ در ادامه این مطلب فرمول ترکیبی رنگ مو قهوه ای طلایی به همراه مدل هایی از این رنگ مو را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

رنگ مو قهوه ای طلایی از انواع رنگ موهایی است که دارای تونالیته طلایی رنگ شیک است و به همین دلیل بهتر است خانم هایی که کمی سن دار تر هستند از این رنگ مو زیبا و مجلسی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند.

رنگ مو قهوه ای طلایی، رنگ موی عسلی شکلاتی و رنگ موی بلوند دودی از انواع رنگ موهای محبوب و پرطرفدار هستند و اگر شما به دنبال رنگ مویی مجلسی هستید بهتر است این رنگ موها را برای رنگ زدن موهای خود انتخاب کنید.

رنگ مو شیک و جدید قهوه ای طلایی

فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای طلایی

رنگ مو قهوه ای طلایی حالت و فرم زیبایی را به موهای شما می دهد و با کمک این رنگ مو می توانید تغییرات زیادی را در رنگ موهای خود ایجاد کنید؛ این رنگ مو ترکیبی از ترکیب رنگ های مختلف با واریاسیون و اکسیدان ایجاد می شود.

مدل رنگ مو قهوه ای طلایی

فرمول رنگ مو قهوه ای طلایی

  • رنگ موی طلایی شماره ۶ : ۷۰ میل
  • رنگ موی طبیعی شماره ۶ : ۵۰ میل
  • واریاسیون طلایی : ۵ سانت
  • اکسیدان شماره دو
  • مدت مکث برای رنگ مو ۳۰ تا ۴۰ دقیقه

رنگ موی قهوه ای طلایی تیره

مدل رنگ مو زیبا و شیک قهوه ای طلایی

با نحوه تهیه فرمول رنگ مو قهوه ای طلایی در این مطلب آشنا شدید که امیدواریم با تهیه این رنگ مو بتوانید تغییرات مثبتی را روی رنگ مو خود ایجاد کنید. در ادامه انواع مدل رنگ موهای قهوه ای طلایی تیره و روشن و متوسط را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

  •  آرون گروپس

رنگ موی قهوه ای طلایی   رنگ موی قهوه ای طلایی روشن رنگ مو قهوه ای طلایی تیره رنگ موی تیره قهوه ای طلایی رنگ موی قهوه ای طلایی شیک رنگ مو قهوه ای طلایی شیک و زیبا رنگ مو زیبا قهوه ای طلایی رنگ موی جذاب قهوه ای طلایی رنگ مو قهوه ای طلایی تیره رنگ مو تیره قهوه ای طلایی   رنگ موی قهوه ای طلایی متوسط رنگ موی قهوه ای طلایی متوسط رنگ موی زنانه و جدید قهوه ای طلایی مدل رنگ موی زنانه شیک قهوه ای طلایی رنگ مو زنانه قهوه ای طلایی رنگ موی قهوه ای طلایی تیره رنگ مو جذاب قهوه ای طلایی رنگ موی قهوه ای طلایی شیک و جذاب ذنگ موی جذاب قهوه ای طلایی رنگ موی شیک قهوه ای طلایی رنگ مو قهوه ای طلایی زیبا زنانه

در این مطلب از آرایش مو با فرمول ترکیبی و انواع مدل رنگ موی شیک و جدید قهوه ای طلایی آشنا شدید شما می توانید با کمک این فرمول ترکیبی موهایتان را به رنگ قهوه ای طلایی مجلسی و جذاب در آورید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع ترکیب رنگ مو و رنگ مو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *