دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زنی که پول های بسیار کلانی خرج کرد تا زیباترین زن شود

  • افسانه شمشیری
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۶
  • ۰

خانم الشیخه موزه همسر امیر سابق قطر، هزینه های هنگفتی برای عمل های زیبایی خود خرج کرده است تا جزء لیست زیباترین زنان جهان شود.

همسر امیر سابق قطر، خانم الشیخه موزه تا کنون 12 عمل جراحی زیبایی با هزینه دو میلیون دلاری در لندن انجام داده است تا جزء زیباترین زنان جهان شود. به تازگی نیز هشتصد هزار دلار خرج عمل زیبایی سر خود کرد. برای اینکه کسی متوجه رفت و آمدهای وی به کلینیک زیبایی در لندن نشود، راننده ای خصوصی با مبلغ دویست هزار دلار استخدام کرد تا وی را از مسیرهای خاصی به مرکز زیبایی ببرد.

علاوه بر هزینه هنگفتی که خانم الشیخه موزه برای زیبایی خود خرج کرد، حدود ششصد میلیون دلار به مجله واتینی فایر رشوه داد تا وی را به عنوان زیباترین زن در سال ۲۰۱۱ معرفی کند.
زنی که پول های بسیار کلانی خرج کرد تا زیباترین زن شود
این خانم عرب همسر نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه را بزرگ ترین دشمن خود می‌دانست برای همین به پایگاه خبری نقودی رشوه داد تا وی را بعد از خانم کارلا برونی زیباترین زن جهان معرفی کند.
همچنین به همسر شاه اردن، خانم رانیا عبدالله هم به شدت حسادت می کرد و با دادن رشوه دویست میلیون دلاری سعی کرد وی را از لیست ۱۲ زن تاثیرگذار در جهان خارج کند. الشیخه موزه به عنوان بی اخلاق ترین زن در رسانه های عرب مشهور است.
 زنی که پول های بسیار کلانی خرج کرد تا زیباترین زن شود

منبع : پایگاه خبری النخیل عراق

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *