دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خلاقیت با وسایل دور ریختنی با ایده های جدید + تصاویر

  • یلدا محمدی
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
  • ۳

ساخت وسایل جدید و متنوع با استفاده از خلاقیت با وسایل دور ریختنی مختلف که در این مطلب سعی نموده ایم شما را با نحوه ساخت و همچنین مدل های جدید و زیبای خلاقیت و ابتکارات به کار برده شده در این نوع وسایل آشنا کنیم.

در کارهای دست ساز ساخته شده با وسایل دور ریختنی به کار بردن ابتکارات جدید باعث خلق کاردستی های زیبا و انواع وسایل دکوری و تزیینی جدید می شود که کاربردهای زیادی دارد. استفاده از ایده های متفاوت و جذاب برای استفاده از انواع وسایل دور ریختنی خود هنری زیبا و با ارزش است که به کمک آن می توانید استعداد و ذوق و هنر خود را نشان دهید. آنچه در ادامه مشاهده می فرمایید چند کاردستی خلاقانه و زیباست که هر یک به راحتی تهیه می شوند و می توانید از این ایده ها برای تهیه انواع وسایل جدید استفاده کنید. تا پایان همراه ما باشید.

ایده های جدید و زیبا برای خلاقیت با وسایل دور ریختنی و بازیافتی:

یکی از کارهای زیبا و جذاب برای ساخت وسایل جدید و کاردستی های متنوع به کار بردن ابتکار و نوآوری با وسایل دور ریختنی است که به شکل های مختلف انجام می گیرد. با انجام کارهای خلاقانه و ایده های نو می توانید با استفاده از انواع وسایل دور ریختنی و بازیافتی مدل های جدید وسایل تزیینی و کاردستی های زیبا را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به معرفی چند نمونه جدید و زیبا از این دسته خلاقیت ها می پردازیم.

خلاقیت با انواع بطری و قوطی خالی :

یکی از وسایل بازیافتی که مطمئنا خیلی با آن روبرو شده اید، انواع بطری و قوطی های مختلف مواد غذایی است که بعد از خالی شدن دیگر کاربردی ندارند، با ایده های خلاقانه می توانید به کمک این وسایل، دکوری های جدید و وسایل تزیینی مختلفی تهیه کنید. که در ادامه تصویر چند نمونه از این وسایل را مشاهده می فرمایید.

خلاقیت با قوطیخلاقیت با بطریخلاقیت با وسایل دور ریختنیخلاقیت جدیدخلاقیت جدیدخلاقیت با وسایل دور ریختنی

خلاقیت با صدف :

شاید صدف ها جزء وسایل دور ریختنی نباشند اما در صورتی که کاربردی مناسب و ایده آل برای آنها پیدا نکنیم به راحتی تبدیل به وسایل دور ریختنی خواهند شد. در ادامه مشاهده خواهید کرد که چطور با انواع صدف که در منزل دارید وسایل جدید و متنوعی تهیه کنید و  آنها را برای تزیین منزل یا به عنوان دکوری به کار ببرید.

خلاقیت با صدفخلاقیت با صدفخلاقیت با صذفخلاقیت جدید

انواع کاردستی با وسایل دور ریختنی و بازیافتی:

یکی از ایده های جالب و خیلی زیبا ساخت انواع کاردستی با وسایل دور ریختنی و بازیافتی است که طرح های مختلف و متنوعی دارد و با ایده های جدید و متنوع می توانید وسایل جدید و زیبایی خلق کنید. به راحتی می توانید با ترکیب چند نوع وسیله بازیافتی و بدون کاربرد وسایل متنوع و جدیدتری خلق کنید که تصاویر زیر نمونه هایی از انواع خلاقیت با وسایل بازیافتی را نشان می دهد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کاردستی خلاقانه با وسایل دور ریختنیکاردستی با وسایل دور ریختنیکاردستی خلاقانهخلاقیت با کاغذکاردستی با وسایل دور ریختنیخلاقیت با چوب

خلاقیت با ظروف یکبار مصرف :

تجزیه وسایل و ظروف یکبار مصرف توسط طبیعت به سختی انجام می گیرد و سالها طول می کشد اما می توان به جای دور ریختن این نوع ظروف، از آنها کاردستی های زیبا و متنوعی تهیه کرد و آنها را در تزیینات منزل به کار برد. مدل های زیر کاردستی ها و وسایل زیبایی هستند که به راحتی و با کمی خلاقیت با ظروف یکبار مصرف تهیه شده اند و کاربردهای جالبی دارند.

خلاقیت با قاشق یکبار مصرفکاردستی با قاشق یکبار مصرف

خلاقیت با انواع چوب :

با کمک خرده چوب ها و همینطور انواع چوب بستنی که دیگر کاربردی ندارند نیز می توان وسایل تزیینی زیبا و انواع دکوری های جدید و متنوع درست کرد و در منزل استفاده نمود. کاردستی با چوب از کاردستی های پرطرفدار و بی نهایت زیباست که در ادامه چند مدل از آنها را مشاهده خواهید نمود.

خلاقیت با چوبخلاقیت و کاردستی با چوبخلاقیت جدیدخلاقیت با چوب

خلاقیت با کاشی و موزاییک شکسته

یکی دیگر از وسایل دور ریختنی و به درد نخور، کاشی ها و موزاییک های شکسته می باشد که با استفاده از آن ها و البته با کمک خلاقیت و نبوغ شما در به کارگیری آن ها، این ضایعات ساختمانی می توانند به دکوری ها و تابلوهای فوق العاده زیبا برای منزلتان تبدیل گردند و یا حتی این قطعات کوچک و شکسته در زیبا سازی فضای داخلی و بیرونی منزل به کار گرفته شوند. نمونه های از انواع خلاقیت در خانه با استفاده از مواد زاید را در اینجا به اشتراک گذاشته ایم که قطعا می تواند ایده جذابی برای هنرنمایی شما در این زمینه باشد.

خلاقیت با وسایل دورریختنی در مدلهای جدیدخلاقیت در تزیینات گلدان با کاشی شکسته

خلاقیت با وسایل دورریختنی در مدلهای جذابخلاقیت در ساخت سینی با کاشی شکسته

خلاقیت با وسایل دورریختنی در مدلهای متفاوتخلاقیت در ساخت جعبه با استفاده از کاشی شکسته

خلاقیت با وسایل دورریختنی در مدلهای متنوعخلاقیت در زیباسازی دیوار با کاشی شکسته

خلاقیت با وسایل دورریختنی در مدلهای قشنگتزیین زیبای گلدان با کاشی شکسته

جذاب ترین خلاقیت با وسایل دور ریختنی ساخت خانه پرندگان با کاشی شکسته

خلاقیت با وسایل دورریختنی در مدلهای منحصر به فردخلاقیت متنوع با کاشی شکسته

خلاقیت با وسایل دورریختنی در مدلهای خواستنیایده خلاقانه در استفاده از کاشی شکسته

زیباترین خلاقیت ها با وسایل به درد نخور خلاقیت زیبا روی تنه درخت با کاشی شکسته

خلاقیت های جالب با وسایل به درد نخور خلاقیت با کاشی شکسته و بطری

خلاقیت های جدید با وسایل به درد نخور ساخت تابلوی زیبا با کاشی شکسته

خلاقیت های دیدنی با وسایل به درد نخور ساخت وسایل تزیینی با کاشی شکسته

انواع خلاقیت با وسایل دور ریختنیساخت استوانه های زیبا با کاشی شکسته

دوست داشتنی ترین خلاقیت با وسایل دور ریختنی خلاقیت زیبا با کاشی شکسته

خلاقیت های متنوع با وسایل به درد نخور

امیدواریم از ابتکارات متنوع و خلاقیت با وسایل دور ریختنی و بازیافتی لذت برده باشید و حتما در منزل با استفاده از ایده های نو، وسایل متنوع و زیبایی تهیه فرمایید. در صورت تمایل به آشنایی با مدل های بیشتر انواع کاردستی و وسایل مختلف تزیینی و دکوری به بخش کاردستی مراجعه فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۳ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *