دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کابینت آشپزخانه هایگلاس با طراحی جدید و مدرن

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

مدل کابینت آشپزخانه هایگلاس از انواع مدل کابینت های شیک و جدید برای آشپزخانه است که این مدل کابینت طراحی خاصی و متفاوتی دارد و امروزه در اغلب آشپزخانه ها با دکوراسیون مدرن از این مدل کابینت استفاده می شود.

مدل کابینت هایگلاس از انواع کابینت های مقاوم و با کیفیت است که از چوب ام دی اف ساخته شده است. تنها تفاوت کابینت آشپزخانه هایگلاس با کابینت ام دی اف در این است که در طراحی کابینت های گلاس از روکش پلاستیکی و شیشه ای براق استفاده می شود که استفاده از این روکش ها باعث متفاوت تر به نظر رسیدن طرح این مدل کابینت ها شده است.

مدل کابینت های گلاس آشپزخانه دارای مزیت های زیادی است, این مدل کابینت ها طراحی ساده و زیبایی دارند و علاوه بر این دیرتر کثیف می شوند و به محیط آشپزخانه جلوه ای خاص و متفاوت می بخشند همچنین شما می توانید به راحتی دستگیره کابینت هایگلاس را با توجه به سلیقه شخصی خود تغییر دهید.

مدل کابینت زیبا و شیک هایگلاس

مدل کابینت آشپزخانه هایگلاس با طراحی شیک و کاربردی

کابینت هایگلاس در انواع رنگ های تیره و روشن طراحی می شود و که بهتر است شما با توجه به سایر رنگ های به کار برده شده در آشپزخانه رنگ کابینت هایگلاس را انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های کابینت اشپزخانه هایگلاس با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده خواهید کرد.

مدل کابینت شیک هایگلاس

مدل کابینت هایگلاس سفید و جدید

مدل کابینت های گلاس سطحی صاف و براق دارد و به همین دلیل بافتی ساده و در عین حال شیک را در فضای دکوراسیون داخلی آشپزخانه بوجود می آورد بنابراین بهتر است از این مدل کابینت ها در آشپزخانه با دکوراسیون مدرن استفاده کنید. مدل کابینت های گلاس با رنگ سفید از انواع مدل کابینت های پرطرفدار و محبوب در بین اغلب افراد است و شما می توانید از این مدل کابینت ها در آشپزخانه های بزرگ و یا کوچک استفاده کنید.

مدل کابینت سفید و خاکستری هایگلاس

  •  آرون گروپس

مدل کابینت هایگلاس آشپزخانه

مدل کابینت سفید و مدرن آشپزخانه

مدل کابینت شیک و جدید آشپزخانه

در اغلب مدل های کابینت های گلاس کابینت های بالا به رنگ سفید طراحی می شوند و در قسمت پایین آشپزخانه کابینت های گلاس با رنگ های روشن و تیره نظیر رنگ قرمز و سفید و …. نصب می شوند که ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ های روشن و تیره در فضای آشپزخانه دکوراسیونی مدرن و شیک را ایجاد می کند.

مدل کابینت هایکلاس

مدل کابینت سفید و بنفش هایگلاس

مدل کابینت سفید و قرمز هایگلاس

جدیدترین مدل های کابینت های گلاس آشپزخانه

کابینت هایگلاس در انواع رنگ های مختلف تیره و روشن وجود دارند که انتخاب رنگ این مدل کابینت ها بهتر است بر اساس انتخاب رنگ دیوار پوش و رنگ کفپوش و رنگ سایر وسایل موجود در اشپزخانه انجام شود.
کابینت های گلاس طراحی شیک و متفاوتی دارد و برای افرادی که طرفدار پیاده سازی سبک های مدرن در فضای آشپزخانه هستند می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

کابینت زیبا و شیک هایگلاس مدل کابینت آشپزخانه هایگلاس    مدل کابینت آشپزخانه هایگلاس مدرن مدل کابینت نارنجی هایگلاس   مدل کابینت شیک و زیبا های گلاس مدل زیبا و شیک کابینت هایگلاس برای آشپزخانه مدل کابینت شیک آشپزخانه مدل کابینت مشکی آشپزخانه مدل کابینت سفید و مشکی آشپزخانه   مدل کابینت آشپزخانه هایگلاس با طراحی شیک و جدید   مدل کابینت های گلاس آشپزخانه مدل کابینت قرمز هایگلاس مدل کابینت شیک و زیبا هایگلاس   مدل کابینت شیک آشپزخانه مدل کابینت هایگلاس براق    مدل کابینت صورتی و خاکستری هایگلاس مدل زیبا و شیک کابینت آشپزخانه مدل کابینت زیبا و شیک هایگلاس

مدل کابینت هایگلاس مشکی سفید

کابینت یکی از مهمترین اجزای کاربردی آشپزخانه می باشد که در انواع مختلف و در رنگ های متنوع طراحی و تولید می شود، یکی از نکات مهم به هنگام انتخاب کابینت توجه به رنگ و مدل آن متناسب با فضای خانه و چیدمان دیگر وسایل آشپزخانه می باشد، کابینت ها در انواع مدلهای چوبی، ام دی اف، فلزی و های گلاس وجود دارند که هر کسی با توجه به سلیقه اش، نوع دکوراسیون منزل و نیز هزینه ای که برای این کار کنار گذاشته است، می تواند مدل کابینت دلخواه خود را انتخاب نماید، در ادامه تصاویری متنوع از کابینت های سفید مشکی های گلاس قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویر کابینت آشپزخانه های گلاس

مدل کابینت سفید مشکی هایگلاس، مدلی جذاب از انواع طراحی های کابینت است که استفاده از ترکیب دو رنگ براق و متضاد هم طراحی جذاب و چشم نوازی را به وجود آورده است. اخیرا استفاده از ترکیب رنگ های سفید و مشکی در دکوراسیون اشپزخانه طرفداران زیادی پیدا کرده است، اما استفاده از این رنگ ها در دکوراسیون داخلی محدودیت هایی هم دارد و بهتر است رنگ مشکی در فضاهایی پر نور و بزرگ استفاده شود، البته نمی توان جذابیت این رنگ در کنار رنگ سفید را نادیده گرفت، رنگ سفید نیز نماد پاکی و آرامش بوده و روشنایی خاصی در محیط ایجاد خواهد کرد، در اینجا می توانید از انواع مدل کابینت هایگلاس سفید مشکی در اشپزخانه های امروزی و با نورپردازی مناسب دیدن کنید.

مدلی از کابینت آشپزخانه های گلاسکابینت های آشپزخانه های گلاسانواع کابینت آشپزخانه های گلاسکابینت اشپزخانه هایگلاسکابینت اشپزخانه های گلاسکابینت آشپزخانه هایگلاس لوکسکابینت آشپزخانه های گلاس و شیککابینت زیبای آشپزخانه های گلاسکابینت آشپزخانه هایگلاس مدرنمدل کابینت آشپزخانه های گلاسکابینت جدید آشپزخانه های گلاسکابینت شیک آشپزخانه های گلاسکابینت آشپزخانه های گلاسمدل کابینت آشپزخانه هایگلاس

در این مطلب با انواع مدل های کابینت آشپزخانه های گلاس آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها بتوانید کابینتی شیک با طراحی متفاوت و کاربردی را برای دکوراسیون آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل کابینت کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *