دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

طرح گلدوزی ساده و زیبا برای گلدوزی بر روی انواع پارچه و لباس

  • پرستو محمدی
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

با انواع طرح گلدوزی ساده در این مطلب به همراه تصاویری با ایده های عالی وجذاب که می توانید با آن روی لباس و پوشاک و حتی کیف و کفش تزیینات زیبایی را انجام دهید آشنا شوید.

هنر گلدوزی از اصیل ترین هنرهای ما ایرانیان است که از قدیم همیشه طرفداران خاص خود را دارد. امروزه برای اکثر کارهای روی لباس و پارچه از طرحهای گلدوزی استفاده می شود، که نسبت به قدیم کاربرد آن بیشتر شده است. طرح گلدوزی ساده برای تزیین روی انواع پارچه مورد استفاده قرار می گیرد زیرا که هیچگاه دمُده نشده و همیشه شیک و زیبا و آسان است.

برای آنکه بخواهید لباس خود را تزیین کنید گلدوزی می تواند یک ایده بسیار شیک و زیبا و جذاب باشد. ما در این مطلب سعی کرده ایم تا مواردی از بهترین نمونه های زیبا از گلدوزی با طراحی ساده را برای شما به نمایش بگذاریم تا بتوانید با استفاده از این تصاویر پارچه و لباس خود را تزیین نمایید.

طرح گلدوزی ساده با ایده های جذاب

در فرهنگ ما گلدوزی ساده بیشتر برای روی مانتو و لباس انجام  می گیرد. این طرحها معمولا با طرح گل و برگ می باشد. اکثر تزیینات گلدوزی ساده  می تواند سرمه دوزی و یا طناب دوزی و یا طرحهای مختلف برای گلدوزی باشد که به صورت ساده برای روی لباس و سایر پارچه ها استفاده شود. در آموزش گلدوزی شما با انواع طرحهای ساده گلدوزی روی لباس و پارچه آشنا می شوید که نمونه هایی از آن را برای شما در این مطلب گذاشته ایم تا برای شما ایده باشد. برای اینکه بخواهید گلدوزی های متفاوت را برای روی پارچه و لباس به کار ببرید لازم است تا با طرحهای ساده و پایه اولیه گلدوزی آشنا باشید. ما در این طرحها سعی داریم تا شما را با انواع گلدوزی در مدل های ساده آشنا کنیم که برای شما کار راحتتر باشد و بتوانید از این عکسها ایده بگیرید.

عالیترین طرحهای گلدوزی زیبا

طرح گلدوزی زیبا و شکیل

الگوی طرح گلدوزی ساده

مدل و طرح گلدوزی روی مانتو زیبا

الگوهای طرح ساده گلدوزی

طرح منجوق دوزی طرحی ساده از گُلدوزی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

گلدوزی زیبا و ساده و شیک

مدل ساده و زیبا گلدوزی

طرحهای ساده گلدوزی طرح ساده بری تو پر دوزی

زیباترین طرحهای گلدوزی شیک

طرح آسان گلدوزی روی لباس

 

طرح زیبای گلدوزی طرحهای گلدوزی ساده و شیک

طرح آسان گلدوزی

زیباترین طرحهای ساده گلدوزی

مدل طرح زیبا و جذاب گلدوزی

الگوی ساده گلدوزی

مدل گلدوزی ساده و شیک

الگوهای ساده گلدوزی

طرحی زیبا برای گلدوزی

جذاب ترین الگوهای ساده گلدوزی

 گلدوزی با طرحی ساده

الگوی ساده گلدوزی با ایده زیبا

 مدل ساده گل دوزی با طرحی زیبا

الگوهای زیبا در گلدوزی

مدل گل دوزی با طرحی شیک و ساده

الگوهای جذاب در گلدوزی

انواع طرحهای ساده گلدوزی برای روی لباس و پارچه

برای روی لباس انواع طرحهای ساده و زیبای گلدوزی است. گلدوزی روی لباس، پارچه و غیره را می توانید روی انواع پارچه ها انجام دهید. این طرحها با توجه به پارچه هایی که انتخاب می کنید متنوع است. می توانید طرحهای زیبایی از انواع گلدوزی را بر روی آنها پیاده کنید. زیبایی گلدوزی در این است که دارای تنوع زیادی است. از انواع مدلهای گلدوزی که بسیار پر کاربرد هم هست. دوخت های ساده و زیبای خامه دوزی، سرمه دوزی و منجوق دوزی که به صورت ساده برای دوخت روی انواع پارچه و لباس استفاده می شود.

 

 

طرح ساده و شیک گلدوزی

الگوی جذاب گلدوزی ساده

زیباترین و جذاب ترین طرحهای ساده گلدوزی با الگوهای شیک

 

 

طرح گلدوزی ساده زیبا

ایده های متنوع تری از طرحهای گلدوزی ساده با دست

گُلدوزی هنر دستی فوق العاده جذاب و زیبایی است که به وسیله آن طرح هایی برجسته و زیبا بر روی پارچه و با استفاده از سوزن و نخ دوخته می شود، در گذشته این هنر با دست انجام می گرفت اما امروزه این کار به شکل پیشرفته و ماشینی یا با استفاده از چرخ خیاطی های مخصوص گُلدوزی و خیلی راحت و سریع انجام می گیرد، برای گُلدوزی می توان از نخ های معمولی، ابریشمی، نخ های گلابتون و غیره استفاده کرد، این نوع دوخت و دوز زیبا که بر اساس طرح انجام می گیرد در ابتدا اگرچه به شکل طرح خام و ساده می باشد، اما نتیجه کار بعد از دوخت بسیار زیبا و شگفت انگیز است، در ادامه تصاویری جدیدی از انواع طرحهای گُلدوزی ساده با دست را می توانید مشاهده نمایید.

طرح گل دوزی ساده

همانطور که گفتیم استفاده از هنر گُلدوزی ایده جذابی برای زیبا کردن پارچه و لباسهای مختلف می باشد، ایجاد نقش و نگار های گلدوزی شده بر روی لباس مجلسی، ملحفه، مانتو و … تاثیر زیادی بر روی جذابیت بیشتر آنها دارد، امروزه طرح های متنوع و شیکی برای گلدوزی با دست و به شکل ماشینی وجود دارد، در اینجا می توانید مدلهای دیگری از ساده ترین طرحهای گلدوزی را ببینید و الگو بگیرید.

انواع الگوی گلدوزی ساده الگوی گل دوزی ساده تصاویر الگوی گلدوزی ساده الگوی گلدوزی ساده کودکانه الگوی گلدوزی ساده برگ طرح گلدوزی ساده گل الگوی گلدوزی فانتزی و ساده جدیدترین الگوی گلدوزی ساده طرح گلدوزی ساده و جذاب الگوی گلدوزی ساده زیبا الگوی گلدوزی ساده دخترانه الگوی گلدوزی ساده و فانتزی الگوی گلدوزی ساده جدیدترین طرح گلدوزی ساده

طرحهای ساده و زیبای و متنوع گلدوزی را در این مطلب مشاهده کردید. این طرحها همانطور که گفته شد می تواند برای کسانی که می خواهند با گلدوزی روی لباس و پارچه های رومیزی و کیف و کفش و انواع پارچه آشنا شوند ایده های خوب و عالی باشد تا بتوانند با سلیقه مدلهای متنوعی از انواع گلدوزی ساده را انتخاب کنند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *