دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های کوسن نمدی و آموزش دوخت کوسن با پارچه نمدی

  • پرستو محمدی
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

کوسن یا بالشتک نمدی یکی از طرحهای جذاب با پارچه نمدی است که بسیار هم زیبا و ساده می باشد. می توانید این طرحهای عالی و قشنگ به همراه ایده های خلاقانه را در این مطالب به همراه عکس و تصاویری از آن مشاهده کنید.

مدل بالشتک نمدی از ایده های جدیدی است که برای مبلمان و تخت خواب استفاده می شود. نمد و تزیینات نمدی از کارهای خلاقانه و به روز محسوب می شوند. می توانید با نمد انواع چیزهایی را بسازید که دوست دارید داشته باشید از جمله بالشتک و متکای نمدی برای تختخواب و یا مبلمان منزل که ایده جالب و زیبایی نیز هستند.

آموزش کوسن نمدی زیبا و شیک

کارهای نمدی به خاطر ضخامتی که دارند برای بالشتک و موارد این چنینی مناسب می باشند که دوام بیشتری دارند و دیر به دیر فرسوده و کهنه می شوند. ما در اینجا می خواهیم به شما آموزش یک بالشتک که با نمد درست شده را نشان دهیم. مراحل این آموزش با تصویر برای شما گذاشته شده تا کاملا متوجه جزییات کار شوید.

ابتدا دو مربع از پارچه با جنس نمد به ابعاد هرکدام ۴۰*۴۰ برش زده و قیچی می کنیم. سپس در روی یک پارچه دیگر از نمد (که می توانید از رنگ دیگر استفاده کنید که برای این کوسن که در تصویر می بینید از یک رنگ استفاده شده) شروع به برش نوارهایی با طول ده سانتی و عرض یک سانتی متر نمایید. و طبق شکل آنها را سوزن میخی بزنید.

مراحل آموزش تصویری کوسن نمدی

در مرحله بعدی نوارهای دیگر را از توی نوارهایی که آنها را با سوزن میخی بست کردید رد کنید تا محکم گردد. به همین ترتیب تمام نوارها را از توی هم رد کرده و با سوزن محکم می کنید.

تصویر مراحل آموزش یک نوع کوسن با نمد

مراحل دوخت کوسن با نمد

تصویر آموزش کوسن با نمد

  •  آرون گروپس

بعد از آنکه تمام نوارها را مطابق شکل از هم رد کردید جاهایی را که سوزن میخی زده اید با چرخ خیاطی دوخته وسط آنها را تا کار کاملا محکم و سفت شود.

تصویر دوخت کوسن با نمد زیبا

تزیینات زیبا با نمد
بعد از آنکه تمام یک سطح مربع نمدی را از نوار پوشانده و محکم کردید. مربع بعدی را برداشته و به پشت کار گذاشته و دور تا دور آن را بدوزید. فقط کمی برای قسمتی که خواستید توی آن را با پنبه و یا پشم شیشه پر کنید نگه داشته و بعد از پرکردن کوسن آن قسمت را هم کوک بزنید.

کوسن نمدی زیبا و شیک

به این ترتیب کوسن با پارچه نمد شما آماده است تا از آن برای تزیین مبلمان و تخت خواب خود استفاده کنید.

تصاویر مدلهای جدید و شیک و زیبای کوسن با پارچه نمد

در ادامه نمونه هایی از انواع مدل کوسن با پارچه نمدی را ملاحظه می فرمایید. که می تواند به شما در دادن ایده های جذاب و عالی و شیک از نمد برای تزیین مبلمان و دیزاین منزل کمک نماید.

عالیترین ایده ها برای کوسن نمدی

کوسن زیبا و جدید با پارچه نمد

ایده های جالب و جذاب و شیک برای کوسن های نمدی

کوسن با طرح برگ

انواع شکلها و مدل های کوسن نمدی

کوسن گرد شیک و جذاب با جنس نمد

انواع تصاویر کوسن از پارچه های نمدی

کوسن با طرح گل با پارچه نمد

کوسنهای رنگی از نمد

کوسن با پارچه های رنگی از جنس نمد

عکس کوسنهای نمدی زیبا

خلاقیت با نمد برای دوخت کوسن

زیباترین انواع کوسنهای نمدی برای تزیین منزل

طرح های برجسته گل با نمد بر روی کوسن

تزیینات زیبا با کوسن نمدی

طرح گل آفتاب گردان بر روی کوسن

کوسنهای زیبای نمدی

کوسن با پارچه رنگی از جنس نمد با طرح گل

زیباترین انواع کوسن بانمد

طرح برجسته با نمد بر روی کوسن

مدلهای جدید کوسن فانتزی و عروسکی با نمد

کوسن ها برای مبلمان، تخت خواب و … استفاده شده و دارای تنوع زیادی هستند و می توان آن را با پارچه های مختلف به شکل تزئینی و یا کاربردی در منزل تهیه کنید و از هنر دستی تان لذت ببرید، انواع کوسن های فانتزی از جمله مدلهای پرطرفدار و زیبا هستند که امروزه طرفداران بی شماری پیدا کرده اند و می توانید برای تزیینات اتاق بچگانه، اتاق خواب دختران و یا تزیین مبلمان و تخت خواب عروس استفاده کنید، در ادامه مدلهای جدید و زیبایی از انواع کوسن فانتزی و عروسکی زیبا با استفاده از نمد گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرد، ضمن اینکه می توانید با کمی دقت و با الگوگیری از تصاویر ارائه شده از انواع کوسن های نمدی، به راحتی اقدام به ساخت بالشتک های زیبا در منزل نمایید.

بالشتک شکیل و فانتزی

امروزه استفاده از پارچه های نمدی برای ساخت انواع وسایل زیبا و خلاقانه کاربرد زیادی پیدا کرده است، تنوع رنگی نمد ها و آسانی کار کردن با پارچه نمدی این امکان را فراهم آورده که برای ساخت انواع کاردستی و وسایل مختلف از جمله بالشتک های نمدی در اشکال زیبا و متنوع از جمله کوسنهای ساده، مدل گرد، مربع یا چهارگوش، بالشتک های تزئینی و … مورد استفاده قرار گیرد، از این رو در این قسمت انواع بالشتک های تزئینی با خلاقیت زیبا و به شکل فانتزی قرار داده ایم که می توانید ببینید و لذت ببرید.

انواع کوسن مدل فانتزی

باشتک عروسکی زیبا

مدلهای جدید بالشتک نمدی

مدل کوسن دخترانه

کوسن با طرح فانتزی

تصاویری از بالشتک نمدی

بالشتک نمدی با طرح زیبا

بالشتک نمدی با طرح جدید

کوسن نمدی جذاب

بالشتک نمدی کودکانه

بالشتک نمدی شکیل

کوسن نمدی با طرح زیبا

بالشتک نمدی زیبا

بالشتک نمدی چهرگوش

بالشتک نمدی فانتزی

بالشتک نمدی

کوسن نمدی کودکانه

ما در این مطلب سعی بر این داشتیم تا شما را با انواع ایده های جدید و زیبا و جدید با پارچه نمد برای کوسن و تزیینات منزل و آموزش ساخت کوسن از نمد آشنا کنیم. امیدواریم مطلب ارائه شده توانسته باشد به شما ایده های جذاب و عالی برای تزیین مبلمان منزل بدهد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *