دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش نقاشی زرافه و رنگ آمیزی های جالب زرافه برای کودکان

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

اغلب کودکان تمایل زیادی به کشیدن نقاشی و رنگ آمیزی های مختلف دارند و علاوه بر این رنگ آمیزی و کشیدن نقاشی یکی از بهترین روش ها برای سرگرم کردن کودکان در خانه و مهد کودک است در ادامه آموزش نقاشی زرافه و تصاویری از رنگ آمیزی زرافه را مشاهده خواهید کرد.

زرافه از انواع حیوانات گیاهخوار است که به خاطر گردن باریک و بلندش ظاهری دوست داشتنی و با نمک دارد و به همین دلیل است که اغلب کودکان از تماشا و رنگ آمیزی این حیوان لذت می برند. نقاشی های زرافه در انواع طرح های مختلف کشیده می شود که هر کدام از این طرح ها می توانند برای رنگ آمیزی بچه ها بهترین ایده باشند.

آموزش های زیادی برای بالا بردن مهارت کودکان برای کشیدن نقاشی های مختلف وجود دارند این آموزش ها در انواع آموزش نقاشی حیوانات و پرندگان مختلف و … وجود دارند و اگر کودک شما استعداد لازم برای کشیدن انواع نقاشی های مختلف را دارد بهتر است با قرار دادن این آموزش ها مهارت او را در زمینه کشیدن نقاشی بالا ببرید.

رنگ آمیزی زرافه برای بچه ها در مهد کودک

آموزش نقاشی زرافه و انواع رنگ آمیزی های جذاب زرافه برای کودکان دختر و پسر

روش های متفاوتی برای کشیدن نقاشی این حیوان وجود دارد و اغلب برای کشیدن نقاشی این حیوان از شکل های هندسی مختلف استفاده می شود. در مطالب قبلی آموزش نقاشی اسب و آموزش نقاشی کفشدوزک را مشاهده کردید در ادامه این مطلب انواع رنگ آمیزی زرافه، به همراه آموزش مرحله به مرحله کشیدن نقاشی این حیوان زیبا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم کودکان عزیز با کمک این آموزش بتوانند به بهترین شکل ممکن این حیوان دوست داشتنی را روی کاغذ نقاشی کنند.

رنگ آمیزی زیبا و شیک زرافه

آموزش کشیدن طرح زرافه با سه روش مختلف

همانطور که ذکر شد شما می توانید از روش های مختلفی برای کشیدن زرافه استفاده کنید که در ادامه سه روش مختلف برای کشیدن این حیوان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

روش اول

  •  آرون گروپس

ابتدا همانند شکل خط های اصلی برای کشیدن زرافه روی کاغذ کشیده می شود سپس بدن و پاهای زرافه کامل شده است و بعد از کامل شدن طرح، با کمک رنگ های مناسب این حیوان زیبا رنگ آمیزی شده است.

آموزش کشیدن نقاشی زرافه نحوه کشیدن و رنگ آمیزی زرافه مراحل کشیدن زرافه

روش دوم

ابتدا سه دایره روی کاغذ بکشید, یکی از دایره ها برای سر زرافه است و دو دایره چسبیده به یکدیگر برای بدن زرافه می باشد. با کمک خط های شکسته و صاف نیز پاها و پوزه و دم زرافه را بکشید.

آموزش کشیدن زرافه با کمک شکل های هندسی

در مرحله بعدی چشم های زرافه را با کمک چند خط ظریف کامل کنید سپس صورت و پوزه زرافه را با کمک خط های منحنی رسم کنید. گوش زرافه شبیه به برگ است که در کنار شاخ های زرافه باید رسم شود.

نقاشی زیبا زرافه
بعد از کشیدن گوش زرافه نوبت به کشیدن گردن زرافه می رسد.

رنگ آمیزی زرافه برای کودکان دختر و پسر

بعد از کامل شدن بدن زرافه می توانید پاهای او را که مهم ترین بخش از بدن زرافه است بکشید.

کشیدن پاهای زرافه

بعد از کامل شدن بدن زرافه، روی بدن این حیوان باید لکه هایی را بکشید و سپس از کودکان بخواهید این نقاشی را با کمک رنگ های مناسب رنگ آمیزی کنند.

رنگ آمیزی زیبا و جالب زرافه

روش سوم

در این روش ابتدا بدن و گردن زرافه کشیده شده است سپس سر زرافه به کمک اشکال هندسی مناسبی کشیده شده است و در پایان بعد از کامل کردن قسمت پایین تنه زرافه این حیوان زیبا با کمک رنگ های مناسب رنگ آمیزی شده است.

آموزش مرحله به مرحله کشیدن نقاشی زرافه برای کودکان

رنگ آمیزی زرافه برای کودکان

برای کشیدن اغلب نقاشی های کودکانه از اشکال هندسی استفاده می شود آموزش کشیدن نقاشی با اشکال هندسی به کودکان راحت تر است و به همین دلیل است که برای کشیدن اغلب نقاشی ها از اشکال هندسی استفاده می شود. در ادامه این مطلب انواع نقاشی این حیوان با رنگ آمیزی های جالب و متفاوت را برای کودکان مشاهده خواهید کرد که امیدواریم کودکان عزیز از رنگ آمیزی این حیوان زیبا نهایت لذت را ببرند.

رنگ آمیزی زرافه طراحی کودکانه زرافه

نقاشی زرافه در باغ وحشرنگ آمیزی زرافه

نقاشی زرافه زیبا طراحی حیوان زرافه برای کودکان

نقاشی زیبا زرافه برای کودکان کشیدن کودکانه زرافه

نقاشی زرافه برای بچه ها طراحی حیوان زرافه و بچه اش

نقاشی خورشید و زرافه رنگ آمیزی زرافه برای بچه ها

رنگ آمیزی های مختلف زرافه طراحی بامزه زرافه برای کودکان

نقاشی زیبا و جالب زرافه نقاشی کودکانه و زیبا زرافه رنگ آمیزی زرافه برای بچه ها آموزش کشیدن نقاشی زرافه برای کودکان دختر و پسر نقاشی زیبا زرافه نقاشی دوست داشتنی زرافه نقاشی درخت و زرافه نقاشی گل و زرافه

نقاشی جالب زرافه

نقاشیهای بامزه و کارتونی برای کودکان

کشیدن نقاشیهای گوناگون و طرحهای مختلف برای کودکان علاوه بر ایجاد سرگرمی جذاب و سالم، موجب رشد ذهنی کودک و بروز استعداد های آنها در این زمینه خواهد شد. اغلب کودکان معمولا ارتباط خوبی با نقاشی کشیدن دارند، اما با این حال ممکن است برخی از بچه ها تمایلی به این کار نداشته باشند، بنابراین به منظور علاقمند کردن کودکان به نقاشی کشیدن، می توانید در ابتدا علایق آنها را شناسایی کرده و با در اختیار گذاشتن طرحهای مورد علاقه شان، آنها را تشویق به کشیدن طرح و رنگ آمیزی نقاشی های مختلف نمایید. در ادامه ضمن مشاهده تصاویر فانتزی از حیوانی بامزه و جذاب می توانید با انواع نقاشی گوزن و نقاشی قو با کلیک بر روی لینک ها ی مربوطه همراه ما شوید.

طرح حیوان زرافه

همانطور که گفتیم؛ کودکان معمولا علاقه زیادی به حیوانات مختلف به خصوص حیوانات بازیگوش دارند، زرافه به دلیل نوع شکل ظاهری اش از جمله حیوانات بامزه و مورد علاقه بچه ها برای کشیدن طرح آن می تواند باشد، در اینجا تصاویری متنوع از انواع رنگ آمیزی و نقاشیهای حیوان زرافه فانتزی و کارتونی برای کودکان به اشتراک گذاشته ایم که ضمن لذت بردن از تماشای آنها می توانید از هر یک از تصاویر دلخواه پرینت بگیرید و برای رنگ آمیزی و کشیدن طرح حیوان، آن را در اختیار فرزندانتان قرار دهید.

تصاویر نقاشیهای زرافه طرح جالب زرافه برای کودک طرح جدید زرافه برای کودک انواع نقاشیهای زرافه طراحی زرافه کودکانه طراحی جذاب زرافه نقاشی زرافه کارتونی طراحی حیوان زرافه طراحی زرافه نقاشی زرافه فانتزی طرحی زیبا از زرافه طرح حیوان زرافه نقاشی حیوان با مزه کشیدن طرح زرافه نقاشی زرافه کودکانه

در این مطلب آموزش نقاشی های متفاوت از زرافه به همراه رنگ آمیزی های مختلف از این حیوان زیبا را در اختیار کودکان دختر و پسر قرار دادیم شما می توانید با کمک این مطلب آموزشی کشیدن این حیوان را به کودکان به راحتی آموزش دهید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش و انواع رنگ آمیزی ها به بخش نقاشی مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *