دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل تونیک لی جدید و فانتزی با طرح های اسپرت

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

مدل تونیک لی از انواع مدل تونیک های اسپرت و شیک زنانه و دخترانه است که این مدل تونیک در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود طرح زیبایی از تونیک لی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

تونیک از انواع مدل لباس های راحتی و محبوب در بین خانم ها است که این مدل لباس در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود است و شما می توانید با توجه فرم اندام خود از بین این طرح های متنوع تونیک مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید. در ادامه انواع مدل تونیک های لی دخترانه و زنانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

تونیک لی، تونیک ریون و تونیک گیپور از انواع مدل تونیک ها با طرح و رنگ های متنوع هستند که با پوشیدن آن ها می توانید شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل تونیک لی

مدل تونیک لی طرح دار و دخترانه

مدل تونیک لی با جدیدترین طرح های مد سال

تونیک جین، در انواع مدل های آستین بلند و آستین کوتاه موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود طرح مناسبی از تونیک را برای پوشیدن انتخاب کنید. بهتر است برای اینکه خوش تیپ و جذاب تر به نظر برسید تونیک جین را با شلوار مناسبی بپوشید. انتخاب تونیک بهتر است با توجه به فرم اندام انجام شود.

از پوشیدن تونیک هایی با اندازه خیلی بزرگ و یا کوچک خودداری کنید زیرا این مدل لباس ها فقط باعث نامطلوب به نظر رسیدن اندام شما می شوند. تونیک لی، را می توانید در منزل برای مهمانی های کوچک و یا دورهمی های خانوادگی بپوشید. اگر تمایل دارید شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید بهتر است این مدل تونیک را با شلوار جین بپوشید.

مدل تونیک طرح دار لی

  •  آرون گروپس

در ادامه انواع مدل تونیکهای لی با طرح های اسپرت و شیک مد سال را مشاهده خواهید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل تونیک شیک لی

مدل شومیز شیک لی

   مدل تونیک شیک و زیبا لی

مدل لباس زیبا و جدید لی

مدل تونیک اسپرت و شیک

مدل تونیک دخترانه جلو بسته

مدل تونیک شیک و جذاب لی

مدل تونیک مجلسی

مدل تونیک شیک لی

مدل تونیک زیبا و شیک دخترانه

تونیک اسپرت

مدل تونیک شیک جنس جین

مدل تونیک طرح دار و شیک لی

مدل تونیک طرح دار دخترانه

مدل تونیک شیک و اسپرت

مدل تونیک اسپرت

مدل تونیک شیک لی

مدل تونیک دخترانه زیبا و شیک

مدل تونیک آستین دار لی

مدل تونیک آستین دار

مدل تونیک لی زنانه

مدل تونیک بدون آستین جین

مدل تونیک شیک و زیبا

مدل تونیک دخترانه و شیک

مدل تونیک لی شیک

مدل زیبا و جدید تونیک  دخترانه

مدلهای تونیک لی دخترانه و زنانه با طراحی جدید

زیبایی، کیفیت و راحت بودن لباس از جمله فاکتور های مهم در هنگام خرید لباس می باشد که خانوم ها نیز به این نکات اهمیت زیادی می دهند، حال انتخاب لباسی که هم راحت بوده و هم مناسب برای استفاده در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی باشد، در عین شیک و زیبا بودن باید دارای ویژگی های مختلفی باشد؛ از جمله اینکه پوشیده بوده و زیاد بلند یا کوتاه نباشد تا ضمن احساس راحتی، دست و پاگیر نباشد ؛ تونیک ها از این نظر بهترین انتخاب برای خانوم های شیک پوش و خوش سلیقه می باشند، بنابراین امروزه انواع مدل تونیک دخترانه و زنانه طراحی می شوند که هر کسی می تواند متناسب با سلیقه، رنگ پوست و فرم اندامش بهترین انتخاب را داشته باشد.

مدلی از پیراهن لی دخترانه

پارچه لی یکی از پارچه های شیک و پرطرفدار برای انتخاب لباس های مختلف زنانه، مردانه و بچگانه به منظور استفاده به عنوان یک پوشش خانگی یا مجلسی می باشند که هیچگاه دمده نمی شود و می توانند استایل زیبایی به وجود آورند، تونیک لی یکی از لباس های شیک برای بانوان می باشد که در مدلهای متنوعی طراحی و تولید می شوند، در اینجا مدلهای زیبا و جدیدتری از تونیک دخترانه و زنانه گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید و از بهترین مدلهای آن برای انتخاب لباس منزل یا مجلسی خود الهام بگیرید.

مدل پیراهن لی زیبا و دخترانه

تصاویری از مدل پیراهن لی

مدل پیراهن لی مجلسیمدل پیراهن لی دکمه دار

انواع مدل پیراهن لی  مدل پیراهن لی کمری دار

مدل تونیک لی جدید

مدل پیراهن لی بچگانه

مدل پیراهن لی زیبا

مدل تونیک لی شیک

مدل پیراهن لی زنانه

مدل پیراهن لی گلدار

مدل پیراهن لی

مدل تونیک دخترانه

مدل تونیک لی دخترانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل تونیک جین با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها تونیک با طرح شیک و زیبایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید؛ در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل تونیک کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *