دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کدام رنگ لاک برای پوست سبزه مناسب تر است؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
  • ۰

انتخاب رنگ لاک به عوامل زیادی وابسته است که رنگ پوست یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب رنگ لاک مناسب است؛ در ادامه انواع رنگ لاک برای پوست سبزه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

هماهنگی و مطابقت بین رنگ پوست و رنگ لاک انتخابی باعث زیبایی بیشتر دیزاین ناخن ها می شود. رنگ لاک برای افراد با رنگ پوست های مختلف با یکدیگر متفاوت است و خانم ها با رنگ پوست سبزه، یا روشن باید از لاک هایی با رنگ مناسب برای طراحی کردن ناخن های خود استفاده کنند. رنگ لاک برای پوست سبزه، با رنگ لاک برای پوست روشن متفاوت هستند و بهتر است برای زیباتر به نظر رسیدن ناخن ها و دست هایتان در انتخاب رنگ لاک به صورت هوشمندانه عمل کنید.

رنگ لاک و رنگ رژلب از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی زیبایی و جذابیت چهره خانم ها هستند. در انتخاب رنگ رژلب و رنگ لاک مناسب پوست سبزه علاوه بر رنگ پوست بهتر است به رنگ میکاپ و رنگ لباس مجلسی نیز توجه داشته باشید تا بتوانید رنگی مناسب رژلب و لاک ناخن های خود انتخاب کنید.

انواع نگ لاک مناسب برای پوست سبزه

معرفی انواع رنگ لاک برای پوست سبزه

لاک های ناخن ها در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند که خانم ها با رنگ پوست سبزه بهتر است از لاک هایی با رنگ مناسب جهت لاک زدن به ناخن های خود استفاده کنند. در ادامه این مطلب انواع رنگ لاک مناسب پوست سبزه را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

انواع رنگ لاک برای پوست سبزه

۱. رنگ لاک ناخن شاه بلوطی

رنگ های شاه بلوطی که در آن ها درخششی از رنگ های قرمز و طلایی و بنفش وجود دارد می تواند انتخابی ایده آل و مناسب خانم هایی با پوست سبزه باشد و جذابیت خاصی را به رنگ پوست آن ها بدهد.

رنگ لاک شاه بلوطی رنگ شاه بلوطی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۲. رنگ لاک ناخن طلایی

رنگ لاک طلایی برای خانم ها با پوست سبزه می تواند یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود. اگر پوست شما سبزه است می توانید لاک ها با رنگ طلایی مات و یا براق را جهت طراحی کردن ناخن های خود انتخاب کنید.

رنگ لاک طلایی رنگ لاک ناخن برای پوست سبزه

۳. رنگ لاک ناخن سبز

رنگ لاک ناخن سبز زیبایی خیره کننده ای را به ناخن های شما می دهد بنابراین بهتر است از انتخاب این رنگ زیبا غافل نشوید.

رنگ لاک سبز و شیک برای پوست سبزه

رنگ لاک سبز برای پوست سبزه

۴. رنگ لاک ناخن قرمز گرم

رنگ قرمز گرم می تواند انتخابی ایده آل و مناسب افراد با رنگ پوست سبزه باشد این رنگ جذابیت خاصی را به ناخن های شما و رنگ پوست دست هایتان می دهد و علاوه بر این رنگ طراحی ناخن هایتان با این رنگ لاک چند برابر می شود. توجه داشته باشید که خانم ها با رنگ پوست سبزه بهتر است از رنگ قرمزی که در آن هیچ اثری از رنگ های نارنجی و یا صورتی وجود ندارد به منظور طراحی ناخن های خود استفاده کنند. رنگ لاک قرمز خالص می تواند انتخابی خوب و مناسب خانم ها با رنگ پوست سبزه باشد.

مدل لاک ناخن قرمز و ساده رنگ لاک قرمز برای افراد با پوست سبزه

۵. رنگ لاک ناخن بنفش

لاک ناخن با رنگ بنفش گرم درخشش و زیبایی خاصی را به رنگ پوست دست های شما می بخشد و علاوه بر این رنگ بنفش رنگ پوست شما را روشن تر نشان می دهد.

لاک بنفش رنگ لاک بنفش برای پوست سبزه

۶. رنگ لاک ناخن آبی

رنگ لاک آبی و قرمز از انواع رنگ های جیغ هستند و خانم ها با رنگ پوست سبزه می توانند از این رنگ های زیبا به منظور دیزاین ناخن های خود استفاده کنند.

رنگ لاک آبی رنگ لاک آبی تیره برای پوست سبزه

۷. رنگ لاک ناخن مشکی

یکی دیگر از انواع رنگ لاک برای پوست سبزه، لاک مشکی است. لاک مشکی از انواع رنگ های زیبا و پرطرفدار لاک ناخن در بین خانم ها است این رنگ زیبا می تواند انتخاب دلخواه و مناسب خانم هایی با رنگ پوست تیره و سبزه باشد.

لاک مشکی برای پوست سبزه       لاک مشکی ناخن برای افراد با پوست سبزه

در این مطلب با انواع رنگ لاک مناسب پوست سبزه آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید رنگ لاک ایده آل و مناسب طراحی ناخن های خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید جهت مشاهده انواع مدل های آرایش ناخن کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *