دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های لباس ماکسی شیک و بسیار جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

مدل لباس ماکسی از انواع لباس مجلسی های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها با هر رده سنی است این مدل لباس در انواع طرح ها و رنگ های متنوعی موجود است و شما می توانید با پوشیدن آن ظاهری شیک و رسمی در مهمانی ها و مجالس پیدا کنید.

ماکسی مجلسی  از انواع مدل لباسهای پرکاربرد زنانه برای مهمانی و مجالس مختلف است که در انواع رنگ ها و طرح های مختلف دوخته می شود, در ادامه این مطلب انواع مدل لباس ماکسی زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

در دوخت لباسهای ماکسی از پارچه های مختلفی نظیر پارچه ریون و پارچه گیپور و پارچه حریر و … استفاده می شود. لباس مجلسی ماکسی ریون و گیپور و حریر و … از انواع مدل لباس مجلسی های مناسب هستند که دارای طرحی خاص و متفاوت می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از این مدل لباس ها در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید.

مدل لباس ماکسی دخترانه

مدل لباس ماکسی زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال

لباسهای ماکسی نسبت به بقیه لباسهای زنانه و دخترانه بلند تر هستند و بلندی قد آن ها گاهی تا قوزک پا می رسد. این مدل لباسها در انواع رنگ ها و طرح های مختلف موجود هستند و شما می توانید از بین این طرح های متنوع ماکسی را که متناسب با فرم اندام تان است برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل لباس ماکسی کار شده

مدل ماکسی ساده و شیک

پیراهن مجلسی ماکسی می توانند ظاهر خانم ها را زیبا و جذاب تر از همیشه نشان دهند این مدل لباسها به خاطر طراحی خاص و راحتی که دارند باعث متفاوت تر به نظر رسیدن تیپ شما می شوند. بهتر است برای جذابیت بیشتر اندام خود لباسهای ماکسی را با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا خوش تیپ تر به نظر برسید. لباسهای ماکسی در انواع طرح های ساده موجود هستند که اغلب خانم ها از این مدل لباسها در مهمانی ها و مجالس استفاده می کنند.

لباس مجلسی ماکسی

  •  آرون گروپس

مدل پیراهن ساده ماکسی

مدل لباس ماکسی سفید و مشکی

مدل پیراهن مشکی و سفید ماکسی

مدل لباس حریر ماکسی

مدل ماکسی ساده و شیک

مدل لباس مجلسی ساده و شیک

مدل لباس مجلسی شیک

مدل لباس مجلسی مشکی

مدل لباس مجلسی مشکی

مدل پیراهن ساده و زیبا

مدل پیراهن ماکسی مجلسی

مدل لباس ماکسی مشکی

مدل پیراهن شیک و ساده مجلسی

مدل لباس ساده مجلسی و زیبا

مدل لباس مخمل مجلسی

مدل ماکسی مجلسی کار شده

لباس مجلسی های کار شده از انواع مدل لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها هستند و از زمان های گذشته تا به امروز اغلب خانم ها از این مدل لباس ها در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده می کنند.

در دوخت لباس مجلسی های کار شده اغلب از پارچه های دانتل و گیپور استفاده می شود و همچنین در برخی از مدل های لباس مجلسی در قسمت بالاتنه و یا پایین تنه لباس از سنگ های تزیینی و … برای زیبایی بیشتر لباس مجلسی استفاده می شود.

 مدل پیراهن ماکسی زیبا و شیک

مدل پیراهن کار شده مجلسی

مدل لباس مجلسی ماکسی

مدل پیراهن کار شده با گیپور

مدل لباس ماکسی حریر طرح دار

مدل ماکسی طرح دار مجلسی

مدل لباس سبز مجلسی

مدل مجلسی طرح دار ماکسی

مدل پیراهن مجلسی کار شده

مدل پیراهن شیک و زیبا ماکسی

مدل لباس گیپور مجلسی

مدل پیراهن طرح دار ماکسی

مدل لباس مجلسی گیپور

مدل پیراهن گیپور زنانه

مدل لباس مجلسی بلند زیبا و جدید

مدل لباس مجلسی شیک و بلند

مدل لباس ماکسی قرمز

مدل پیراهن قرمز ماکسی

مدل لباس مجلسی کار شده

مدل لباس مجلسی زنانه سبز

مدل لباس کار شده مجلسی زیبا و شیک

مدل پیراهن کار شده ماکسی زنانه

مدل پیراهن کار شده با گیپور

جدیدترین مدلهای ماکسی دخترانه و زنانه

ماکسی همواره از جمله لباسهای پرکاربرد و پرطرفدار خانوم ها می باشد و هیچگاه از مُد نمی افتد، همانطور که در تصاویر بالا از انواع مدلهای ماکسی نیز ملاحظه کردید، این نوع لباسها در واقع یک نوع پوشش زنانه بلند و آزاد می باشند که معمولا تا نوک پاها را می پوشانند، مدلهای مجلسی این لباسها به شکل گلدار، کار شده و ساده در تمام فصول سال ترند بوده و می توانند استایل فوق العاده جذاب و شیکی ایجاد نمایند، در ادامه می توانید انواع دیگر ماکسی مجلسی و راحتی در طراحی های زیبا و جدید را ببینید و از این مدلها برای طراحی لباسهای مورد نظرتان الهام بگیرید.

مدلهای پیراهن ماکسی

لباسهای ماکسی در مدلهای بسیار متنوعی طراحی می شوند، پیراهن های چاکدار، پلیسه ای، خنک و تابستانی، مخمل، جیر و … مدلهای متنوعی از این نوع لباسها هستند که انتخاب آنها را می توانید متناسب با مکانی که در آنجا حضور پیدا می کنید، انتخاب کنید و بدرخشید، حال در صورتی که علاقمند به انتخاب مدل ماکسی های دخترانه و زنانه جذاب و جدید هستید، می توانید از انواع مدلهای پیراهن ماکسی که در اینجا به اشتراک گذاشته ایم دیدن کنید و از بهترین مدلهای آن برای انتخاب پیراهن مجلسی یا طراحی لباسهای خنک و راحتی خود الگو بگیرید.

پیراهن ماکسی شیکمدل پیراهن ماکسیانواع پیراهن ماکسیپیراهن ماکسی زیباپیراهن ماکسی جدیدلباس ماکسی بلندپیراهن ماکسی گلدارلباس ماکسی سادهپیراهن ماکسی مجلسیپیراهن ماکسی سادهپیراهن ماکسی زیباپیراهن ماکسیلباس ماکسی مجلسی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس ماکسی ساده و کار شده آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پیراهن مجلسی ماکسی زیبا و متفاوتی را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *