دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دختری که پدرش را به قتل رسانده بود به قصاص محکوم شد

  • بهاره سلطانی
  • ۸ خرداد ۱۳۹۶
  • ۰

دختر نوجوانی که با همدستی مادرش، پدر خانواده را به قتل رسانده بودند به قصاص محکوم شد. مادر خانواده نیز پیشتر به قصاص محکوم شده بود.

پرونده قتل هولناک مردی به نام ایرج در خرداد سال 90 به جریان افتاد و بلافاصله تحقیقات پلیس برای کشف حقیقت و پیدا کردن سر نخ ها آغاز شد. مقتول که با ضربات متعدد چاقو کشته شده بود در یکی از محله های نظام آباد تهران پیدا شده بود. در بازجویی از اعضای خانواده پلیس شاهد ضد و نقیض گویی های دختر و مادر شده و آنها در مراحل ابتدایی بازجویی به قتل اعتراف کردند.

حکم قصاص دختر قاتل
دختر خانواده که 16 سال داشت انگیزه قتل را  عدم رضایت پدرش برای ازدواج با پسر مورد علاقه اش عنوان کرد. او در ادامه اعترافش گفت که ابتدا در غذای پدرش مرگ موش ریخته و بعد از نتیجه نگرفتن در شربت او چندن قرص خواب ریخته و سپس او را بالش خفه کرده و مادرش ضربات چاقو به پدرش وارد کرده و به دلیل مقاومت پدرش، او چاقو را از مادرش گرفته و ضربات بیشتری به پدرش وارد کرده تا اینکه او به قتل رسیده است.
در بررسی های بعدی مشخص شد که دختر از اختلالات شخصیتی و عدم رشد عقلی رنج می برد و با توجه به نرسیدن به سن قانونی حکم قصاص او در مراحل اولیه نقض شد ولی حکم قصاص مادرش تایید گشت.

با به جریان افتادن دوباره پرونده، دو پسر خانواده از دادگاه خواستار قصاص خواهرشان شدند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *