دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های دسته گل عروس با گل ارکیده جدید و بسیار زیبا

  • پرستو محمدی
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
  • ۰

برای انواع گلها و سبد تاجهای مخصوص عروسی می توانید با ما همراه باشید. اقسام و مدلهای دسته گل عروس با گل ارکیده زیبا را می توانید در این مطالب مشاهده کنید.

دسته گل عروس، با گلهای طبیعی علاوه بر جلوه خاصی که دارد نمایانگر عشق و شکوه خاصی است که جلوه زیبایی و ظاهر شما را در روز جشن عروسی تان بیشتر می کند. یکی از مدل دسته گلها برای جشن نامزدی، عقد و عروسی استفاده از دسته گلهای ارکیده است. وجود گلهای متفاوت و زیبا در عروسی از مواردی است که نوعروسان به آن توجه دارند و دسته گلها با توجه به سلیقه هر شخصی در مجالس نامزدی و عروسی انتخاب می شود.

مدل دسته گل عروس با گلهای ارکیده یکی از زیباترین مواردی است که دسته گل عروسی شما را با شکوه تر و زیباتر می نماید. در ادامه خواهید دید که چگونه با استفاده از روشهای زیبا و خلاق می توانید ترکیب و تنوعی از گلهای ارکیده را دسته گل خود داشته باشید.

دسته گل ارکیده عروس

مدلهای مختلف دسته گل عروس با گل ارکیده

شما می توانید مدلهای مختلفی از گلها را به همراه گلهای ارکیده مورد علاقه تان در دسته گل عروسیتان داشته باشید. زیبایی و جلوه گلهای ارکیده به مانند گل های رز باشکوه و زیباست. از جمله گل هایی می باشد که در مجالس عروسی و خواستگاری و نامزدی بیشترین کار برد را دارد. نمونه هایی از گل های ارکیده که به صورت تکی و یا مختلف با گلهای دیگر که هرکدام زیبایی و جلوه خاصی را دارد در زیر آمده است که شما می توانید از آنها برای جشن نامزدی و عروسی خود ایده بگیرید.

دسته گلهای جالب و جذاب برای عروسان

مدل دسته گل آویز از گلهای ارکیده

تزیین دسته گل ارکیده برای عروس

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل دسته گل ارکیده سفید

گلهای زیبای ارکیده برای تزیین دسته گل عروس

دسته گل عروس برای نامزدی و عروسی

مدل دسته گل ارکیده برا ی عروس

عکس مدل گل عروس با ارکیده زرد

مدل دسته گل عروس باگل ارکیده زیبا دنیای مدل گلهای طبیعی برای دسته گل عروس چیدمان و تزیینی متفاوت از دسته گل عروس انواع تزیین دسته گل عروس باگل طبیعی

مدل گل عروس با گل ارکیده زرد

انواع دسته گل عروس شیک با گل ارکیده طرحهای آویز گلها برای عروس انواع دسته گل عروس ساده و زیبا گلهای زیباو قشنگ مدل دسته گلهای عروس

ترکیب و رنگهای متنوع گلهای اُرکیده برای دسته گل عروس

گل اُرکیده مثل بقیه  گلها دارای تنوع زیادی می باشد. یکی از شایع ترین گلهای اُرکیده که بیشتر برای پیچیدن دسته گل نامزدی و دسته گل خواستگاری استفاده می شود گل اُرکیده به رنگهای قرمز و سفید است به خصوص رنگ سفید که به خاطر رنگ شاد و بازی که دارد برای دسته گل در جشنهای عروسی مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب این گل و تلفیق رنگ آن با گلهای دیگر، دسته گل عروس را زیباتر و جلوه آن را بیشتر می نمایاند.

دسته گل عروس ارکیده تک

دنیای گلهای ارکیدهانواع دسته گل آویز ارکیده برای دسته گل

دسته گل زیبای عروسی

انواع گلهای ترکیبی برای تزیین دسته گل عروس

ترکیبی از گل ارکیده و رز برای دسته گل

دنیای متفاوت گلهای عروس

دسته گل اُرکیده برای عروس

انواع مختف دسته گل با تزیینات زیبا

گلهای زیبای ارکیده بنفش و صورتی

این گل به خاطر زیبایی و تنوعش از پرکاربردی ترین گل ها در مجالس عروسی و جشنهای نامزدی است. گل اُرکیده دارای دوام بیشتری هم نسبت به سایر گلها دارد. به همین خاطر از این گل در مجالس بیشتر استفاده می کنند. نوع و رنگ بنفش و صورتی آن نسبت به بقیه رنگهای آن جذابیت بیشتری را از خود نشان می دهد. تزیین دسته گل عروس با گل اُرکیده هم جذاب و هم زیبا است. تزیین دسته گل عروس با گلهای طبیعی و رنگارنگ ایده جالبی است. و بهترین مدلهای دسته گل عروس را می توان با گلهای طبیعی پیاده کرد.

انواع دسته گل عروس با گل ارکیده

دنیای گل و مد

دسته گل خواستگاری با گل ارکیده

دنیای زیبا و شاد گلهای طبیعی

دسته گل اُرکیده سفید و بنفش برای عروس

انواع دسته گلهای عروس

شما با دیدن این تصاویر از گل های طبیعی از نوع ارکیده می توانید برای مدل تزیین دسته گل عروس با گل اُرکیده ایده های عالی و زیبایی را داشته و آنها را در جشنهای عروسی و نامزدی خود برای دسته گل به کار ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های دسته گل عروس کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *