دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بهاره رهنما جدایی اش از پیمان قاسمخانی را تایید کرد

  • بهاره سلطانی
  • ۴ خرداد ۱۳۹۶
  • ۰

با وجود شایعاتی که در ماههای اخیر در مورد جدایی بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی وجود داشت اما این زوج هیچوقت موضوع جدایی خود را رسانه ایی نکردند. بهاره رهنما به تازگی در مصاحبه ایی از جدایی و رابطه فعلی اش با پیمان قاسمخانی گفته است.

بهاره رهنما در نشست نمایش «دیگری» به سوالی مبنی بر جدایی از پیمان قاسمخانی پاسخ داد. با وجود اینکه بهاره رهنما پیشتر درباره شایعات جدایی خود اعلام کرده بود که نمی خواهد مسائل مربوط به زندگی اش رسانه ایی شود در جدیدترین گفتگوی خود طلاق را تایید کرده و گفته است:

پیمان قاسمخانی قدیمی‌ترین دوست زندگی من است و ما 24، 25 سال است که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی‌شود که دوستی‌مان لطمه ببیند.
جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم. او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد. چون بچه‌ها حتی اگر 50 یا 60 سالشان هم شود باز هم پدر و مادرشان را در کنار هم می‌بینند و در کنار هم می‌خواهند.بهاره رهنما

ما نیز امیدواریم والدین جدا شده تلاش نمایند با حفظ رابطه دوستانه و محترمانه، شرایط روحی و سطح زندگی کودکانشان را پس از جدایی والدین بهبود ببخشند. همچنین برای بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی دو هنر مند عزیز و دوست داشتنی ایران بهترین آرزوها را داریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *