دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با ترکیب رنگ موی یاسی آشنا شوید

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

رنگ موی یاسی از انواع رنگ موهای زیبا و جذاب است که با ترکیب کردن رنگ موها و واریاسیون های مختلف تهیه می شود, در ادامه فرمول ترکیبی رنگ مو یاسی به همراه تصاویری از این رنگ موی زیبا و جذاب را مشاهده خواهید کرد.

اگر خانم ها رنگ مو خود را به درستی انتخاب کنند تغییرات مثبتی در چهره آن ها ایجاد می شود. رنگ موهای زنانه در انواع رنگ موهای فانتزی و رنگ مو معمولی و ترکیبی موجود هستند و شما می توانید از بین این رنگ موهای مختلف رنگ مویی زیبا را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید. رنگ موی یاسی یکی از انواع رنگ موهای زیبا و جذاب است و برای خانم هایی که تمایل دارند رنگ مویی خاص و جذاب داشته باشند این رنگ می تواند مناسب باشد.

رنگ موی ارغوانی و رنگ یاسی، از انواع رنگ موهای شیک و خاص هستند و اگر شما به دنبال رنگ مویی متفاوت برای رنگ کردن موهای خود هستید بهتر است این رنگ موها را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید.

رنگ مو شیک یاسی

فرمول ترکیبی رنگ موی یاسی به همراه مدل های مختلف این رنگ موی زیبا

رنگ یاسی از انواع رنگ موهای شیک و زیبا است و شما می توانید این رنگ مو را با ترکیبات مختلفی بدست آورید. بهتر است این رنگ مو را هم مانند سایر رنگ موها با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید تا شاهد ایجاد تغییراتی مثبت در رنگ موها و چهره خود باشید.

رنگ موی یاسی شیک

فرمول های ترکیبی رنگ یاسی

رنگ یاسی + پودر یاسی + ۲ سانت واریاسیون نقره ای + رنگ مو شماره ۱۰.۱ + مقداری واریاسیون بنفش + پایه دکلره ۱۰

*** توجه داشته باشید برای بدست آوردن رنگ یاسی ابتدا باید موهایتان را تا پایه ۱۰ دکلره برسانید سپس با کمک فرمول ذکر شده موهایتان را رنگ بزنید.

  •  آرون گروپس

رنگ موی زیبا و شیک یاسی

مدل هایی از رنگ زیبا و شیک یاسی

رنگ مو اگر با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد تغییرات مثبتی در چهره تان ایجاد می شود. رنگ موها به طور کلی به دو دسته شمیایی و گیاهی تقسیم می شوند که در این میان رنگ موهای شیمیایی به خاطر تنوع زیادی که دارند جزء رنگ موهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها هستند. رنگ مو باعث زیبایی بیشتر موها و چهره خانم ها می شود از این رو بهتر است در انتخاب رنگ موی خود حساسیت لازم را به خرج دهید تا چهره ای متفاوت و جذاب پیدا کنید.

رنگ موی روشن یاسی

رنگ مو یاسی روشن

در ادامه تصاویری از انواع مدل رنگ یاسی برای خانم ها با سلیقه های مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها رنگ مویی شیک و متفاوت را برای موهای خود انتخاب کنید.

رنگ موی فانتزی یاسی

رنگ موی زنانه

رنگ موی یاسی بنفش

رنگ مو شیک و ترکیبی یاسی

رنگ مو یاسی شیک و متفاوت   رنگ موی شیک یاسی

رنگ مو یاسی تیره   رنگ موی زیبا و جذاب یاسی

رنگ مو شیک یاسی

رنگ موی دخترانه یاسی

رنگ موی روشن یاسی   رنگ موی یاسی بنفش

رنگ موی زیبا یاسی

رنگ مو شیک یاسی

رنگ مو یاسی تیره

رنگ مو جذاب و متفاوت یاسی

رنگ موی زنانه یاسی

رنگ مو زیبا یاسی

رنگ موهای یاسی روشن و تیره

همانطور که می دانید اکثر خانم ها علاقه زیادی به رنگ مو دارند که دارای انواع مختلفی می باشد و یکی از رنگ موهای جدید رنگ مو یاسی است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و در واقع بنفش کمرنگ می باشد که ظاهری زیبا و جذاب به چهره خانم ها می دهد بنابراین، اگر علاقه زیادی به رنگ موهای فانتزی دارید پیشنهاد می کنیم این رنگ مو را حداقل برای یک بار امتحان کنید.

رنگ مو شیک یاسی

در زمان استفاده از رنگ یاسی حتما به این نکته توجه داشته باشید که اگر داری پوست گندمی و یا سبزه هستید رنگ یاسی با تناژهای تیره تر مناسب شما خواهد بود اما در صورتی که پوست تان سفید است می توانید از رنگ یاسی روشن استفاده کنید همچنین، این رنگ مو با ترکیب های بنفش، دودی، صورتی، خاکستری بسیار زیبا می شود.

شما می توانید موهای کف سرتان را بنفش کرده و از وسط تا انتها موهایتان را یاسی روشن رده که بسیار پرطرفدار است، بنابراین دقت داشته باشید که رنگ موی انتخاب شده با رنگ پوست تان هماهنگ باشد، در ادامه مطلب مدل های رنگ موهای یاسی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید رنگ موی مناسبی را انتخاب کنید بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل رنگ مو زنانه یاسی

رنگ موی یاسی تیره

رنگ مو دخترانه یاسی

رنگ مو شیک یاسی

رنگ موی یاسی روشن

مدل رنگ موی یاسی روشن

رنگ موی خاص و زیبا

رنگ موی یاسی شیک

مدل رنگ موی شیک رنگ موی یاسی روشن

رنگ موی دخترانه شیک و زیبا

رنگ یاسی روشن

رنگ موهای زنانه یاسی

فرمول ترکیبی رنگ یاسی

رنگ زنانه یاسی

رنگ مو می تواند زیبایی و جذابیت خاصی را به چهره شما ببخشد بنابراین بهتر است قبل از هر چیز به مطابقت و همخوانی رنگ مو با رنگ پوست خود توجه داشته باشید. در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ یاسی به همراه مدل های متنوع این رنگ مو زیبا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این رنگ مو زیبا و جذاب نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع فرمول های ترکیبی و مدل های مختلف رنگ مو به بخش های ترکیب رنگ مو و ترکیب رنگ مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *