دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۴۰ مدل مانتو برای افراد چاق جدید و شیک + تصاویر

  • مرضیه شاکری
  • ۴ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه ای که در این مقاله برای شما جمع آوری کرده ایم، گلچینی از مدل های شیک و جذاب مانتو مختص افراد چاق است که همیشه از چاق بودن خود ناراحت هستند و دوست دارند که اندامشان لاغرتر به نظر بیاید، ۴۰ مدل مانتو برای افراد چاق را در این مجموعه گردآوری کرده ایم.

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از اندام درشتی برخوردارید و دوست دارید که با مدل مانتویی مناسب, ظریف تر و لاغرتر به نظر برسید، بارها شده که از چاقی خود رنج برده و نگرانید و دوست دارید که در جمع دوستانتان با اندامی زیباتر و تیپی جذاب تر حضور یابید. دیگر نیازی به نگرانی نیست. ما برای شما مجموعه ای را تدارک دیده ایم که در آن گلچینی از بهترین و زیباترین مدل مانتو برای خانم های چاق را گردآوری کرده ایم. با این مجموعه زیبا همراه باشید.

مدل مانتو برای افراد چاق و درشت اندام

چاقی زیاد همانند لاغری زیاد، علاوه بر آنکه برای سلامتی مضر هستند باعث می شوند تا برخی از مدل لباس ها به تن فرد زیبا جلوه نکنند. از این رو داشتن اندامی زیبا و متناسب بسیار امری ضروری است. علاوه بر این، خانم های بسیار چاق یا بسیار لاغر نمی توانند لباس مورد علاقه خود را به تن کنند چرا که بدون داشتن تناسب اندام زیبایی میسر نمی شود. اما در این بخش با توجه به نیاز شما دوستان، قصد داریم مدل مانتو برای خانم های چاق را به نمایش بگذاریم، تا بتوانند جذابیت ظاهری خود را حتی با اندامی چاق نیز حفظ کنند.

مدل مانتو برای افراد چاق زیبا مدل مانتو برای افراد چاق و مدرن مدل مانتو برای افراد چاق باکلاس

مدل مانتو برای افراد چاق جدید

مانتو های زیبا برای افراد چاقمدل مانتو صورتی برای افراد چاق

مدل مانتو زیبا و شیک برای افراد چاق

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مانتو مشکی برای افراد چاق

مدل های مانتوی عبایی برای افراد چاق و افراد باردار :

مدل های عبایی جدیدترین مدل های مانتو مناسب برای خانم هایچاق و خانم های باردار، بسیار شیک و جذاب و آزاد هستند.

مدل مانتو برای افراد چاق جذاب مدل مانتو عبایی برای افراد چاق مانتو دو رنگ برای افراد چاقمانتو های زیبا برای افراد چاق مانتو با رنگ های متنوع برای افراد چاق مانتو به رنگ آبی زیبا برای افراد چاق مانتو قهوه ای برای افراد چاق یک مدل دیگر از مانتو عبایی برای چاق هامانتو های زیبا برای افراد چاق

مدلهای متنوع تری از مانتو با سایز بزرگ

امروزه انتخاب لباس مناسب دغدغه بسیاری از افراد به خصوص خانوم ها می باشد و این انتخاب برای افراد چاق و یا پلاس سایز کمی دشوارتر است، اما طراحان مختلف لباس به فکر این افراد نیز بوده اند و انواع مختلف لباس و مانتو با طرح های جذاب و متنوع برای آنها طراحی می شود که در ادامه نمونه هایی از این مانتوهای مجلسی متنوع را می توانید ببینید.

مانتو های پلاس سایز برای خانوم های تپل

حال در صورتی که دارای اندامی چاق و جزو افراد پلاس سایز هستید، لازم است تا در هنگام انتخاب مانتو علاوه بر زیبایی آن، نکات زیادی از جمله رنگ و طرح آن، مدل یقه و فیت و متناسب بودن آن با تن را مورد توجه قرار دهید. استفاده از رنگ های تیره ای مثل مشکی، سرمه ای، شکلاتی و زرشکی با ایجاد خطای دید برای بیننده شکل و فرم بدن را ظریف تر و لاغر نشان می دهند و رنگ های روشن بالعکس. همچنین هر چقدر رنگ های لباس و مانتو در یک طیف رنگی باشند، بدن لاغر تر و کشیده تر به نظر می رسد و استفاده از لباس هایی با طرح رنگ های زیاد و شلوغ فرم بدن را چاق تر نمایان می کند.

مدل مانتو سایز پلاس برای افراد تپل

همچنین افراد چاق نباید از مانتو هایی با طرح راه راه افقی استفاده کنند، زیرا این طرح هیکل فرد را پهن تر نشان می دهد و بالعکس راه راه های عمودی و دارای اشکال هندسی ریز و نیز چهارخانه طرحهای مناسبی برای افراد پلاس سایز و چاق می باشند. طرح یقه نیز در چاق و لاغر نشان دادن بدن مؤثر است، مثلا یقه های برگردان تناسب بیشتری برای اندام های چاق دارند و نیز یقه هفت بسیار مناسب برای این افراد می باشد.

توجه داشته باشید که مانتوهای کمربند دار که در قسمت کمر لباس تنگ هستند، بسیار مناسب برای افراد پلاس سایز می باشند، این مدلهای مانتو را در صورتی که دارای کمری بازیک تر نسبت به سینه ها و باسن هستید، می توانید بپوشید و استایل جذابی داشته باشید. در اینجا می توانید مدلهای دیگری از انواع مانتوی سایز بزرگ برای افراد درشت هیکل و چاق را ملاحظه نمایید.

مدل مانتو جدید برای افراد چاق

مدل مانتو برای افراد تپل

مدل مانتو برای بانوان تپل

مدل مانتو بلند برای افراد چاق

مدل مانتو فری سایز

مدل مانتو عبایی برای افراد چاق

مانتو پلاس سایز برای افراد چاق

مدلی از مانتو برای افراد چاق

مدل مانتو مجلسی برای افراد چاق

مانتو جدید برای افراد چاق

مانتو سایز بزرگ برای افراد چاق

دل مانتو های پلاس سایز

مانتو جلوباز برای افراد چاق

مانتو مجلسی برای افراد چاق

مدل مانتو پلاس سایز

انواع مدل مانتوی سایز بزرگ

مانتو راه راه برای افراد چاق

طرح مانتو برای افراد تپل

با تشکر از حسن انتخاب و همراهی شما و با امید اینکه توانسته باشیم با مجموعه مدل مانتو برای افراد چاق رضایت خاطر شما دوستان را جلب کنیم، لطفا با مشاهده سایر مدل های مانتو همراه شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *