دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طرح کمد دیواری جدید و مدرن برای اتاق خواب

  • افسانه شمشیری
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

امروزه در بیشتر خانه ها، کمد دیواری جزو دکوراسیون اتاق خواب شده است زیرا مانع شلوغ دیده شدن و بهم ریختگی اتاق خواب ها می شود. در ادامه با انواع طرح کمد دیواری اتاق خواب های مدرن آشنا می شوید.

کمد دیواری ها در اندازه ها، طرحها و جنس های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. امروزه به مدل و طرح کمد دیواری بسیار اهمیت داده می شود زیرا بهتر است که با دکوراسیون داخلی اتاق خواب هم خوانی داشته باشد. در ادامه تصاویر انواع مدل کمد دیواری های مدرن و شیک را مشاهده خواهید کرد تا کمد دیواری زیبایی برای منزل تان انتخاب کنید.

طرح کمد دیواری اتاق خواب های مدرن و زیبا

کمد دیواری درواقع فضایی برای قرار دادن وسایل شخصی است. از طرفی مانع شلوغ دیده شدن فضای اتاق خواب هم می شود. مهم ترین ویژگی کمد دیواری یکدست بودن آن با دیوار ها است به همین دلیل از سال ها پیش بسیار پرطرفدار بوده است. مدل و طراحی کمد دیواری بسیار مهم است چرا که در زیبا تر و جذاب تر شدن دکوراسیون داخلی اتاق خواب نقش دارد. با توجه به دکوراسیون، روشنایی و فضای داخلی اتاق خواب، مدل کمد دیواری انتخاب می شود. در ادامه با طرحهای جدید و مدرن کمد دیواری اتاق خواب های شیک آشنا می شوید.

طرح کمد دیواری

کمد دیواری با طرح مدرن

مدرن ترین طرح های کمد دیواری

انواع طرح مشکی کمد دیواری

  •  آرون گروپس

پرکاربردترین طرح های کمد دیواری

طرح شیشه کمد دیواری

جدیدترین طرح های کمد دیواری

امروزه در طراحی کمد دیواری، بیشتر از مدل کشویی استفاده می شود.

طرح چوب کمد دیواری

طرح سفید کمد دیواری

انواع طرح شیشه کمد دیواری

شیک ترین طرح های کمد دیواری

مدل و طرح جدید کمد دیواری ها

طرح کمد دیواری

طرح های مدرن کمد دیواری ها

طرح کمد دیواری

به خاطر کاربردی بودن کمد دیواری، نمی توان از طراحی آن در اتاق خواب های کوچک صرفه نظر کرد. با در نظر گرفتن فضای اتاق خواب، می توان از طرحهای مناسب و بهینه کمد دیواری استفاده کرد. برای اتاق خواب با فضای کوچک و نور کم بهتر است از کمد دیواری با رنگ روشن استفاده کرد تا جذابیت و زیبایی اتاق خوابتان نیز بیشتر شود. در تصاویر زیر مدل های متنوع کمد دیواری برای اتاق خواب های کوچک را مشاهده می کنید.

انواع طرح لوکس کمد دیواری

کمد دیواری با طرح جدید

استفاده از کمد دیواری ریلی در اتاق خواب های کوچک می تواند به کاهش هر چه بیشتر فضای مورد استفاده کمد دیواری کمد نماید.

کمد دیواری با طرح شیک طرح سفید آبی کمد دیواری

اگر فضای داخلی کمد دیواری شما بزرگ است، می توان با قفسه بندی مناسب از این فضا نهایت استفاده را برد و هر وسیله یا لباس را در جایی مخصوص قرار داد. میتوان از رگال برای آویز کردن لباس ها و از شلف برای چیدمان کیف و کفش ها استفاده کرد. حتی می توان برای راحتی خود یا همراهتان در انتخاب لباس، از مبل و یا صندلی در فضای داخلی کمد دیواری استفاده کرد. استفاده از آیینه قدی در درب کمد دیواری، یا در فضای داخلی آن نیز ایده دیگری است.

طرح فضای داخلی کمد دیواری

طرح داخلی کمد دیواری

جدیدترین مدل های کمد دیواری با طراحی شیک

 یکی از وسایل مهم برای منزل کمد دیواری می باشد که باعث مرتب شدن فضای منزل خواهد شد و جزو وسیله های پرکاربرد در اکثر خانه های امروزی می باشد و به دلیل اینکه نقش مهمی در جذابیت دکوراسیون منزل دارند از این رو، این نوع کمد ها در طرحهای مختلفی وجود دارند و از جنس و رنگ های مختلفی نیز برخوردار هستند که بسته به سلیقه تان می توانید آن ها را انتخاب کنید.

کمد دیواری با طراحی متفاوت

در زمان خرید کمد دیواری به رنگ کمد دیواری نیز دقت داشته باشید زیرا، رنگ های نیزه فضای اتاق را کوچکتر و رنگ های روشن فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهند، در ادامه مطلب مدل کمد دیواری اتاق خواب با طرحهای زیبا و منجر به فرد را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کمد دیواری زیبا و شیکی انتخاب کنید و دکوراسیون داخلی منزل را زیباتر کنید، بنابراین اگر شما نیز به دنبال کمد دیواری با طراحی شیک هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

کمد دیواری زیبا

مدل کمد دیواری لوکس

کمد دیواری با طراحی منحصر به فرد

جدیدترین مدل کمد دیواری اتاق خواب

جدیدترین طرح کمد دیواری

شیک ترین طرح کمد دیواری

طرح کمد دیواری لوکس

کمد دیواری با طراحی خاص

مدل کمد دیواری لوکس

کمد دیواری لاکچری

کمد دیواری با رنگ خاص

کمد دیواری جدید و متفاوت

کمد دیواری جدید و شیک

جدیدترین مدل کمد دیواری

در این مطلب با انواع مدل های کمد دیواری آشنا شدید. امیدواریم که این طرح ها با سلیقه شما همراهان گرامی هم خوانی داشته باشند و از این مدل های مدرن و جدید برای طراحی کمد دیواری ایده گرفته باشید و جلوه خاص و جذابی به اتاق خوابتان ببخشید، جهت مشاهده انواع مدل های کمد دیواری می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *