دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش آرایش صورت دخترانه زیبا و حرفه ای

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب آموزش آرایش صورت دخترانه با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا مخصوص جشن ها و مکان های مختلف را به شما همراهان عزیز و گرامی آموزش می دهیم که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید آرایش صورت متفاوتی را داشته باشید.

بهتر است هر خانم جوانی با شیوه ها و روش های خودآرایی آشنا باشد تا بتواند برای مکان ها و مهمانی های مختلف صورت خود را بدون صرف هزینه و وقت زیاد به زیبایی میکاپ کند. نحوه آرایش صورت دخترانه با جدیدترین متدها به شما کمک می کند تا مهارت و تبحر لازم را در زمینه آرایش کردن صورت بدست آورید.

همه دختران جوان تمایل دارند در مجالس و مهمانی های مختلف چهره ای زیبا و جذاب داشته باشند که بهترین ایده برای تغییرات اساسی در چهره استفاده از آرایش های ملایم و لایت است و بهتر است شما تبحر لازم را در زمینه میکاپ کردن صورت تان بدست آورید تا بتوانید بدون نیاز به آرایشگاه رفتن تغییرات اساسی را در چهره تان ایجاد کنید. در ادامه آموزش تصویری آرایش صورت مناسب دختران را مشاهده خواهید کرد شما می توانید با کمک این مطلب آموزشی مهارت لازم را در زمینه میکاپ کردن صورتتان بدست آورید.

آرایش صورت دخترانه و ملایم

آموزش آرایش صورت دخترانه با جدیدترین متدها

با کمک مراحل زیر می توانید آرایش صورت ساده و دخترانه ای داشته باشید, انواع آموزش آرایش صورت مناسب دختران بهترین راهنما برای آشنا کردن خانم های جوان با چگونگی میکاپ کردن صورت هستند.

آموزش میکاپ دخترانه

آموزش میکاپ صورت دخترانه

 ابتدا از یک کرم مرطوب کننده برای پوشاندن پوست صورت خود استفاده کنید.

آرایش صورت دخترانه

  •  آرون گروپس

سپس با کمک یک کانسیلر یا کرم پودری مناسب لک های صورت و حلقه های سیاه زیر چشم هایتان را بپوشانید و سپس کرم و یا کانسیلر را محو کنید تا پوست شما لک و یا جوش نداشته باشد و صاف به نظر برسد.

زدن کرم پودر روی صورت

با کمک کرم پودر پوست زیر چشم و دور بینی خود را بپوشانید تا پوست صورت شما ظاهر یکنواخت تری پیدا کند.

زدن کرم پودر زیر چشم
سپس کمک پودر صورت براقی و روغنی بودن پوست صورت خود را بپوشانید توجه داشته باشید که پودر صورت به دوام و ماندگاری آرایش صورت کمک می کند, برای استفاده از پودر مخصوص صورت ابتدا یک فرچه بزرگ را در پودر صورت بزنید و سپس پودر را همه بخش های صورت خود پخش کنید.

آموزش آرایش صورت دخترانه

 با کمک دستمال کوچکی پودر اضافی زیر چشم ها را بگیرید.

پاک کردن پودر صورت از زیر چشم ها
بعد از پوشاندن لک های صورت با کمک کرم پودر و یا کانسیلر نوبت به آرایش کردن چشم ها می رسد.

آموزش زدن سایه چشم

برای آرایش چشم دخترانه بهتر است از سایه های مات و با رنگ ملایم استفاده کنید. ابتدا سایه با رنگ دلخواه خود را روی پلک چشم هایتان بزنید و سپس سایه چشم را به سمت ابرو ها محو کنید.

سایه چشم دخترانه

برای سایه زدن بهتر است از فرچه بزرگ استفاده کنید بعد از سایه زدن به چشم ها با کمک پودر کناره های سایه را محو کنید.

آموزش آرایش صورت دخترانه با جدیدترین متدها
بعد از اینکه کار سایه زدن چشم ها به اتمام رسید می توانید با کمک خط چشم مدادی و یا مایع خط چشمی نازک بکشید, برای میکاپ کردن چشم ها می توانید از مدل خط چشم دخترانه و از خط چشم با رنگ قهوه ای و یا مشکی استفاده کنید.

آموزش کشیدن خط چشم
در این مرحله از آموزش میکاپ صورت دخترانه نوبت به فر دادن مژه ها می رسد که با کمک یک فر مژه می توانید به مژه های خود فرم و حالت زیبایی را بدهید.

زدن فر مژه
بعد از زدن فر مژه می توانید با کمک ریمل زیبایی و جذابیت آرایش های چشم های خود را کامل کنید.

ریمل زدن

بعد از به اتمام رسیدن میکاپ چشم هایتان برای زیبایی و جذابیت بیشتر چهره خود بهتر است به ابرو هایتان فرم و حالت خاصی بدهید. برای آرایش ابرو ها ابتدا با کمک فرچه ای مناسب ابرو هایتان را شانه بزنید سپس با کمک مداد و یا سایه ابرو قسمت های خالی ابرو هایتان را پر کنید و دوباره با کمک فرچه ابرو هایتان را شانه بزنید تا آرایش ابرو های شما طبیعی و زیباتر به نظر برسد. برای ثابت ماندن آرایش ابرو ها می توانید مقدار کمی ژل ابرو را به فرچه مخصوص شانه زدن ابرو بزنید و با کمک فرچه ابرو هایتان را شانه بزنید.

شانه زدن ابرو ها
در این مرحله از آموزش آرایش صورت دخترانه نوبت به زدن رژگونه می رسد, برای زدن رژ گونه بهتر است از فرچه ای بزرگ استفاده کنید. رژگونه ها با رنگ صورتی و هلویی ملایم برای میکاپ دخترانه مناسب هستند توجه داشته باشید که بعد از زدن رژگونه باید با کمک مقداری پودر صورت کناره های رژ گونه را محو کنید تا طبیعی تر به نظر برسد.

زدن رژگونه
در مرحله پایانی آرایش صورت دخترانه نوبت به زدن رژلب می رسد. بهتر است برای آرایش های دخترانه از رژلب ها با رنگ ملایم و کمرنگ استفاده کنید. توجه داشته باشید که باید رژلب را با کمک قلم مویی مناسب روی لب هایتان بزنید تا آرایش لب ها طبیعی تر به نظر برسد. اگر تمایل دارید آرایش لب هایتان مجلسی و متفاوت تر باشد می توانید با کمک خط لب دور لب هایتان را خط بکشید سپس با کمک خط لب داخل لب هایتان را پر کنید و با کمک رژلبی همرنگ با خط لب و یک قلمو مناسب روی لب هایتان را رژ بزنید تا آرایش لب هایتان کامل شود.

آموزش زدن رژلب
برای دوام بیشتر آرایش صورت و برای اینکه ظاهر طبیعی تری داشته باشید باید از پودر فیکس استفاده کنید.

آرایش صورت دخترانه

در این مطلب آموزش آرایش صورت دخترانه را به صورت مرحله به مرحله مشاهده کردید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی تبحر لازم را در زمینه میکاپ کردن صورت خود بدست آورید و بتوانید ظاهری جذاب و متفاوت تری را پیدا کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *