دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش رومیزی نمدی زیبا و جالب به همراه تصاویر

  • یلدا محمدی
  • ۱ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

مراحل ساخت و دوخت رومیزی نمدی زیبا و جدید را در این مطلب ارائه می دهیم که با استفاده از این آموزش کامل و جالب می توانید زیباترین رومیزی ها را در منزل تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. تا پایان همراه ما باشید.

دوخت رومیزی با طرح های جدید و زیبا از جمله فعالیت های جالبی است که اغلب بانوان هنرمند، سعی به انجام آن دارند. رومیزی های دست ساز را می توان به چند دسته مختلف از جمله : رومیزی نمدی، رومیزی قلاب بافی، رومیزی پارچه ایی، رومیزی روبان دوزی و… تقسیم بندی نمود که دوخت و تهیه هر یک نیازمند یادگیری مهارت های خاصی می باشد. از این رو قصد داریم در این مطلب به معرفی یکی از جالب ترین آموزش ها در زمینه دوخت رومیزی بپردازیم که امیدواریم برای شما دوستان هنرمند و باسلیقه نیز جذاب باشد.

همانگونه که گفتیم رومیزی ها تنوع بالایی دارند و به شکل های مختلف تهیه می گردد، در مباحث قبل به معرفی مدل های قلاب بافی رومیزی و همچنین آموزش گلدوزی و روبان دوزی برای دوختن انواع رومیزی پرداختیم. در این مقاله قصد داریم دوخت رومیزی با پارچه نمد با روشی ساده و آسان را معرفی کنیم که از این طریق می توانید به راحتی صاحب رومیزی زیبا و شیکی شوید.

مدل رومیزی نمدی

آموزش دوخت رومیزی نمدی زیبا و جالب

آموزشی که قصد ارائه آن را داریم از جمله آموزش های جالب و فوق العاده آسان است که بدون هیچگونه مهارت خاصی می توانید اقدام به تهیه آن نمایید. برای دوخت این مدل رومیزی نیازمند مقداری پارچه نمد در رنگ های دلخواه و همچنین تکه ایی توری پلاستیکی می باشید(این نوع توری را می توانید از خرازی ها و یا فروشگاه های ابزار ساختمانی تهیه نمایید).

عکس پارچه های نمدی رنگیعکس توری پلاستیکی

برای تهیه این مدل رومیزی ابتدا تکه ایی نمد در رنگ دلخواه تهیه نموده و آن را مطابق تصاویر زیر تا بزنید.

  •  آرون گروپس

رومیزی زیبای نمدیآموزش ساخت رومیزی با نمدآموزش رومیزی با پارچه نمدی

حال الگوی گلبرگ ها را با مداد روی نمد تا شده، بکشید، و با قیچی تیز برش بزنید.

دوخت رومیزی گلدار نمدیرومیزی و پادری نمدی

با روش ذکر شده چندین الگو در سایز ها و رنگ های تنوع برش بزنید و با اتصال آنها به یکدیگر گل زیبایی تهیه نمایید.

آموزش رومیزی با نمددوخت گل با نمد برای رومیزی

حال توری پلاستیکی را در اندازه دلخواه برش زده و گل های تهیه شده را به آن وصل کنید و با استفاده از تزیینات نمدی و یا گل های تزیینی آماده در بازار اقدام به تزیین رومیزی نموده و کار تکمیل نمایید.

مدل جدید و زیبای رومیزی با نمد

مدل های رومیزی با نمد

در این بخش به معرفی زیباترین مدل های رومیزی  ساخته شده از پارچه های نمد می پردازیم که هر یک از این مدل های زیبا می توانند الگوی جالبی برای شما عزیزان باشند تا از این طریق رومیزی های زیبایی برای خود تهیه نمایند.

رومیزی زیبا با نمد مدل رومیزی سنتی با نمد رویمیزی نمدی زیبا و جدید دوخت انواع رومیزی با نمد مدل رومیزی نمدی جدید دوخت رومیزی با پارچه نمدی

مدل های جدیدتری از انواع رومیزی با جنس نمد

 امروزه نمد یکی از پر کاربرد ترین پارچه ها برای ساخت وسایل نمدی زیبا می باشد و به دلیل ضخامت مناسبی که این پارچه ها دارند از آن ها می توان وسایل کاربردی و تزیینی منزل را در طرح های مختلف درست کنید. دوخت ساده این پارچه ها به کمک دست نیز دلیلی دیگر بر استفاده از این هنر نسبتا ارزان می باشد و هر خانم خانه دار خوش سلیقه ای را به آموزش نمد دوزی ترغیب و تشویق می نماید.

مدل رومیزی جدید از جنس نمد

مدل های بسیار زیبا از انواع رومیزی دوخته شده با پارچه نمد را در ادامه این بخش ملاحظه خواهید کرد که از بین مدل های رومیزی نمدی ارائه شده می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید و با ترسیم الگو و آموزش دوخت دندان موشی روی نمد به سادگی می توانید رومیزی زیبا برای میز عسلی منزل خود بدوزید و یا اینکه از این هنر زیبا و ساده کسب درآمد نمایید.

مدل رومیزی شیک از جنس نمد

مدل رومیزی دوست داشتنی از جنس نمد

مدل رومیزی گل دار از جنس نمد

مدل رومیزی ساده از جنس نمد

رومیزی نمدی با طرحی جذاب

مدل رومیزی خاص از جنس نمد

دوخت رومیزی با نمد در مدلی جدید

دوخت رومیزی با نمد در مدلی متفاوت

دوخت رومیزی با نمد در مدلی خاص

دوخت رومیزی با نمد در مدلی بی نظیر

رومیزی نمدی با طرحی قشنگ

دوخت رومیزی با نمد در مدلی شکیل

دوخت رومیزی زیبا با نمد

دوخت رومیزی جذاب با نمد

دوخت رومیزی جدید با نمد

رومیزی نمدی با طرحی زیبا

دوخت رومیزی دوست داشتنی با نمد

حال که با روش دوخت رومیزی با نمد و همچنین مدل های متنوع انواع رومیزی با نمد آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم به بخش هنر در خانه مجله آرگا نیز مراجعه نموده و از دیگر آموزش ها و مدل های زیبا و جدید در زمینه های مختلف آشنا شده و نهایت استفاده را از مطالب منتشر شده ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *