دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرایش صورت و میکاپ دخترانه با روش های حرفه ای و جدید

  • ندا خوشرو
  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل میکاپ دخترانه با جدیدترین و حرفه ای ترین متدهای آرایشی روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این آرایش صورت ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

اغلب دختران جوان علاقه زیادی به آرایش کردن صورت خود دارند, برای مدل آرایش دخترانه بهتر است از آرایش صورت ملایم و لایت استفاده شود زیرا این مدل آرایش ها با حفظ چهره دخترانه شما باعث می شوند تا زیبایی و جذابیت ظاهری تان افزایش پیدا کند.

آرایش صورت ساده و آرایش صورت مجلسی از انواع مدل آرایش صورت دخترانه هستند که بهتر است با توجه به مکانی که قرار است در آنجا حضور پیدا کنید از هر کدام از این مدل ها برای آرایش صورت خود استفاده کنید.

مدل آریاش صورت زیبا و شیک دخترانه

مدل میکاپ دخترانه با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا

امروزه اغلب خانم های جوان برای آرایش کردن صورت خود از آرایش های لایت و ملایم استفاده می کنند و می توان گفت این مدل آرایش ها جایگزین آرایش های غلیظ شده اند. مدل آرایش های ملایم برای دختران جوان مناسب است و اگر شما تمایل دارید همیشه آرایش صورت داشته باشید بهتر است از این مدل آرایش ها استفاده کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل آرایش دخترانه زیبا و جدید را مشاهده خواهید کرد.

مدل میکاپ مجلسی و شیک دخترانه

مدل آرایش ساده دخترانه

در مدل آرایش صورت ساده دخترانه معمولا از ریمل و رژ لب و کرم پودر و رژگونه ای ملایم استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید برای آرایش ساده از سایه چشم و خط چشم استفاده کنید بهتر است سایه چشم با رنگ های ملایم را انتخاب کنید. همچنین در آرایش دخترانه ساده از خط چشمی نازک استفاده می شود که این مدل خط چشم فقط حالت و فرم چشم ها را زیباتر می کند.

میکاپ دخترانه

  •  آرون گروپس

مدل آرایش مجلسی دخترانه مدل میکاپ لایت و ملایم دخترانه مدل آرایش صورت ملایم دخترانه   مدل میکاپ لایت دخترانه مدل آرایش صورت یبا و شیک دخترانه مدل آرایش ساده دخترانه   آرایش ملایم دخترانه    مدل میکاپ شیک و متفاوت دخترانه مدل آرایش دخترانه زیبا و شیک

مدل آرایش مجلسی دخترانه

برای آرایش صورت مجلسی دخترانه نیز بهتر است از آرایش های ملایم صورت استفاده کنید زیرا میکاپ های غلیظ فقط سن شما را بیشتر از حد معمول نشان می دهند. در آرایش صورت مجلسی دخترانه بهتر است از مدل خط چشم دخترانه و سایه ای ملایم استفاده کنید تا فرم چشم های شما زیبا و ایده آل تر به نظر برسد. همچنین می توانید با استفاده از رژلبی خوشرنگ فرم و حالت خاصی را به لب هایتان بدهید.

مدل آرایش صورت دخترانه مدل میکاپ دخترانه ساده مدل آرایش مجلسی و زیبا دخترانه

مدل میکاپ شیک و جذاب دخترانه مدل آرایش دخترانه مدل اریاش صورت مجلسی دخترانه مدل آرایش صورت زیبا دخترانه مدل میکاپ دخترانه مجلسی مدل آرایش صورت مجلسی دخترانه مدل شیک و جذاب میکاپ صورت دخترانه میکاپ مجلسی دخترانهمدل آرایش مجلسی شیک و متفاوت دخترانه مدل شیک و زیبا میکاپ دخترانه مدل آرایش صورت دخترانه مدل شیک و متفاوت آرایش صورت دخترانه

در این مطلب انواع مدل آرایش دخترانه با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها آرایشی زیبا و جذاب را برای مهمانی ها و مجالس مختلف داشته باشید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل آرایش دخترانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *