دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون کافی شاپ با ۳۸ طراحی جدید و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب ۳۸ طراحی شیک و کاربردی برای دکوراسیون فست فود را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این دکوراسیون ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها طراحی متفاوتی را در فضای کافی شاپ ایجاد کنید.

طراحی دکوراسیون کافی شاپ و دکور رستوران می تواند در جذب مشتری بیشتر تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی داخلی کافی شاپ توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید دکوراتیوی شیک و متفاوت را در کافی شاپ ایجاد کنید.

علاوه بر سلامت و کیفیت انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها, دکوراتیو داخلی کافی شاپ نیز باید منحصر به فرد و جذاب طراحی شود تا مشتریان بتوانند با در فضایی شیک و آرامش بخش نوشیدنی و یا خوراکی دلخواه خود را میل کنند.

دکوراسیون کافی شاپ

۳۸ طراحی متفاوت و شیک دکوراسیون کافی شاپ

داشتن دکوری کاربردی و شیک در فضای کافی شاپ ها یکی از بزرگترین دغدغه ها برای صاحبان این مشاغل است بنابراین بهتر است در هنگام دیزاین دکور داخلی کافی شاپ اصول و نکاتی رعایت شود. اولین نکته اساسی در طراحی داخلی یک کافی شاپ توجه به میزان فضای موجود است که برای داشتن یک دکور کاربردی و شیک باید بر اساس ابعاد و متراژ کافی شاپ طراحی داخلی آن را انجام دهید.
توجه به راحتی مبلمان و صندلی ها و قرار دادن وسایل مورد نیاز در مکان های مناسب یکی دیگر از موارد مهم و کاربردی در طراحی دکور یک کافی شاپ است.

طراحی دکوراسیون مدرن کافی شاپ دکوراسیون داخلی کافی شاپ شیک دکوراسیون مدرن و جذاب کافی شاپ دکوراسیون زیبا و جذاب کافی شاپ

دکوراسیون زیبا و متفاوت کافی شاپ دکوراسیون شیک کافی شاپ
تزیین و زیباسازی دکوراسیون فست فود و کافی شاپ می تواند فضای این مکان ها را دلچسب و متفاوت تر کند بنابراین در هنگام طراحی دکور کافی شاپ علاوه بر توجه به راحتی مبلمان و صندلی ها و سایر وسایل کاربردی باید به تزیین دیوار ها و نورپردازی و تزیین فضای کافی شاپ توجه ای ویژه داشت. استفاده از گیاهان طبیعی در فضای کافی شاپ می تواند باعث ایجاد دکوری شیک و با نشاط شود بنابراین شما می توانید برای زیباسازی فضای کافی شاپ ها از گیاهان طبیعی استفاده کنید.

دکوراسیون شیک و با کلاس کافی شاپ تزیین زیبا کافی شاپ با گیاهان طبیعی دکوراسیون داخلی کافی شاپ با طراحی شیک دکوراسیون تیره کافی شاپ

  •  آرون گروپس

دکوراسیون مدرن و شیک کافی شاپ

دکوراسیون کافی شاپ

طراحی نورپردازی مدرن و شیک در فضای کافی شاپ یکی دیگر از مواردی که صاحبان این مشاغل باید به آن توجه ای ویژه داشته باشند. در کافی شاپ با متراژ کوچک باید نورپردازی به گونه ای باشد که دکور کافی شاپ ها پر نور و دلباز تر به نظر برسد و علاوه بر این در طراحی داخلی کافی شاپ های کوچک بهتر است برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضا از رنگ های روشن و سفید استفاده شود.
طراحی نورپردازی در فضای کافی شاپ ها با متراژ بزرگ نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و علاوه بر این در کافی شاپ با فضای بزرگ و مناسب می توانید از ترکیب انواع رنگ های روشن و تیره استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی کافی شاپ دکوراسیون کافی شاپ مدرن و شیک   طراحی نورپردازی کافی شاپ دکوراسیون کافی شاپ با طراحی کاربردی و متفاوت دکوراسیون کافی شاپ مدرن و شیک   طراحی دکوراسیون ساده و کلاسیک کافی شاپ دکوراسیون مدرن و جذاب کافی شاپ

ایده های جدید برای دکوراتیو کافی شاپ ها

آنچه امروزه فضای کافی شاپ و کافه ها را خاص و زیبا جلوه می دهد، استفاده از خلاقیت و کمی ذوق و سلیقه برای طراحی و چیدمان دکوراسیون این فضاها می باشد، حال همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید، ایده های جذاب و متنوع زیادی برای طراحی دکور این فضاها وجود دارد که هر کسی با توجه به سلیقه اش می تواند طراحی مدرن، سنتی و یا روستیک را انتخاب کرده و دکوراتیو زیبایی به وجود آورد، حال هر یک از این مدلهای طراحی از جذابیت خاصی برخوردار بوده و طرفداران خود را دارند، در ادامه گلچینی دیگر از انواع دکور کافی شاپ با ایده های جدید و خلاقانه را به اشتراک گذاشته ایم که امیدورایم تماشای این تصاویر مورد توجهتان قرار گیرند.

مدلهای دکوراتیو کافی شاپ

خلاقیت در طراحی دکور کافی شاپ ها؛ شامل استفاده از متریال های مختلف، خلاقیت در طرح، خلاقیت در نورپردازی، تزیینات دیوار، سقف، کف، مبلمان و صندلی ها، طراحی منو، کانتر کافی شاپ و … می باشد که بسیاری از این ایده ها ضمن اینکه زیبا و خاص هستند، نیاز به هزینه های چندانی ندارند، بنابراین استفاده از آنها می تواند جذابیت زیادی برای صاحبان کافه ها و مشتریان آنها به همراه داشته باشد، در اینجا دعوت می کنیم از جدیدترین مدلهای طراحی و چیدمان کافی شاپ ها با ایده های جذاب و متنوع دیدن کرده و ایده بگیرید.

دکوری زیبا از کافی شاپ

دکوری شیک از کافی شاپ

انواع دکوراتیو کافی شاپ

طراحی دکور کافی شاپ

جدیدترین دکور کافی شاپ

تصاویری از دکور کافی شاپ

دکوری از کافی شاپ

دکور متفاوت کافی شاپ

مدل دکوراسیون کافی شاپ

دکور جدید کافی شاپ

دکور زیبای کافی شاپ

طراحی دکوراسیون کافی شاپ

دکور کافی شاپ شیک

دکور کافی شاپ زیبا

دکور کافی شاپ مدرن

دکور کافی شاپ

عکسی از دکوراسیون کافی شاپ

اگر چه برای طراحی مدرن و شیک دکور کافی شاپ باید هزینه زیادی را متحمل شد ولی بهتر است بدانید که کافی شاپ ها با دکورای جذاب و خلاقانه توجه مشتری های بیشتری را به سوی خود جلب می کنند و در نتیجه صاحبان این مشاغل می توانند با طراحی یک دکور جذاب و متفاوت سود بیشتری را دریافت کنند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع دکوراسیون رستوران کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *