دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس تابستانی نوزاد دخترانه و پسرانه بسیار شیک و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
  • دیدگاه‌ها برای مدل لباس تابستانی نوزاد دخترانه و پسرانه بسیار شیک و زیبا بسته هستند

در این مطلب انواع مدل لباس تابستانی نوزاد دخترانه و پسرانه با جدیدترین مدل های مد سال را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

لباس های نوزادی در انواع مدل لباس تابستانی نوزاد و مدل لباس بهاره و زمستانه نوزاد موجود هستند و بهتر است والدین عزیز در هنگام تهیه سیسمونی نوزاد لباس های نوزادی مناسب چهار فصل را برای فرزند خود تهیه کنند.

مدل لباس نوزادی در انواع طرح ها و رنگ های مختلف دوخته می شود که بهتر است طرح و رنگ لباس های نوزاد دختر و پسر را از بین طرح های عروسکی و رنگ های روشن و سفید انتخاب کنید.
مدل شیک و متفاوت لباس نوزاد

مدل لباس تابستانی نوزاد با جدیدترین طرح های مد سال

لباس های نخی از مناسب ترین لباس ها برای نوزادان دختر و پسر در فصل تابستان هستند این مدل لباس ها ایجاد حساسیت نمی کنند و علاوه بر این خنک هستند. در ادامه انواع مدل لباس نوزاد با طرح های فانتزی و دوست داشتنی را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار بگیرند.
مدل لباس نوزاد تابستانی

مدل لباس های نوزاد تابستانی دخترانه

مدل پیراهن دخترانه نوزادی از انواع لباس های تابستانه مناسب برای نوزادان دختر است که این مدل لباس ها طرح های شیک و زیبایی دارند و بهتر است پیراهن های نوزادی دخترانه از بین رنگ های روشن نظیر صورتی و آبی و قرمز و لیمویی و سفید و …. انتخاب شود.
توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب مدل لباس های نوزاد علاوه بر زیبایی لباس باید به راحتی و جنس آن نیز توجه کنید، زیرا راحت بودن نوزادان در لباس از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه والدین عزیز قرار بگیرند.
مدل لباس سرهمی نوزاد
مدل لباس سرهمی نوزاد
مدل پیراهن نوزاد
مدل پیراهن نوزادی دخترانه صورتی و خاکستری
مدل لباس سرهمی نوزاد
مدل لباس سرهمی طرح دار نوزادی
مدل لباس نوزادی با طرح فانتزی
مدل لباس نوزاد تابستانه
مدل لباس نوزاد شیک و زیبا
مدل لباس تابستانه و شیک نوزاد
مدل زیبا و شیک لباس نوزاد
لباس سرهمی شیک و زیبا نوزاد
مدل پیراهن شیک نوزاد
مدل پیراهن شیک و دو رنگ نوزادی
مدل شیک و زیبا لباس نوزاد
مدل لباس شیک نوزاد با رنگ صورتی و مشکی
مدل پیراهن نوزادی دخترانه
مدل پیراهن زیبا و شیک دخترانه نوزادی

مدل های لباس نوازد تابستانه پسرانه

لباس های نوزاد پسرانه تابستانه نیز در انواع طرح ها و مدل های متنوع موجود هستند که بهتر است رنگ لباس نوزاد با توجه به رنگ پوستش انتخاب شود. لباس های نوزادی پسرانه را بهتر است از بین رنگ های آبی و لیمویی و زرد و سفید و … انتخاب کنید.
توجه داشته باشید که رنگ لباس می تواند روی روحیه نوزادان تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در انتخاب رنگ لباس نوزاد حساسیت لازم را داشته باشید. لباس ها با رنگ روشن و پارچه های نخی به دلیل اینکه گرمای کمتری را جذب می کنند برای فصل تابستان مناسب تر هستند بنابراین بهتر است لباس تابستانه نوزادان را از بین این مدل لباس های متنوع انتخاب کنید.
  لباس تابستانی نوزاد
مدل لباس تابستانه نوزاد پسرانه
مدل لباس سرهمی نوزاد با رنگ آبی
ست لباس نوزادی پسرانه
مدل ست لباس تابستانه نوزادی
مدل زیبا و شیک لباس نوزاد پسرانه تابستانی
مدل لباس شیک و زیبا نوزادی
لباس سرهمی نوزاد پسرانه
مدل لباس سرهمی نوزاد با طرح عروسکی
مدل لباس سرهمی
لباس سرهمی طرح دار نوزاد
مدل لباس نوزاد پسرانه سرهمی
مدل زیبا و متفاوت لباس نوزاد
مدل لباس نوزادی با طرح فانتزی
مدل لباس تابستانه نوزاد پسرانه
مدل لباس نوزاد پسرانه

مدلهای جدیدتری از لباسهای نوزادی تابستانه

خرید لباسهای نوزادان از جذابیت زیادی برخوردار است و تقریبا همه افراد از دیدن لباسهای نوزادی ذوق زده می شوند؛ از آنجا که تنوع لباسهای بچگانه بسیار زیاد است، بنابراین هر کسی می تواند با توجه به جنسیت نوزاد خود و سلیقه اش, لباس مناسب را خریداری نماید، اما به دلیل حساس بودن و لطافت پوست کودکان باید به هنگام خرید به جنس و راحتی لباس اهمیت زیادی داده شود، در ادامه تصاویر بالا, مدلهای متنوع تری از انواع لباسهای زیبا و جذاب نوزادی تابستانه گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

لباس تابستانه نوزاد شیک

امروزه انواع لباسهای شیک و فشن برای نوزادان طراحی می شوند که از جذابیت زیادی برخوردارند و نوزاد با پوشیدن آها فوق العاده زیباتر و دوست داشتنی تر به نظر خواهد رسید، البته اگرچه زیبایی لباس دارای اهمیت زیادی است اما کیفیت و راحتی آن بسیار مهم تر بوده و باید در اولویت اول خرید لباس برای نوزاد مورد توجه قرارگیرد. انواع تاپ شلوارک، پیراهن نخی راحتی، بلوز بدون آستین، مدل لباس سرهمی نوزاد خنک و … نمونه هایی از لباسهای تابستانه و بهاری هستند که در انواع دخترانه و پسرانه طراحی می شوند و در صورتی که علاقمند به مشاهده انواع مدل لباس بچه گانه زیبا و خنک برای نوزادان دلبند خود هستید، می توانید در اینجا نمونه های جدیدتری از این نوع لباسها را مشاهده کنید. انواع لباس تابستانه نوزادلباس تابستانه نوزاد دخترلباس تابستانه و بهاری نوزادمدلهای لباس تابستانه نوزادلباس تابستانه نوزادلباس تابستانی نوزادان پسرلباس تابستانی نوزاد جدیدلباس تابستانی زیبای نوزادانلباس تابستانی نوزادان دخترلباس تابستانی نوزاد پسرلباس تابستانی جدید نوزادانمدل لباس تابستانی نوزادانلباس تابستانی نوزادانپیراهن تابستانی نوزادلباس تابستانی نوزاد زیبا

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل لباس تابستانی نوزاد دخترانه و پسرانه را مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها بتوانید لباس مناسبی را برای نوزاد خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های متنوع لباس نوزاد کلیک کنید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای مدل لباس تابستانی نوزاد دخترانه و پسرانه بسیار شیک و زیبا بسته هستند دیدگاه برای این نوشته