دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل کت و شلوار پسرانه مجلسی جدید

  • مرضیه شاکری
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

یک مجموعه فوق العاده زیبا و دیدنی از مدل کت و شلوار پسرانه که برگرفته از بهترین مدل های روز دنیا و طبق سلیقه های مختلف گلچین شده است را در این بخش برایتان به نمایش خواهیم گذاشت. با ما در این بخش از مدل کت و شلوار پسرانه همراه شوید.

کت و شلوار از دیرباز جزء لباس های مردانه پر طرفدار است که در هر محیطی از مجالس رسمی و مهم گرفته تا بازار و مهمانی های دور همی استفاده می شود و انصافا بسیار زیبا هم هست. با توجه به پیشرفتی که در دنیای مد شاهد آن هستیم، کت و شلوار پسرانه، نیز مورد تنوع و طراحی های جدید قرار گرفته که انواع آن را در این مجموعه می بینید.

مدل های زیبایی از کت و شلوار پسرانه زیبا و دیدنی

عنوان بهترین البسه آقایان را کت و شلوار به خود اختصاص داده است. همه زیبا پوشان و خوش پسندان می دانند که لباسی که قرار است به تن کنند باید چه ویژگی هایی داشته باشد. از جمله ویژگی هایی که یک لباس باید داشته باشد، خوش دوخت بودن و در عین حال متناسب با سن و شخصیت بودن آن است. در این مجموعه گلچینی از مدل کت و شلوار ها با دوخت های بسیار ظریف را مشاهده خواهید نمود.

مدل های شیک کت و شلوار طرح دار :

جدیدترین مدل های امروز از کت و شلوار، مدل های طرح داریست که با توجه ویژگی های متفاوتی طراحی می شوند، به طور مثال جنس پارچه ای که کت و شلوار از آن تهیه می شود باید برای این منظور مناسب باشد. نمونه ای از کت و شلوار طرح دار را ببینید.

کت و شلوار پسرانه جدید کت و شلوار پسرانه مدرن کت و شلوار پسرانه باکلاس

کت و شلوار شیک و مدرن

کت و شلوار دو رنگ و دو تکه :

یکی دیگر از مدل هایی که امروزه رایج شده، کت و شلوارهای دو تکه و دو رنگی هستند که با طراحی های فوق العاده وارد بازار شدند. رنگ هایی که در کنار یکدیگر ترکیبی زیبا را ایجاد می کنند.

  •  آرون گروپس

کت و شلوار شیک و باکلاس

کت و شلوار زیبا و جدید

کت و شلوار زیبا و مدرن

کت و شلوار زیبا و جذاب

کت و شلوار جدید و جذابکت و شلوار پسرانه زیبا

مدل های کت و شلوار تک رنگ :

کت و شلوار تک رنگ از گذشته تا کنون، محبوبیت خاصی در بین افراد داشته، امروزه نیز بیشتر آقایان و پسران تمایل به استفاده از آن را بسیار بیشتر از مدل های طرح دار نشان می دهند. مدل هایی از کت و شلوار تک رنگ را مشاهده می کنید. انواع کت و شلوار مردانه را اینجا ببینید.

کت و شلوار پسرانه شیک کت و شلوار شیک و زیبا کت و شلوار شیک و جدید   کت و شلوار شیک و جذاب  کت و شلوار زیبا و شیک  کت و شلوار زیبا و باکلاس  کت و شلوار جدید و زیبا کت و شلوار جدید و مدرن کت و شلوار جدید و شیک کت و شلوار جدید و باکلاس

با تشکر از حسن انتخاب و همراهی شما، امیدواریم که مجموعه کت و شلوار پسرانه توانسته باشد گوشه ای از رضایت شما همراهان صمیمی و همیشگی ما را جلب کند. با این مدل های کت وشلوار همیشه می توانید جذاب باشید و دیگران را نیز مجذوب خود کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *