دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل کمد لباس ام دی اف و چوبی با طراحی جدید و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع مدل کمد لباس ام دی اف و چوبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شخصی شما مطابقت و همخوانی داشته باشند.

کمد لباس یکی از ضروری ترین ملزومات در هر اتاق خوابی است و علاوه بر این رنگ و مدل کمد لباس می تواند در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق خواب تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب کمد ام دی اف و چوبی لباس علاوه بر در نظر گرفتن طراحی داخلی کمد به جنس و رنگ آن نیز توجه کنید.

لباس بخش مهمی از وسایل شخصی برای افراد است و نگهداری از لباس ها برای داشتن کیفیت و طول عمر بیشتر لباس از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد بنابراین بهتر است برای لباس های شخصی خود کمد لباس با طراحی و کیفیت خوبی را تهیه کنید.

مدل کمد شیک و مدرن لباس

مدل کمد لباس با طراحی شیک و کاربردی

کمد دیواری و جاکفشی و کمد های لباس از انواع لوازم ضروری در هر خانه ای هستند که هر کدام از این وسایل به نوبه خود می توانند در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تاثیرگذار باشند. کمد های لباس در انواع طرح های ام دی اف و چوبی موجود هستند و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون اتاق خواب و مدل سرویس خواب کمدی زیبا را برای لباس هایتان انتخاب نمایید, در ادامه انواع مدلهای کمد لباس با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده خواهید کرد.

کمد لباس چوبی شیک و زیبا

مدلهای کمد ام دی اف با طراحی حرفه ای و زیبا

مدلهای کمد لباس ام دی اف از پرطرفدارترین و محبوب ترین مدلهای کمد هستند که این مدلها در انواع رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند و بهتر است شما با توجه به رنگ و طرح سایر وسایل موجود در اتاق خوابتان کمدی مناسب را برای قرار دادن لباس و سایر وسایل شخصی خود انتخاب نمایید. برای اینکه بتوانید چیدمانی مناسب درون کمد لباس داشته باشید بهتر است کمدهایی را انتخاب کنید که دارای طبقه بندی و استوربندی مناسبی هستند در این مدلهای کمد برای وسایل شخصی جایگاهی خاص قرار داده شده است و شما می توانید به راحتی وسایل شخصی خود نظیر لباس و کفش و کیف را در جایگاه های مخصوص به خود قرار دهید.

  •  آرون گروپس

مدل شیک و زیبا کمد لباس کمد لباس با طراحی داخلی شیک و زیبا کمد لباس ام دی اف با طرح شیک و زیبا مدل کمد لباس کرم و قهوه ای مدل کمد لباس درب شیشه ای مدل زیبا و شیک کمد لباس مدل شیک و متفاوت کمد لباس مدل کمد لباس ام دی اف

امروزه اغلب مدلهای کمد لباس ام دی اف دارای طراحی هوشمندانه ای هستند و بهتر است برای جلوگیری از شلوغ شدن فضای اتاق خواب از این مدلهای کمد برای قرار دادن انواع لباس و اکسسوارهای مورد نیاز خود استفاده کنید. امروزه در طراحی داخلی انواع کمد های ام دی اف و چوبی از نورپردازی مدرن و درب های شیشه ای و آینه ای و ریلی استفاده می شود که هر کدام از این نوع درب ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل کمد درب شیشه ای لباس کمد لباس ام دی اف شیک مدل جدید کمد لباس مدل شیک و جذاب کمد لباس کمد لباس کمد لباس ام دی اف و مدرن

مدلهای کمد لباس چوبی شیک و جدید

دکوراسیون داخلی اتاق خواب بدون داشتن کمدی مناسب برای قرار دادن لباس ها تقریبا ناقص است. بهتر است اندازه کمد های لباس را با توجه به ابعاد اتاق خواب خود انتخاب کنید اگر فضای کافی برای قرار دادن کمد های بزرگ را در اتاق خواب تان دارید می توانید کمدی با اندازه بزرگ را برای اتاق خواب خود تهیه کنید تا بتوانید لباس و وسایل شخصی بیشتری را درون کمد قرار دهید. کمد چوبی لباس از انواع مدلهای پر استفاده است که از گذشته تا به امروز توجه اغلب افراد را به سوی خود جلب کرده است.

مدل کمد لباس مدل کمد لباس چوبی    کمد لباس چوبی و شیک مدل کمد چوبی لباس با طراحی زیبا مدل کمد لباس طرح دار چوبی مدل جدید کمد لباس  کمد لباس چوبی شیک

انواع کمد لباس آینه ای شیک و جدید

یکی از لوکس ترین مدلهای کمد دیواری انواع مدل کمد دیواری آینه ای و مدل کمد دیواری ریلی می باشد که علاوه بر طراحی منحصر به فرد  این مدل کمدها، استفاده از این کمدها به دکوراسیون اتاق خواب و یا هر فضای داخلی که در آنجا نصب گردد جلوه و زیبایی خاصی خواهد بخشید. البته ترکیب کمد دیوارهای ریلی که دارای آینه نیز می باشند از جذابیت بیشتری برخوردار هستند و امروزه استفاده از این کمدها طرفداران بیشماری پیدا کرده است که علاوه بر زیبایی فضای کمتری را اشتغال می کند و جهت صرفه جویی در فضای اتاق ها های کوچک بسیار مناسب و ایده آل می باشند. البته خطر شکستن آینه از معایب این کمدها به شمار می آید که شاید ریسک استفاده از این کمدها را برای منازل مختلف پایین می آورد.

طراحی داخلی این کمد دیواری ها نیز اغلب بی نظیر و ایده آل می باشند که با توجه به طراحی متنوع آن می توانند لباس ها و وسایل بیشتری را در خود جای دهند. لازم به ذکر است که بدنه این کمدها از چوب می باشد و کل درب های کمد و یا یک درب آن از آینه تشکیل می شود. در ادامه این بخش می توانید نظاره گر مدلهای کمد دیواری آینه ای ریلی باشید که از طراحی فوق العاده شیک و مدرنی برخوردار می باشند و به همین جهت این مدل کمدهای دیواری می توانند بهترین جایگزین برای کمد دیواری با طراحی کلاسیک و تماما چوبی باشد و موجب دگرگونی فضای اتاق خواب گردند.

جدیدترین مدل کمد لباس

مدل کمد دیواری آینه ای جدید

مدل کمد دیواری آینه ای ایده آل

مدل کمد دیواری آینه ای بی نظیر

مدل کمد دیواری آینه ای منحصر به فرد

شیک ترین مدل کمد لباس

مدل کمد دیواری آینه ای تماشایی

مدل کمد دیواری آینه ای و چوبی

کمد لباس آینه ای با طراحی جدید

کمد لباس آینه ای با طراحی جالب

کمد لباس آینه ای با طراحی دوست داشتنی

قشنگ ترین مدل کمد لباس

کمد لباس آینه ای با طراحی متنوع

کمد لباس آینه ای با طراحی شیک

کمد لباس آینه ای با طراحی لاکچری

کمد لباس آینه ای با طراحی خواستنی

کمد لباس آینه ای با طراحی فوق العاده

متفاوت ترین مدل کمد لباس

کمد لباس آینه ای با طراحی هرمندانه

انواع مدل کمد لباس با طراحی شیک و متفاوت را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها کمدی با طراحی داخلی کاربردی را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *