دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل ابرو جدید و برتر سال با طراحی مدرن

  • پرستو محمدی
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

ابرو ها قابی زیبا برای چشمان شماست و تاثیر بسیاری روی جذابیت چهره دارد مرتب بودن ابرو ها و آرایش آنها در موجه تر شدن چهره نقش به سزایی دارد .از این رو در این پست عکسایی از مدل ابرو جدید و برتر با طراحی مدرن و متفاوت در اختیار شما قرار گرفته تا بهترین مدل ابرو را برای خود انتخاب کنید.

مدل ابروی جدید همیشه بهترین تنوع برای صورت است. قدرت فوق العاده ابروهایتان را در چهره نادیده نگیرید اولین قسمتی که در چهره مورد توجه قرار می گیرد چشم ها هستند و ابروها حکم قابی زیبا را برای چشم را دارند. ابروها یکی از تاثیر گذار ترین اجزای چهره هستند. همچنین ابروها در بروز حالات احساسی نیز نقش زیادی دارند از این رو بسیار مورد توجه هستند. در این پست مدل ابروی جدید و برترین متد های آرایش ابروها در اختیار شما قرار گرفته.

آرایش ابرو و عکس هایی از مدل ابرو جدید و برتر:

اگر میخواهید چهره ی مرتب تر و موجه تری داشته داشید به هیج وجه از پیرایش و آرایش ابرو های خود غافل نشوید و همیشه به دنبال مدل ابرو جدید باشید. ابرو ها نقش به سزایی در چهره ایفا میکنند با کمی حوصله و دقت میتوان در کم ترین زمان ابرو ها را آراست و تغییر بسیاری در چهره به وجود آورد. برای آرایش ابرو اولین کار مرتب کردن ابرو با موچین و برس ابروست. اگر میخواهید ابرو های پر پشت تری داشته باشید تاج ابروی خود را کوتاه نکنید و با استفاده از سایه ی ابرو و یا مداد ابرو لابه لای ابرو ها را پر کنید. توجه کنید که استفاده ی بیش از حد از مداد ابرو و سایه باعث خشن شدن فرم ابرو ها میشود. مداد یا سایه را مانند هاشور بکشید تا جلوه ی بهتری داشته باشد.

مدل ابروی جدید بیشتر به سمت هاشور کشیده شده است. هاشور زدن یکی از پیشرفته ترین روش های زیبا سازی ابرو ست که ابرو را به فرم دلخواه آرایش میکند و به خاطر دائمی بودن و ایمنی آن از روش های پر طرفدار آرایش ابروست. با چند نمونه از برترین مدل های هاشور ابرو و مدل ابرو های جدید و به روز آشنا شوید.

مدل هاشور ابرو

مدل ابروی عروس

هاشور ابرو

مدل هاشور ابرو

  •  آرون گروپس

در زبر چند نمونه از بهترین عکس های مدل ابرو جدید و برتر ۹۴ را میتوانید ببینید.

مدل های جدید ابرو

مدل ابرو جدید

مدل ابرو باریک

مدل های ابرو

مدل های ابرو متفاوت

مدل ابروی هشتی

مدل ابرو جدید

مدل ابروی هاشور

نمونه ها و مدل ابرو جدید و زیبای ۹۴ را مشاهده کردید، امیدواریم این مدل های شیک مورد پسند واقع شده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *