دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

کدام مدل ابروها برای صورت های کشیده مناسب تر هستند؟

  • ندا خوشرو
  • ۲ فروردین ۱۳۹۶
  • ۰

مدل ابرو متناسب با فرم صورت می تواند چهره شما را زیباتر و جذاب تر نشان دهد بنابراین بهتر است در انتخاب مدل ابروی خود حساسیت لازم را داشته باشید, در ادامه انواع مدل ابرو برای صورت های کشیده را به شما همراهان عزیز و گرامی معرفی خواهیم کرد.

هر فرم صورتی ابروی متناسب با خودش را دارد بنابراین بهتر است خانم ها مدل ابروی خود را با توجه به فرم صورتشان انتخاب کنند. مدل ابروی صورت کشیده و لاغر با مدل ابرو برای صورت گرد کاملا متفاوت است و بهتر است قبل از تصمیم گیری نهایی درباره مدل ابروی خود ابتدا فرم صورتتان را تشخیص دهید.

انتخاب مدل ابرویی که با فرم صورت مطابقت دارد کار نسبتا دشواری است بنابراین اگر شما در زمینه انتخاب مدل ابرو برای صورت کشیده اطلاعات کافی ندارید بهتر است قبل از انتخاب مدل ابروی خود با یک آرایشگر با مهارت کافی مشورت کنید تا بتوانید مدل ابرویی را که با فرم صورت شما مطابقت بیشتری دارد را انتخاب نمایید.

مدل ابرو زنانه زیبا و جدید

انتخاب بهترین مدل ابرو برای صورت های کشیده

در صورت کشیده عرض پیشانی و استخوان فک و گونه به یک اندازه می باشد و در این صورت ها معمولا چانه برجسته است و فرم کلی صورت کشیده و دراز است بنابراین باید خانم ها با صورت کشیده و لاغر مدل ابرویی را برای برداشتن ابروهای خود انتخاب کنند که از کشیدگی صورت آن ها کم شود. در ادامه انواع مدل ابرو برای صورت کشیده و لاغر را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل ابرو مناسب برای صورت کشیده

بهترین مدل ابرو برای خانم ها با فرم صورت کشیده و لاغر چیست ؟

مدل ابروهای تخت افقی برای افراد با صورت کشیده و لاغر می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد این مدل ابرو فرم صورت را متعادل تر نشان می دهد همچنین مدل ابروهای صاف و کوتاه که انتهای آن ها کمی زاویه دار است می تواند برای خانم ها با صورت لاغر و کشیده انتخاب ایده آلی باشد. ابروهای صاف و بدون زاویه نیز برای صورت کشیده  انتخاب مناسبی است و این مدل ابرو می تواند باعث متعادل تر به نظر رسیدن فرم صورت شما شود.
خانم ها با صورت کشیده باید از برداشتن ابرو ها به صورت مدل هشت و با زاویه تند خودداری کنند زیرا این مدل ابرو ها کشیدگی صورت را بیشتر نشان می دهند.

مدل ابرو برای صورت های کشیده و لاغر مدل ابرو زنانه برای صورت کشیده مدل ابرو عروس مدل ابرو زیبا و جدید برای صورت کشیده مدل ابرو زنانه برای صورت لاغر مدل ابرو پهن برای صورت کشیده مدل ابرو دخترانه برای صورت کشیده مدل ابرو زنانه جدید برای صورت کشیده مدل ابرو دخترانه کوتاه و صاف برای صورت کشیده مدل ابرو مدل ابرو برای صورت های کشیده و لاغر مدل ابروی جدید زنانه   مدل ابروی زنانه و شیک مدل ابرو جدید زنانه    مدل ابرو برای صورت کشیده

  •  آرون گروپس

در این مطلب انواع مدل ابرو برای صورت های کشیده و لاغر را مشاهده کردید شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها ابروی متناسب با فرم صورت خود را انتخاب کنید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدلهای ابرو زنانه و دخترانه به بخش مدل ابرو مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *