دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های لباس شب بارداری شیک که شما را خوش پوش نگه می دارند

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

لباس شب یکی از انواع لباس های مجلسی مناسب برای خانم ها در دوران بارداری است در ادامه این مطلب انواع مدل لباس شب بارداری با طرح های کوتاه و بلند مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

بارداری یکی از مهم ترین دوره ها برای هر خانمی است و در این دوران شیرین باید همه خانم ها در انتخاب مدل لباس های بارداری خود توجه لازم را داشته باشند تا علاوه بر شیک پوش به نظر رسیدن سلامت خود و فرزندشان به خطر نیفتد. لباس شب بارداری یکی از زیباترین مدل لباس های زنانه است که شما می توانید این مدل لباس را در مهمانی ها و مجالس مختلف در دوران بارداری بپوشید.

لباس شب و لباس مجلسی حاملگی در انواع طرح های متنوع و زیبا موجود هستند و خانم های باردار می توانند با توجه به سلیقه شخصی و ویژگی های ظاهری خود لباس بارداری با طرح و رنگ مناسبی را برای دوران بارداری خود انتخاب کنند.

مدل لباس شب گیپور بارداری

مدل لباس شب بارداری با طرح ها و رنگ های متنوع

طرح و رنگ مدل لباس  مجلسی بارداری را بهتر است متفاوت و جذاب انتخاب کنید تا زیباتر و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. پوشیدن لباس مجلسی و یا لباس  مجلسی مناسب و شیک در دوران بارداری باعث افزایش اعتماد به نفس خانم ها می شود بنابراین بهتر است خانم ها دوران حاملگی خود از لباس ها با طرح زیبا و متفاوت استفاده کنند. در ادامه تصاویری از انواع لباس  مجلسی های بارداری با طرح های شیک و جذاب مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل پیراهن شب کار شده با تور

مدل لباس  مجلسی بلند بارداری شیک و زیبا

خانم ها در دوران حاملگی باید در انتخاب جنس پارچه و رنگ لباس های خود حساسیت های لازم را داشته باشند. توجه داشته باشید که در این دوران نباید از لباس های تنگ استفاده کنید، زیرا ممکن است به جنین صدمه برسد و علاوه بر این لباس ها و لباس مجلسی های تنگ باعث می شوند تا اندام شما نامتناسب تر به نظر برسد. لباس  مجلسی های  حاملگی در انواع طرح های کوتاه و با رنگ های تیره و روشن موجود هستند و اگر شما تمایل دارید که در مجالس پوشیده تر به نظر برسید و احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است از لباس شب بلند در دوران  حاملگی خود استفاده کنید.
بهتر است  لباس مجلسی بارداری از جنس پارچه های لاکرای باشد این پارچه ها به خوبی کش می آیند و لطیف تر هستند و علاوه بر این شما می توانید از لباس ها با پارچه های لاکرای در طول ماه های مختلف بارداری خود استفاده کنید.

لباس شب ساده و دکلته

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

لباس  مجلسی بلند بارداری

مدل لباس شب بلند بارداری

مدل لباس  مجلسی بارداری بلند و شیک

لباس شب مشکی

مدل لباس مشکی بارداری

مدل لباس شب شیک و زیبا بارداری

مدل پیراهن شب بلند و شیک

  مدل لباس شب بلند

مدل لباس زیبا شب بلند

مدل لباس شب دکلته بارداری

مدل لباس دکلته شب

مدل لباس آبی بارداری

مدل لباس  مجلسی آبی بارداری

مدل لباس شب با یقه هفت

لباس شب یقه هفت با طرح ساده

مدل زیبا و شیک لباس شب

مدل زیبا و شیک لباس شب

مدل لباس  مجلسی کوتاه بارداری

رنگ لباس  مجلسی حاملگی یکی دیگر از مهم ترین نکات تاثیرگذار روی انتخاب مدل لباس  مجلسی است. اگر شما تمایل دارید که اندام شما در دوران حاملگی متناسب تر به نظر برسد بهتر است لباس ها با رنگ تیره و با پارچه های ساده و بدون طرح را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
خانم هایی که در دوران  حاملگی با اضافه وزن خود مشکلی ندارند می توانند رنگ لباس شب کوتاه و بلند خود را از بین رنگ های شاد و روشن و طرح های متنوع انتخاب نمایند.

مدل لباس شب کوتاه

مدل پیراهن شب سبز و کوتاه

مدل لباس شب آستین دار کوتاه

مدل پیراهن شب آستین دار

مدل لباس شب با پارچه نخی

مدل لباس شب ساده و کوتاه

مدل لباس شب کوتاه شیک برای خانم های باردار

مدل لباس شب حریر

لباس شب حریر بارداری

مدل پیراهن شب آستین سه ریع

مدل لباس شب کوتاه بارداری

مدل پیراهن شب آستین دار کوتاه

مدل لباس شب سبز

مدل لباس بارداری کوتاه و شیک

مدل لباس شب گیپور کوتاه

مدل لباس گیپور شب با طرح کوتاه

مدل لباس گیپور

مدل پیراهن شب گیپور کوتاه و زیبا

مدل لباس مجلسی بارداری

مدل لباس شب بارداری گیپور و شیک

مدل لباس شب شیک و زیبا

مدل پیراهن شیک بارداری

مدل لباس شب حریر

مدل لباس طرح دار شیک

مدل لباس مشکی کوتاه بارداری

مدل لباس مشکی شب

مدل پیراهن ساده شب

مدل لباس کوتاه شب

مدل لباس شب مشکی

جدیدترین مدلهای پیراهن مجلسی بارداری

انتخاب لباس بارداری مناسب در دوران حاملگی دغدغه بسیاری از مادران باردار می باشد، زیرا در طول بارداری بدن به خصوص ناحیه شکم دائما در حال تغییر است و از این رو لباس خریداری شده برای ماه های اول بارداری اصلا مناسب ماه های آخر نبوده و طبیعتا تنگ تر خواهد بود، از این رو می توان جنس پارچه را به گونه ای انتخاب نمایید که با بزرگتر شدن سایز بدن لباس هم کش بیاید و مشکی از این نظر نداشته باشید، استفاده از پارچه هایی با الیاف طبیعی همچون کتان و پارچه های نخی برای دوران بارداری مناسب تر هستند، در ادامه مدلهای جدیدتری از لباس مجلسی بارداری را قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

انواع پیراهن مجلسی بارداری

همچنین برخی از خانوم های باردار امکان دارد، احساس خوبی از نمایان شدن اندام شان در این دوران نداشته باشند، از این رو برای پوشاندن شکم خود به لباس های بزرگ و بدقواره روی می آورند که اصلا انتخاب شایسته ای نیست زیرا این لباس ها اندام آنها را زشت و ناموزون نشان خواهد داد و به جای آن می توان از انواع مدل لباس مجلسی یقه باز و پوشیده زیبا که به خوبی شکم بزرگ آنها را پوشش می دهد، استفاده کرده و استایل جذابی داشته باشند، همچنین پوشیدن لباس های بدون طرح و ساده اصلا مناسب برای مهمانی ها نمی باشد و حتی می تواند سن آنها را بیشتر از سن واقعی شان نشان دهد. در اینجا دعوت می کنیم از جدیدترین مدلهای لباس مجلسی بارداری برای بانوان شیک پوش دیدن کنید.

پیراهن مجلسی بارداری

پیراهن شب بارداری گلدار

تصاویری از پیراهن مجلسی بارداری

پیراهن شب بارداری کار شده

پیراهن شب بارداری شکیل

لباس شب بارداری سوسنی

پیراهن شب بارداری بلند

پیراهن شب بارداری جدید

لباس شب بارداری زیبا

پیراهن شب بارداری زیبا

پیراهن شب بارداری شیک

پیراهن شب بارداری مجلسی

پیراهن شب بارداری

لباس شب بارداری بنفش

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل لباس  مجلسی بارداری با طرح های شیک و زیبا مد سال را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها لباس شبی جذابی را برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های لباس بارداری کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *