دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل ابرو دخترانه ۲۰۱۷ برای انواع صورت های گرد، باریک و کشیده

  • ندا خوشرو
  • ۳ اسفند ۱۳۹۵
  • ۰

هر فرم صورتی ابروی متناسب با خودش را دارد در ادامه این مطلب انواع مدل ابرو دخترانه ۲۰۱۷ برای صورت ها با فرم گرد و کشیده و باریک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

با شروع سال ۲۰۱۷ مدل ابروهای زیادی مد شده اند و اغلب دختران جوان تمایل دارند که از مدل ابروی دخترانه ۲۰۱۷ برای برداشتن ابروهای خود استفاده کنند که در این صورت بهتر است قبل از انتخاب مدل ابروها به فرم صورت و ویژگی های ظاهری خود توجه بیشتری شود.

مدل ابرو برای صورت گرد با مدل ابرو برای صورت کشیده متفاوت است و بهتر است برای پوشاندن گردی صورت های گرد از مدل ابرو های مناسب برای صورت گرد استفاده شود همچنین برای پوشاندن کشیدگی صورت در صورت های کشیده بهتر است از مدل ابرو های مد سال و مناسب با فرم صورت کشیده و باریک استفاده شود.

مدل ابرو زیبا و شیک دخترانه

مدل ابرو دخترانه ۲۰۱۷ شیک و زیبا برای صورت ها با فرم های گرد و کشیده

قبل از انتخاب مدل ابرو بهتر است فرم صورت خود را مشخص کنید اگر مدل ابرو به درستی انتخاب شود می تواند عیب های موجود در صورت شما را بپوشاند و به چهره تان زیبایی و جذابیت خاصی ببخشد. در ادامه تصاویری از انواع مدل ابرو ۲۰۱۷ برای صورت های گرد و کشیده دختران جوان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل ابرو دخترانه 2017 برای صورت کشیده

مدل ابروی دخترانه ۲۰۱۷ برای صورت گرد

در صورت های گرد طول صورت حدودا به اندازه عرض صورت است و همچنین پهن ترین اجزاء صورت در صورت های گرد چانه است. بهتر است برای صورت های گرد از مدل ابرویی استفاده شود که صورت کشیده و باریک تر به نظر برسد. ابرو های زاویه دار برای صورت های گرد می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند و علاوه بر این برای این مدل صورت ها باید از خط ابرو هایی استفاده شود که به میزان زیادی بالا و پایین می روند.

مدل ابروی زیبا و متفاوت برای صورت گرد

  •  آرون گروپس

برای صورت های گرد بهتر است تا جایی که امکان دارد قوس کمان ابرو ایجاد شود. مدل ابرو های گرد برای خانم ها با صورت گرد انتخاب مناسبی نیستند و این مدل ابرو ها باعث گرد تر به نظر رسیدن این فرم صورت ها می شوند.

مدل ابرو پهن دخترانه 2017

مدل ابروی دخترانه سال ۲۰۱۷ زیبا و جدید

مدل ابروی پهن دخترانه در سال 2017

مدل ابروی دخترانه برای سال ۲۰۱۷مدل ابرو کوتاه دخترانه

مدل ابروی دخترانه جدید ۲۰۱۷مدل ابرو کوتاه دخترانه برای صورت گرد

مدل ابروی دخترانه ۲۰۱۷ زیبا و جذابمدل ابرو دخترانه زیبا و شیک مدل ابرو دخترانه جدید مدل ابرو پهن دخترانه مدل ابرو کوتاه

مدل ابروی دخترانه برای صورت های کشیده و باریک مد سال ۲۰۱۷

در صورت های کشیده عرض پیشانی و استخوان های گونه و فک تقریبا یک اندازه هستند و چانه در این صورت ها برجسته است و ظاهری دراز و کشیده دارد.

مدل ابرو برای صورت کشیده و باریک

بهتر است برای صورت ها کشیده و باریک از انواع مدل ابرو دخترانه ۲۰۱۷ استفاده شود که طول صورت را کاهش می دهند. ابروهای با دم بلند برای صورت های کشیده می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند و بهتر است از مدل ابروهایی که دم آن ها تا گوشه چشم کشیده است برای این فرم صورت ها استفاده شود.

مدل ابرو برای صورت کشیده   مدل ابرو دخترانه 2017 پهن مدل ابرو کشیده دخترانه مدل ابروی دخترانه پهن مدل ابرو دخترانه زیبا و جدید مدل ابرو 2017 برای صورت کشیده و باریک مدل ابرو برای صورت کشیده مدل ابرو زیبا و متفاوت برای صورت کشیده مدل ابرو دخترانه مدل ابرو پهن و بلند دخترانه مدل ابروی دخترانه برای صورت کشیده مدل ابروی دخترانه شیک و متفاوت     مدل ابرو دخترانه 2017 برای صورت ها با فرم کشیده

دختران جوان بهتر است علاوه بر توجه به فرم صورت از مدل ابروهای پهن برای برداشتن ابروهای خود استفاده کنند زیرا این مدل ابروها فرم چهره دخترانه و طبیعی آن ها را حفظ می کند. در این بخش انواع مدل ابرو دخترانه ۲۰۱۷ را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ابرو ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مدل ابروی مناسبی را برای خود انتخاب نمایید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل ابرو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *