دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین عسل سفره عقد جدید و خلاقانه و بسیار زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۶ دی ۱۳۹۹
  • ۰

مدل های زیبا و شیک تزیین عسل سفره عقد را در این مطلب معرفی می نماییم که هر یک از این مدل های زیبا و جدید، بهترین انتخاب برای تزیین جام عسل سفره عقد برای عروس خانم های به روز و با سلیقه می باشند.

جام عسل یکی از ضروریات سفره عقد است که از سالهای دور از اجرا اصلی سفره عقد محسوب می گردد. عسل نماد شیرینی است و به منظور زندگی شیرین، خوشبختی و شیرین کامی زوجین مورد استفاده قرار می گیرد. همانگونه که می دانید عسل سفره عقد، اغلب در جام های تزیینی و یا ظروف شیشه ای زیبا ریخته می شود که اغلب خانم های با سلیقه اقدام به دیزاین آن می نمایند. در این میان روش های مختلفی برای تزیینات عسل سفره عقد مورد استفاده قرار می گیرد که در این مطلب به معرفی جدیدترین ایده ها در این زمینه می پردازیم.

مدل های زیبا و شیک تزیین عسل سفره عقد :

از جمله جذاب ترین روش ها برای تزیینات عسل سفره عقد استفاده از جام های زیبا و تزیینی است، شما می توانید جامی ساده انتخاب نموده و سپس روی آن را با گل های تزیینی زیبا، روبان، مروارید، تور و… دیزاین نمایید. البته می توانید از جام های متنوع و ظروف شیشه ایی شیک و زیبا نیز استفاده نمایید. در هر صورت مهم استفاده از سلیقه و ابتکار شما در تزیینات جام عسل می باشد. در ادامه چندین تزیینات زیبا برای جام های عسل را مشاهده می فرمایید که در آنها سعی شده است از تزیینی هماهنگ با چیدمان و تزیین سفره عقد استفاده گردد.

تزیین عسل سفره عقدمراحل تزیینات جام عسل برای عروس و داماد

تزیین جام عسل شیک و زیباتزیینات ساده جام عسل برای عروس و داماد

تزیین عسل شیک و زیبای سفره عقدتزیینات عسل شیک و زیبا برای سفره عقد

تزیین جام عسل با گل چینیتزیین جام عسل با گل چینی

  •  آرون گروپس

تزین عسل زیبا برای سفره عقدسفره عقد ایرانی و شکیل با جام عسل زیبا

تزیین ساده جام عسل با روبانتزیینات جام عسل برای سفره عقد ساده و زیبا

تزیین ساده و زیبای عسلتزیین جام عسل با روبان و گل

تزیین روی جام عسلتزیین شیک و جالب جام عسل برای عروس و داماد

تزیین عسل برای سفره عقدتزیینات ساده عسل سفره عقد در جام

تزیین روی جام با روبانتزیین جام های عسل با روبان

تزیین جام عسل با مرواریدتزیین جام عسل با مروارید های زیبا

تزیین جام عسل عروس و دامادتزیین عسل برای عروس و داماد

دیزاین جام عسل به شکل عروس و داماد یکی از رایج ترین روش ها در زمینه تزیینات عسل برای سفره عقد می باشد. در ادامه چند مدل از اینگونه تزیینات زیبا را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند الگویی زیبا برای تزیینات جام های شما باشند.

تزیین عسل سفره عقدتزیین جام عسل عروس و داماد با ایده های جدید

تزیین جام عسل به شکل عروس و دامادتزیین ظرف عسل با تور و روبان

تزیین جام عسل برای سفره عقدتزیینات زیبای جام عسل برای سفره عقد جدید

تزیین شیک و جدید عسلتزیین ظرف عسل شیک و زیبا

تزیین عسل سفره عقد به شکل عروس و داماددیزاین جام عسل جدید و شیک برای سفره عقد

تزئینات ظرف عسل با ایده های متنوع تر

عسل یکی از خوراکی های خوشمزه با خواص درمانی زیاد است که استفاده از آن در تزیینات سفره عقد و عروسی همانطور که گفتیم اهمیت زیادی دارد و رسم است بعد از جاری شدن صیغه عقد، عروس و داماد انگشت خود را در عسل زده و در دهان یکدیگر می گذارند، حال برای زیبایی بیشتر ظرف عسل و جلوه بیشتر آن در سفره عقد، معمولا سعی می شود به زیباترین روشها آن را دیزاین کرده و بیارایند، در ادامه تصاویر بالا می توانید از مجموعه جدیدتری از تزیینات جام عسل برای سفره عقد دیدن کرده و ایده بگیرید.

انواع دیزاین عسل سفره عقد

قرار دادن عسل در جام ها و ظروف شیشه ای دیزاین شده دارای جذابیت بیشتری می باشند که ایده های زیبا و متنوعی برای این نوع تزیینات وجود دارد، حال در صورتی که برای تزیینات وسایل مختلف سفره عقد از جمله دیزاین عسل به دنبال ایده هایی زیبا و شکیل هستید و از خود ایده ای در این زمینه ندارید، در اینجا گلچینی از تصاویر انواع تزیینات جام عسل زیبا و شیک گردآوری کرده ایم که الگوگیری و استفاده از هر یک از این ایده ها می تواند زیبایی و جذابیت سفره عقدتان را دوچندان نماید، بنابراین تا پایان این بخش همراه ما شوید.

دیزاین عسل سفره عقد

دیزاین جام عسل سفره عقد

تصاویری از تزیینات عسل سفره عقد  دیزاین ظرف عسل سفره عقد  دیزاین شیک عسل سفره عقد  انواع تزیینات عسل سفره عقد  تزیینات عسل سفره عقد و عروسی  تزیینات دیدنی عسل سفره عقد  مدل تزیین عسل سفره عقد  تزیینات شکیل عسل سفره عقد  تزیینات جام عسل سفره عقد  ایده تزیین عسل سفره عقد  تزیینات زیبای عسل سفره عقد  مدل تزیینات عسل سفره عقد  تزیینات عسل سفره عقد  تزیینات عسل سفره عقد  جدیدترین تزیین عسل سفره عقد

با جالب ترین ایده ها برای تزیینات عسل سفره عقد آشنا شدید، هر یک از این مدل های زیبا می توانند بهترین الگو برای شما دوستان با سلیقه باشند تا ضمن ایده گرفتن، با استفاده از ابتکار و خلاقیت خود، بهترین تزیینات را در این زمینه داشته باشید و از این طریق به چیدمان دلخواه در سفره عقد دست یابید. برای مشاهده ایده های مختلف در زمینه تزیینات دیگر وسایل سفره عقد و همچنین آشنایی با جدیدترین مدل ها، به بخش سفره عقد مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *