دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش بستن کامنت در اینستاگرام (قفل کردن کامنت ها)

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
  • ۰

اینستاگرام شبکه اجتماعی پرطرفدار و محبوب است که قابلیت های زیادی دارد؛ در ادامه این مطلب آموزش بستن کامنت در اینستاگرام را به صورت مرحله به مرحله به شما همراهان عزیز و گرامی آموزش خواهیم داد.

کامنت ها را می توان هسته مرکزی پست ها در اینستاگرام محسوب کرد از این رو اینستاگرام برای جلوگیری از درج کامنت های نامربوط گزینه بستن کامنت ها در اینستاگرام را فعال کرده است که اگر شما در این زمینه اطلاعاتی را ندارید بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالب آموزش بستن کامنت در اینستاگرام مراجعه کنید.

در مقالات گذشته با آموزش چگونگی نصب اینستاگرام و حذف اکانت در اینستاگرام آشنا شدیم. بستن کامنت ها در اینستاگرام از قابلیت های کاربردی در این شبکه اجتماعی است که شما می توانید آن ها را به راحتی یاد بگیرید و از این شبکه اجتماعی به سهولت استفاده کنید.

مراحل بستن کامنت در اینستاگرام

آموزش بستن کامنت در اینستاگرام به صورت مرحله به مرحله

اگر شما ترجیح می دهید که برای شما واژه های خاص را کامنت نگذارند و یا روی مطلب شما کسی نتواند کامنت بگذارد باید به شیوه زیر عمل کنید:
1. نسخه اصلی اینستاگرام را ابتدا از گوگل پلی دانلود نمایید اگر از ال استفاده می کنید باید از اپ استور اینستاگرام خود را دانلود و یا به روز رسانی نمایید.
2. از اکانت خود یک بار خارج شوید. (‌ log out )
3. توجه داشته باشید که اگر رمز تان را فراموش کرده اید باید در قسمت های مربوط به اطلاعات ایمیل و تلفن همراهتان را وارد کنید.
4. قبل از اینکه مجددا وارد اینستاگرام شوید فیلتر شکن و وی پی ان و پروکسی خود را فعال نمایید.

روش بستن کامنت در اینستاگرام
5. وارد اینستاگرام شوید و گزینه تنظیمات را انتخاب کنید سپس وارد گزینه comments شوید.
6. گزینه موجود در بالای صفحه کامنت ها به صورت غیر فعال است که باید شما آن را فعال کنید سپس در قسمت پایین صفحه جملاتی را که می خواهید در کامنت ها حذف شوند نظیر فحش و یا کلمه های دیگر را مشخص کنید و سپس گزینه تایید که در قسمت بالای صفحه است را لمس نمایید تا نتظیماتی که انجام داده اید اعمال شوند.
7. اگر تمایل دارید که بستن کامنت ها به صورت کلی و برای همه تصاویر اعمال شود باید چند بار گزینه Space را در چند کارکتر ‚ قرار بدهید.
8. روی تیک نهایی کلیک کنید و به صفحه اصلی اینستاگرام خود وارد شوید.
9. در مرحله بعدی آموزش بستن کامنت اینستاگرام، با انتخاب کردن بخش ویرایش تصویر ها گزینه ای به نام turn off comments ظاهر خواهد شد که با انتخاب این گزینه هیچ فردی قادر به گذشتن نظر روی تصویر های شما نخواهد بود.

آموزش بستن کامنت در اینستاگرام
10. توجه داشته باشید که ممکن است فعال کردن این گزینه 1 ساعت طول بکشد.

  آموزش مرحله به مرحله بستن کامنت ها در اینستاگرام

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در این مطلب آموزش بستن کامنت در اینستاگرام را به صورت مرحله به مرحله مشاهده کردید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید به راحتی کامنت های خود را در این شبکه اجتماعی ببندید. در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شبکه های اجتماعی کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *