دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

طراحی اتاق نوزاد دخترانه و پسرانه با ایده های بسیار زیبا و دوست داشتنی

  • شیما عنایتی
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

طراحی اتاق نوزاد یکی از موارد مهم و ویژه در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد زیرا امنیت، زیبایی و ایجاد محیطی که خلاقیت کودک را برانگیزد، عواملی است که توام با یکدیگر باید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوزاد مورد توجه قرار گیرد.

شاید بتوان گفت یکی از سخت ترین قسمت های طراحی دکوراسیون داخلی مربوط به دکوراسیون اتاق کودک می باشد. به دلیل اینکه شخصیت کودک هنوز شکل نگرته است و دو عامل مهم امنیت و سلامت نوزاد را باید در طراحی اتاق نوزاد در نظر گرفت. در این مطلب، طراحی دکوراسیون اتاق نوزادان با ایجاد فضایی امن و زیبا، متناسب با ویژگی های فرزند دلبندتان را بیابید.

در طراحی اتاق نوزاد این نکات را حتما رعایت نمایید

طراحی اتاقی زیبا برای نوزاد

کسانی که برای اولین بار صاحب فرزند می شوند، ذوق فراوانی برای دیزاین اتاق کودک خود دارند، اما این ذوق را نباید با سلیقه شخصی خود و هر آنچه که زمانی خود دوست داشتند، آمیخته کنند در این صورت اتاق نوزاد به یک اتاق نازیبا و شلوغ مبدل خواهد گردید. نتیجه دیزاین اتاق کودک شما علاوه بر زیبایی باید خلاقیت و امنیت کودک را فراهم آورد.

دکوراسیون جدید اتاق نوزاد

امن، زیبا و با ایجاد خلاقیت در نوزاد

طراحی دکوراسیون داخلی برای اتاق نوزاد

برای ایجاد امنیت در دکوراسیون داخلی اتاق کودک، اتاق باید از نور کافی برخوردار باشد همچنین در دیزاین اتاق نوزاد به هیچ وجه از رنگ های کدر و تیره، چه در دیوارها و پرده و چه در وسایل دیگر همچون تخت و کمد استفاده نکنید همچنین استفاده از یک چراغ خواب برای اینکه اتاق در تاریکی محض فرو نرود ضروری است. از وسایلی که دارای لبه های تیز می باشند و همچنین از اشیاء بسیار کوچک استفاده نکنید. کف اتاق را حتما فرش یا موکت کنید تا نوزاد، نه تنها روی تخت احساس امنیت کند بلکه بتواند روی زمین نیز آزادانه بخزد یا راه برود و امنیت خود را در همه جای اتاق احساس کند.

  •  آرون گروپس

طراحی اتاق نوزاد

فراهم آوردن اتاقی امن برای کودک با استفاده از رنگهای آبی و زرد در پرده

طراحی زیبا ی اتاق نوزاد

ایجاد اتاقی امن و زیبا برای کودک

طراحی زیبا برای اتاق نوزاد

برای  ایجاد اتاقی زیبا و برانگیزاننده خلاقیت در نوزاد، در دکوراسیون اتاق نوزاد, رنگ، نقش فوق العاده ای ایفا می کند پس با استفاده از رنگ های شاد می توانید این کار را انجام دهید اما شما می توانید با استفاده از طیف های مختلف همان رنگی که انتخاب کرده اید و یا رنگ های هماهنگ با آن رنگ، خلاقیت را در نوزاد خود بیدار کنید.

طراحی اتاق نوزاد ، زیبا و جدید

استفاده از طیف رنگ بنفش در دیزاین اتاق نوزاد

دکوراسون اتاق نوزاد

درست است که یک رنگ خاص برای تمامی وسایل، کمی به شیک شدن فضا کمک می کند اما توجه کنید که نوزاد شما هیچ احتیاجی به شیک بودن ندارد و این شما هستید که می خواهید اتاق نوزاد شما در منظر دیگران شیک به نظر بیاید. پس بیشتر به فکر خلاقیت نوزاد خود باشید تا مسائلی که خود به آن علاقمند هستید. استفاده از طرح ها و اشکال مختلف بر روی دیوار اتاق، پرده و حتی فرش یا موکت در اتاق نوزاد دلبند شما، با کمی دقت علاوه بر زیبایی، خلاقیت نوزاد شما را بر می انگیزد. مانند اشکال کارتونی و فانتزی از حیوانات، طبیعت و شخصیت ها، که با دقت در، کنار هم قرار دادن آن ها، متناسب با رنگ و اندازه، می توانید فضایی زیبا و خلاق را ایجاد کنید.

طرحی اتاق نوزاد، زیبا و جالب

 استفاده از اشکال مختلف در دیزاین اتاق نوزاد

طراحی زیبا برای اتاق نوزاد

استفاده از اشکال مختلف بر  روی تخت و کمد در دکوراسیون اتاق نوزاد

طراحی اتاق زیبا برای کودک

استفاده از اشکال مختلف بر روی دیوار اتاق خواب نوزاد

طراحی جدید اتاق نوزاد

از اشیایی که اجازه نمی دهید کودک به آن ها دست بزند، در اتاق نوزاد قرار ندهید، او میل کشف به تمام اجزای اتاق خود را دارد و بازدارندگی او از اشیایی که به طور مثال در ارتفاع قرار می دهید تا دست او به آن نرسد می تواند احساس ضعف و در نهایت ستیزه جویی را در او بیدار کند. اگر بخشی از اسباب بازی های او را در ارتفاع می گذارید، زمانی که کودک آن را طلب کند باید در اختیار او قرار دهید.  از آویزهایی با اشکال فانتزی نیز می توانید استفاده کنید این وسیله در اتاق نوزاد یک ایده خلاقانه است تا با حرکت های متناوب و اشکال مختلف آن، خلاقیت خود را بیش از بیش ابراز کند. در انتها شما می توانید با جابه جایی وسایل هرچند کوچک و جزئی و چیدمانی هماهنگ، طراحی اتاق نوزاد خود را کامل سازید.چند نمونه عکس مختلف از دکوراسیون اتاق نوزاد می تواند به شما کمک بسیاری بکند.

طراحی جدید اتاق نوزاد  استفاده از رنگ بندی موزون و اشکال زیبا در طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد

طراحی اتاق نوزاد

طرح و رنگ بندی در دکوراسیون اتاق نوزاد

طراحی جدید اتاق کودک

رنگ سبز و استفاده از اشکال متناسب با این رنگ در دیزاین اتاق خواب کودک

دیزاین اتاق نوزاد

دکوراسیون اتاق نوزاد با ایجاد فضای طبیعت

دکوراسیون اتاق نوزاد

اشکال فانتزی با طراحی زیبا برای اتاق نوزاد

 طراحی اتاق نوزاد پسر

رنگ بندی زیبا و استفاده از عکس کودک در طراحی اتاق خواب نوزاد

طراحی داخلی برای اتاق نوزاد

چیدمان زیبا در طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوزاد

دکوراسیون زیبا برای اتاق نوزاد

رنگ و طرح متناسب در طراحی اتاق کودک

طراحی اتاق نوزاد دختر و پسر

رنگ بندی زیبای دکوراسیون اتاق نوزادان

دکوراسیون جالب اتاق نوزاد

دیزاین اتاق نوزاد، خلاقانه و جالبدیزاین اتاق برای کودک

استفاده از نورهای تزیینی و اشکال برجسته اتاق خواب نوزادطراحی اتاق نوزاد

دیزاین اتاق خواب نوزاد دختر و پسر

نمی توان از تفاوت هایی که میان نوزاد دختر و پسر، موجود است غافل شد. روحیه ی دختران بسیار لطیف تر از پسران است و ما نمی خواهیم به این خاصیت ذاتی خدشه ای وارد شود. پسران با توجه به انرژی بیشتر و علاقمندی به سمت انجام کارهای خطرناک و هیجان انگیز و دختران با روحیه لطیف، بیشتر به دنبال زیبایی و آرامش می باشند. بنابراین فراهم آوردن محیطی متناسب با این روحیات، لازم است. به طور مثال در قسمت استفاده از رنگ ها می توانید از رنگ صورتی برای دکوراسیون اتاق نوزاد دختر و آبی برای اتاق نوزادان پسر استفاده کرد. همچنین ترکیب رنگ های آبی و سبز برای پسران و صورتی و سبز برای دختران را می توانید بکار بگیرید. اما برای هر دو نوزاد دختر و پسر همان طرح های کارتونی و فانتزی از حیوانات و طبیعت را بکار بگیرید تا وقتی کمی بزرگتر می شوند و با توجه به علاقمندی آنها به شخصیت کارتونی خاص یا طرحی خاص، می توانید آنها را عوض کنید.

دکوراسیون اتاق نوزاد پسرانه

عکس های زیر می تواند تا حدودی به شما کمک کند تا ترکیب رنگ ها و هماهنگی آن ها را در دکوراسیون اتاق نوزاد پسر انتخاب نمایید.

طراحی جدید اتاق نوزاد طراحی اتاق نوزاد به زیبایی طراحی زیبا ی اتاق نوزاد دکراسون اتاق کودک طراحی اتاق نوزاد طراحی اتاق نوزاد پسر با طرحی جدید طراحی اتاق نوزاد پسر

دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد

دیزاین اتاق کودک

طراحی اتاق دخترانه برای نوزادان

همچنین عکس های زیر برای دیزاین اتاق نوزاد دختر شما می تواند کمک کننده باشد تا رنگ و طرح دلخواه خود را برای دکوراسیون اتاق کودک خود انتخاب نمایید.

طرحی دخترانه اتاق نوزاد طراحی اتاق نوزاد دختر طراحی اتاق برای نوزاد دختر طراحی زیبا برای اتاق نوزاد طراحی جالب اتاق نوزاد طراحی اتاق نوزاد دختر طراحی زیبا برای اتاق نوزاد دختر طراحی اتاق نوزاد

دکوراسیون اتاق نوزاد دختر

دیزاین اتاق نوزاد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است همچنین، به ذهنی خلاق و زمان زیادی نیاز دارد اگرچه نوزاد تازه به دنیا آمده اهمیتی به زیبایی اتاق نمی دهد اما به دلیل اینکه خودتان باید زمان زیادی در آنجا سپری کنید و مهمان های زیادی نیز از آن بازدید خواهند کرد بنابراین، بهتر است بسیار زیبا و شیک آن را تزیین کنید.

دکوراسیون اتاق نوزاد دختر

همانطور که می دانید در اتاق خواب کودک باید از رنگ های شاد استفاده کنید و یکی از رنگ هایی که برای نوزاد دختر مناسب است رنگ صورتی می باشد همچنین، ترکیب آن با رنگ طوسی، سفید و آبی بسیار شیک و زیبا خواهد شد و از شکلک های جالب و عروسک های زیبایی که چشم نوزاد را به طرف خود جذب می کنند استفاده کنید که بهترین گزینه استفاده از ماه، ستاره و عروسک هایی است که از سقف آویزان می شوند، در ادامه مطلب تصاویری از مدل های زیبا و شیک اتاق خواب نوزاد دختر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید اتاقی زیبا و جذاب برای نوزاد دلبندتان درست کنید، بنابراین به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

دکوراسیون اتاق نوزاد دخترانه شیک و جدید

دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دختر

طراحی اتاق نوزاد دختر

عکس دکوراسیون اتاق نوزاد دخترانه

طراحی اتاق نوزاد دختر با چند ایده خلاقانه

چیدمان وسایل نوزاد دختر در اتاق

ایده های تزیین اتاق نوزاد دختر

چیدمان اتاق نوزاد دختر با ایده های جدید مدل های خاص و خلاقانه برای دکوراسیون اتاق کودک

طراحی اتاق نوزاد دختر با چند ایده

طراحی اتاق نوزاد دختر با مدل های شیک

دکوراسیون داخلی تزیین اتاق نوزاد

دکوراسیون داخلی تزیین اتاق نوزاد

طراحی اتاق نوزاد دختر با ایده های جالب و ارزان

البته چون در اتاق کودک اغلب از رنگ های شاد و روشن استفاده می شود، می توان از تمامی رنگ ها برای اتاق نوزاد، هم دختر و هم پسر بهره برد و آنچنان تفاوتی نخواهد کرد اما در سنین بزرگ تر می توان این رنگ ها را کمی پسرانه تر یا دخترانه تر لحاظ نمود، به منظور مشاهده دکوراسیون اتاق نوزاد می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *