دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش کشیدن ابرو با چند روش متفاوت و حرفه ای

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

اغلب خانم ها دارای ابرو های کم پشت و یا ابرو هایی با نقاط خالی هستند که می توان این معایب در ابرو ها را تا حدودی با کشیدن ابرو پوشاند, در ادامه این مطلب آموزش کشیدن ابرو با ۳ روش مختلف را مشاهده خواهید کرد.

ابرو های پرپشت و جذاب کامل کننده زیبایی چشم های شما هستند بنابراین بهتر است برای داشتن ابرو هایی منظم و پر نقاط خالی ابرو هایتان را پر کنید و حالت و فرم مناسبی را به ابرو های خود بدهید, اگر شما در زمینه نحوه کشیدن ابرو ها مهارت خاصی ندارید بهتر است با کمک این مطالب آموزش کشیدن ابرو تبحر لازم را در این زمینه بدست آورید.

متخصصان آرایش و زیبایی روش های زیادی را برای پر کردن نقاط خالی ابرو و دادن فرم مناسب به ابرو ها را پیشنهاد کرده اند که شما می توانید با تمرین و تکرار فراوان با کمک یکی از این روش ها عیب های موجود در ابرو هایتان را به راحتی برطرف سازید.

آموزش کشیدن ابرو ها

آموزش کشیدن ابرو با روش های مختلف

یکی از دغدغه های بزرگ برای خانم ها داشتن ابرو ها با فرم زیبا و متفاوت است. اگر ابرو های شما دارای نقص هایی هستند می توانید با کمک مداد ابرو و آکوا و سایه ابرو عیب های موجود در ابرو ها را برطرف سازید. در ادامه طریقه کشیدن ابرو و نحوه آرایش ابرو با سه روش مختلف و کاربردی را مشاهده خواهید کرد.

آموزش مرحله ای کشیدن ابرو

آموزش مرحله به مرحله کشیدن ابروها با آکوا

اگر ابرو های شما توخالی و نازک هستند می توانید با استفاده از آکوا مشکی و یا قهوه ای نقاط خالی موجود در ابرو ها را پر کنید توجه داشته باشید که رنگ آکوا باید همرنگ با ابرو های شما باشد. در مطلب زیر آموزش کشیدن ابرو با آکوا را به صورت گام به گام در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل ابرو بلند

  •  آرون گروپس

۱. ابتدا با کمک مداد ابرویی مناسب دور ابرو ها را مشخص کنید.
۲. در مرحله بعدی کشیدن ابرو با مداد برس را مرطوب کنید و در آکوا قهوه ای و یا مشکی بزنید سپس نقاط خالی ابرو هایتان را به آرامی پر نمایید توجه داشته باشید که نباید برس را با مقدار زیادی آکوا آغشته کنید زیرا ابرو های شما حالت غیر طبیعی به خود می گیرند.
۳. با کمک برس سر پهن و کرم پودر قسمت بالای ابرو ها را بپوشانید و محو کنید.

نحوه کشیدن ابرو با کمک آکوا

نحوه کشیدن ابرو با مداد ابرو

یکی از روش های رایج در بین خانم ها برای پر کردن نقاط خالی ابرو ها استفاده از مداد ابرو است که اگر این روش به شیوه ای اصولی انجام شود ابرو های شما حالت و فرم بی نظیری را پیدا می کنند.

آموزش کشیدن ابرو با مداد ابرو

۱. برای کشیدن ابرو ها با کمک مداد ابرو بهتر است رنگ مداد ابرو دو درجه از رنگ موهایتان روشن تر باشد که در این صورت تناسب بین رنگ مو و رنگ ابروهای شما برقرار می شود و علاوه بر این چشم هایتان برجسته تر به نظر می رسند.

رنگ های مختلف مداد ابرو
۲. برای پر کردن نقاط خالی ابرو ها با کمک مداد ابرو باید ضربه های سطحی و سریعی را روی نقاط خالی ابرو بزنید تا خط هایی شبیه به موهای کوچک ابرو روی نقاط خالی ایجاد شود. توجه داشته باشید که نباید با کشیدن مداد ابرو در همه سطح ابرو ها خط هایی پیوسته و پهن روی ابرو های خود ایجاد کنید.
۳. برای اینکه خط های کشیده شده روی ابرو هایتان به صورت واضح دیده نشوند با کمک قلم مو و یا شانه ای کوچک اثر مداد را روی ابرو هایتان محو کنید.
۴. برای محو کردن اثر مداد روی ابرو ها باید ابرو هایتان را به سمت پایین شانه بزنید تا خط های کشیده روی نقاط خالی ابرو در همه قسمت های ابرو به طور یکسان پخش شود. برای محو کردن خطوط همچنین می توانید از پد مخصوص سایه آرایشی و یا گوش پاکن تمیزی استفاده نمایید.
۵. یکی از ساده ترین روش ها برای حذف مرحله محو کردن خطوط کشیده شده در ابرو ها استفاده از مداد ابرو با نوک مناسب است که مداد ها با سر مناسب باعث می شوند تا خطوط کشیده شده در سطح ابرو ها کمرنگ تر به نظر برسند.

نحوه کشیدن ابرو ها با کمک مداد ابرو

آموزش مرحله به مرحله کشیدن ابرو

نحوه کشیدن ابرو با سایه ابرو

۱. ابتدا با کمک سایه ابرو خطوط کوتاه و مناسبی را بکشید و برای کشیدن این خطوط از زیر ابرو هایتان شروع کنید و قسمت های پایین تر از سینه ابرو تا شکستگی موجود در وسط ابرو را با کمک سایه ابرو مشخص کنید.
۲. خط دیگری را در راستای خط زیرین ابرو و در قسمت بالای آن خط بکشید کشیدن این خط باعث می شود تا زاویه و شکستگی ابرو های شما مشخص شود.
۳. خطوط کشیده شده در قسمت خط زیر ابرو و قسمت بالای ابرو را به سمت دم ادامه بدهید که بهتر است این خطوط کمرنگ و ملایم باشند.
۴. در این مرحله از آموزش کشیدن ابرو با کمک سایه ابرو داخل ابرو ها را با کمک سایه کمرنگ تری به سمت بالا هاشور بزنید توجه داشته باشید که در این مرحله باید حرکت دست های شما ملایم و پیوسته تر باشد تا سایه روشنی و یکدستی روی ابرو هایتان ایجاد شود.
۵. بعد از اینکه سایه ابرو ها را به صورت کامل کشیدید با کمک مداد محو کننده ابرو و یا مداد سفید خط ملایمی را در امتداد ابرو های خود بکشید تا ابرو هایتان برجسته تر به نظر برسند.
۶. در مرحله آخر آموزش کشیدن ابرو با کمک سایه ابرو باید با کمک پنبه ای تمیز روی ابرو هایتان را بکشید تا ابرو های شما یکدست و همرنگ تر به نظر برسند.

نحوه کشیدن ابرو ها کمک سایه ابرو

کشیدن ابروی دخترانه

بسیاری از افراد تمایل به کشیدن ابرو دخترانه دارند که زیر ابرو نیز وجود دارد، حال لازم است در ابتدا به منظور مرتب کردن ابرو ها از ژل ابرو استفاده کنید و برای این حالت ابرو ها معمولا ابرو ها نیازی به قیچی زدن ندارند تا حالت هاشور ایجاد شده و مرتب شود.

سپس کل ابرو را با برس ژل ابرو شانه کرده و به ابرو ها حالت دهید و در صورتی که در زیر ابرو ها فضای خالی وجود دارد با ژل ابرو یا آکوا به حالت هاشوری کمی در داخل ابرو خط بیندازید و ابرو را پُر کنید، برای قسمت بالای ابرو نیز به این ترتیب خط بیندازید، انجام این کار بدون استفاده از مداد ابرو انجام می گیرد.

آموزشی از کشیدن ابروها

نکته ۱ : افرادی که فقط مایل به کشیدن خط ابرو با مداد حالت سیاه هستند و علاقه ای به هاشور نداشته یا اینکه مهارتی در این زمینه ندارند، با استفاده از ژل ابرو بی رنگ می توانند به ابرو هایشان جهت و حالت بدهند.

برای این منظور با برس ژل ابرو، ابرو هایتان را به سمت بالا شانه بزنید، این روش از آموزش کشیدن ابرو مخصوصا مناسب افرادی است که ابرو هایشان قیچی نخورده و کوتاه نمی باشد، زیرا ابرو های بلند در زمانی که به سمت بالا شانه زده می شود به حالت هاشوری نشان داده خواهد شد.

نکته ۲ : افرادی که ابرو های پهن و بدون ایراد دارند و جای خالی در ابرو وجود ندارد، به طور کلی این افراد از فرم ابرو هایشان رضایت داشته و دوست دارند ابروهای خود را به سمت بالا فرم داده و مرتب کنند، همچنین این افراد تمایلی به رنگ کردن ابرو ندارند و این تغییر رنگ ابرو را به صورت موقتی و برای یک مهمهانی و یا مراسم می خواهند، استفاده از ریمیل ابروی ساده رنگی پیشنهاد خوبی برای این منظور می باشد و به وسیله آن می توان کل ابرو را با ریمل حالت داده و رنگ زد و در صورتی که علاقه ای به تغییر رنگ ابرو ندارید نیز می توانید از ریمل ابرو بی رنگ یا ژل ابرو برای حالت دادن ابرو ها استفاده کنید.

تمیز کردن کادر زیر ابرو

در پایان از یک کانسیلر روشن برای تمیز و مرتب کردن زیر ابرو ها استفاده کنید به صورتی که مقداری از آن را روی دست بزنید و با یک براش مقدار کمی کانسیلر برداشته و زیر ابرو را مرتب و تمیز نمایید، در صورتی که کمی رنگ به پایین ابرو ها آمده و یا نیاز به اصلاح قسمتی از ابرو ارید، می توانید در این زمان این کار را انجام دهید.

شیوه کشیدن ابرو

همانطور که می دانید ابرو های کم پشت زیبا و جذاب نیستند و اگر ابرو های شما دارای حالت و فرم مناسبی نباشند آرایش صورتتان کامل به نظر نمی رسد بنابراین بهتر است در هنگام میکاپ کردن صورت خود به ابرو ها فرم و حالت خاصی را بدهید. در این مطلب روش های مختلفی در زمینه آموزش کشیدن ابرو را به شما همراهان عزیز معرفی کردیم که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید عیب های موجود در ابرو ها را رفع کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع آموزش های مرتبط با ابرو و مشاهده انواع مدل ابرو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *