دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصاویر مدل های آرایش موی عروس مدرن و جدید

  • پرستو محمدی
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

انتخاب نوع آرایش موی عروس یکی از مهم ترین انتخاب هایی است که عروس خانم ها باید با توجه به راهنمایی های آرایشگر و فرم صورتشان آن را انتخاب کنند برای راحتی در این امر ما بیش از بیست نمونه عکس زیبا از آرایش موی مدرن عروس برایتان آورده ایم تا به راحتی انتخاب کنید.

آرایش مو عروس در جذابیت چهره و ظاهر کلی عروس نقش بسیاری دارد و همه ی عروس خانم هایی که دوست دارند در جشن خود به بهترین نحو میکاپ شود به دنبال مدل های زیبا و جذاب شینیون عروس می گردند تا مدرن ترین مدل روی موهایشان اجرا شود ما در این مقاله جدید ترین مدل های آرایش مو عروس را برایتان در نظر گرفته ایم.

تصاویر جدیدترین مدل های آرایش موی عروس مدرن و شیک :

از آنجایی که مدل های شینیون عروس هر روزه جدید و جدیدتر می شوند لازم است که همواره در عکس های جدید به دنبال مدرن ترین مدل آرایش مو عروس باشید. قطعا برای همه ی عروس خانم ها مهم است که آرایش مو و میکاپ صورتشان مدرن و شیک باشد از این رو ما بیش از بیست عکس از جدید ترین و به روز ترین مدل های شینیون مو عروس را در اختیارتان قرار داده ایم تا بتوانید از آنها ایده بگیرید و بهترین مدل ها را انتخاب کنید.

مدل شینیون عروس با تور :

بعضی از آرایشگران برای شینیون های جمع از تورهای مخصوصی استفاده می کنند تا موها منظم تر به نظر برسند و برای مدت بیشتری آرایش مو عروس ثابت و بدون تغییر بماند. در مدل های زیر برای آرایش موی عروس از تور استفاده شده است.
برای انتخاب رنگ مو نیز می توانید از عکس های زیر کمک بگیرید.

مدرن ترین آرایش مو عروسآرایش موی عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون مو عروسمدل های زیبای آرایش مو عروس به رنگ قهوه ایشینیون موی عروسشینیون عروس 94مدل شینون عروس 2015

شینیون مو عروس با استفاده از بافت مو حصیری و بافت مو ساده :

به تازگی استفاده از بافت مو جدید در آرایش مو استفاده می شود به دو عکس زیر توجه کنید تا دو نمونه از کاربرد بافت مو را در آرایش مو مشاهده کنید.

شینیون عروسآرایش مو عروس اروپایی

مدل شینیون گل عروس :

در مدل های زیر مدل های زیبای شینیون گل را مشاهده خواهید کرد این شینیون جذابیت خاصی به مو های عروس میبخشد.

آرایش موی عروسآرایش موی عروس

  •  آرون گروپس

   مدل های جذاب و ساده آرایش مو عروس :

مدل شینون عروس 2015 مدل آرایش مو شیک عروس مدل آرایش مو شیک عروس آرایش موی شیک و زیبا عروس آرایش موی زیبا و جذاب عروسشینیون عروسآرایش موی عروس

 مدل های جذاب شینیون باز عروس :

از آنجایی که برخی از عروس خانم ها مدل مو ساده و باز را به مو های جمع ترجیح می دهند ماچند نمونه از شینیون باز عروس برایتان آورده ایم به عکس های زیر توجه کنید.

شینیون باز عروسشینیون باز عروسشینیون باز عروس

با مدل های شیک و زیبای آرایش مو عروس آشنا شدید و مدل شینیون های جمع و باز را مشاهده کردید امیدواریم عکس های این مقاله مورد پسندتان واقع شده باشند. برای مشاهده ی عکس های بیشتری از شینیون عروس جدید کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *