دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ایده های ساخت کاردستی خروس و مرغ برای کودکان

  • یلدا محمدی
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مدل های زیبا و جدید انواع کاردستی خروس و مرغ را مشاهده نموده و با الگوبرداری از این مدل های جالب و استفاده از خلاقیت خود، اقدام به ساخت انواع کاردستی های کودکانه جدید به شکل خروس و مرغ برای عید نوروز نمایید.

ساخت کاردستی خروس و مرغ را می توان از جمله کارهای دست ساز جالب و دیدنی برای کودکان دانست که می توان آنها را با وسایل اولیه گوناگون و به روش های مختلفی تهیه نمود. از این رو سعی داریم در این مطلب به ارائه ایده هایی برای ساخت انواع مرغ و خروس بپردازیم که هر یک از این کارهای دست ساز کودکانه زیبا می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید و با جدیدترین مدل های ساخت خروس و مرغ آشنا شوید و بهترین مدل را انتخاب کنید.

ایده های خلاقانه و جالب برای ساخت کاردستی خروس و مرغ کودکانه :

کارهای دست ساز کودکانه اغلب با وسایل و مواد اولیه مختلفی از جمله : کاغذ، مقوا، نمد و دیگر وسایل ساده و در دسترس تهیه می شود و هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. در مباحث قبل شما عزیزان را با روش های ساخت انواع کاردستی حیوانات آشنا نمودیم، در این مطلب به معرفی مدل های ساخت خروس و مرغ می پردازیم که امیدواریم این مدل ها و ایده های ساخت نیز، همچون دیگر کارهای دست ساز کودکانه، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند. از جمله ساده ترین روش ها برای ساخت این نوع پرندگان، استفاده از کاغذ و مقوا می باشد که در ادامه نمونه های زیبایی از آن را مشاهده می فرمایید.

کاردستی خروس با مقوا خروس مقوایی جالب و ساده کاردستی با مقوا به شکل خروسساخت کاردستی به شکل خروس برای نوروزکاردستی ساده خروسساخت خروس با مقوا رنگیکاردستی های خروس با مقوا

استفاده از پارچه های نمدی نیز یکی از رایج ترین شیوه ها برای ساخت انواع خروس، مرغ و جوجه می باشد. همانگونه که می دانید کاردستی با نمد و انواع پارچه، از جمله زیباترین وسایل دست ساز می باشند که کاربردهای زیادی نیز دارند. در ادامه نمونه هایی از این سبک کارهای دست ساز زیبا را مشاهده می فرمایید که با انواع پارچه تهیه شده اند.

کاردستی با نمد خروس نمدی زیبا و جالب ساخت کاردستی مرغ و خروسکاردستی کودکانه خروسخروس نمدی جالب و زیباکاردستی با نمد برای کودکانساخت کاردستی خروس

از آنجایی که خروس، نماد سال ۹۶ می باشد، این مدل کاردستی ها می توانند بهترین انتخاب برای سال جدید باشند. سعی کنید با به کارگیری ابتکار و خلاقیت و استفاده از وسایل ساده و در دسترس اقدام به ساخت این پرنده زیبا به عنوان کاردستی عید نوروز نمایید و از این کارهای دست ساز در تزیینات هفت سین نیز استفاده کنید. تصاویر زیر نمونه هایی از این مدل جالب و شگفت انگیز کاردستی این پرنده را نشان می دهند که بهترین انتخاب برای سال جدید می باشند.

  •  آرون گروپس

کاردستی جالب با مقواساخت خروس مقواییساخت کاردستی با ظروف یکبارمصرفساخت کاردستی مرغ و خروسکاردستی با وسایل سادهکاردستی مرغ برای کودکانهکاردستی جوجه خروس زیباکاردستی های جالب مرغ و خروسکاردستی جدید خروس

خلاقیت جدید ساخت خروس با وسایل دور ریختنی

ایده های زیادی برای ساخت کاردستی ها و انواع خلاقیت با استفاده از وسایل دور ریختنی و ساده از جمله ساخت کاردستی با حبوبات، کاردستی با کاغذ رنگی، خلاقیت با بطری های بی استفاده و … وجود دارد، درست کردن کاردستی حیوانات یکی از انواع سرگرمی های جالب و جذاب برای کودکان است که می توان با استفاده از وسایل مختلفی اقدام به انجام این کار نمایید، در تصاویر بالا مدلهایی از کاردستی های زیبای خروس، مشاهده کردید، اکنون در ادامه قصد داریم تصاویر دیگری از این کاردستی زیبا و جذاب مخصوص بچه ها را در اختیارتان قرار دهیم که با کمی دقت در تصاویر می توانید ایده ساختن آنها را فرا گرفته و شروع به ساختن آنها در منزل نمایید.

جدیدترین خلاقیت ساخت خروس

با استفاده از مقوا و کاغذ های رنگی، نمد، حبوبات، بطری ها و بسیاری از وسایل های ساده، کم هزینه و به دردنخور دیگر می توانید کاردستیهای خلاقانه و زیبا برای کودکان در منزل بسازید، انجام این نوع کاردستی ها اصلا دشوار نیست و فقط نیازمند کمی ذوق و سلیقه و حوصله می باشد, نمونه هایی از این نوع خلاقیت ها را در تصاویر بالا ملاحظه کرده اید، اکنون می توانید مدلهای جذاب دیگری از کاردستی های بچگانه را ببینید و ضمن لذت بردن از تماشای آنها، مدل دلخواه خود برای ساختن کاردستی خروس، را الگو بگیرید.

انواع خلاقیت ساخت خروس

خلاقیت ساخت خروس با حبوبات

خلاقیت ساده ساخت خروس

خلاقیت ساخت خروس با کاغذ

کاردستی خلاقانه خروس

خلاقیت ساخت خروس کاغذی

خلاقیت ساخت خروس فانتزی

ساخت کاردستی خروس

خلاقیت ساخت خروس جذاب

خلاقیت ساخت خروس نمدی

خلاقیت ساخت خروس زیبا

خلاقیت ساخت خروس

تصاویری از خلاقیت ساخت خروس

کاردستی خروس جذاب

با ساده ترین روش ها و ایده ها برای ساخت پرنده خروس، مرغ و جوجه آشنا شدید، امیدواریم این پرندگان زیبا را در منزل تهیه نمایید و روش ساخت آنها را نیز به کودکان آموزش دهید. در بخش کاردستی به ارائه دیگر مدل ها و همچنین آموزش های جدید در این زمینه پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم از آنها نیز دیدن نموده و نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *