دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل آرایش عروس جدید و حرفه ای برای صورت ها و رنگ پوست های متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۳ بهمن ۱۳۹۵
  • ۰

مدل آرایش عروس اگر به شیوه ای اصولی و صحیح انتخاب شود شما می توانید برای جشن عروسی تان چهره ای جذاب و متفاوت داشته باشید بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب آرایش صورت عروس حساسیت های لازم را به خرج دهید.

در روز عروسی توجه همه مهمان ها به مدل میکاپ و مدل شینیون عروس است بنابراین بهتر است شما مدل میکاپ عروس و مدل شینیون موهایتان را به گونه ای انتخاب کنید که در جشن عروسی تان بدرخشید و زیباتر از همیشه به نظر برسید.

انتخاب میکاپ صوت مناسب یکی از بزرگترین دغدغه ها برای عروس ها است امروزه مدل های زیادی برای میکاپ صورت عروس وجود دارند که همین تنوع زیاد ممکن است عروس ها را در هنگام انتخاب میکاپ صورت مناسب دچار تردید و دولی کند که در چنین مواقعی بهتر است با آرایشگری پرتجربه و با مهارت کافی مشورت کنید.

مدل میکاپ جدید عروس ایرانی

مدل آرایش عروس زیبا و جدید

آرایش صورت عروس را بهتر است با توجه به فرم صورت و ویژگی های ظاهری خود انتخاب کنید تا  آرایش شما متفاوت و خاص تر به نظر برسد, در ادامه این مطلب انواع مدلهای آرایش عروس زیبا و حرفه ای را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل آراش ملایم عروس

مدل میکاپ صورت عروس ایرانی شیک و جذاب

 آرایش صورتی برای جشن عروسی مناسب است که روی ویژگی های مثبت شما تاکید بیشتری دارد و عیب های صورتتان را می پوشاند. امروزه برای انتخاب آرایش صورت عروس اغلب خانم ها به سراغ مدل آرایش لایت و مدلهای آرایش ملایم می روند زیرا این مدل ها طبیعی تر هستند و سن شما را کمتر از حد معمول نشان می دهند. مدلهای آرایش عروس ایرانی لایت و ملایم اگر همراه با گریم حرفه ای عروس انجام شوند تغییرات زیادی را در چهره شما ایجاد می کنند. امروزه همه آرایشگران حرفه ای برای پوشاندن عیب های موجود در صورت از گریم عروس استفاده می کنند که گریم صورت اگر به صورت اصولی انجام شود تغییرات زیادی در چهره شما ایجاد خواهد شد.

مدل آرایش عروس ایرانی شیک و زیبا

  •  آرون گروپس

مدل آرایش لایت عروس مدل میکاپ زیبا و حرفه ای عروس مدل آرایش عروس شیک و زیبا مدل آرایش عروس ایرانی مدل میکاپ عروس زیبا و شیک مدل آرایش زیبا و جذاب عروس مدل آرایش عروس مدل آرایش زیبا و جذاب عروس ایرانی مدل آرایش عروس زیبا آرایش لایت عروس مدل آرایش صورت لایت و ملایم عروس مدل آرایش جدید عروس

مدل میکاپ حرفه ای و جذاب عروس

مهارت آرایشگر یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد, اگر آرایشگر شما مهارت لازم و کافی در زمینه میکاپ صورت را داشته باشد می تواند بهترین مدل آرایش صورت را برای شما انتخاب کند.
برخی از عروس ها در روز عروسی خود تمایل دارند برای زیبایی بیشتر چهره شان از نوع آرایش افراد مشهور نظیر خواننده ها و بازیگران و …. استفاده کنند که این تصور کاملا نادرست است زیرا فرم صورت افراد با یکدیگر ممکن است متفاوت باشد و بهتر است هر کسی آرایش صورت خود را بر اساس ویژگی های ظاهری اش انتخاب کند.

مدل آرایش زیبا و حرفه ای عروس مدل زیبا و جذاب آرایش عروس مدل آرایش صورت عروس شیک مدل زیبا آرایش عروس مدل آرایش صورت ساده عروس مدل آرایش جدید عروس

یکی از مهم ترین اجزاء صورت در میکاپ عروس چشم و ابرو ها هستند که اگر چشم و ابروی های شما برای جشن عروسی تان به زیبایی میکاپ شوند چهره تان جذابیت بیشتر پیدا می کند بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل خط چشم عروس و سایه عروس توجه لازم را داشته باشید.

استفاده از رنگ های مناسب برای میکاپ عروس یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد از این رو بهتر است رنگ مناسبی از سایه چشم و رژ لب و رژ گونه را انتخاب کنید همچنین رنگ های به کار رفته در میکاپ صورت عروس باید با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند.

مدل آرایش عروس برای پوست های سفید   مدل آرایش ملایم عروس ایرانی مدل میکاپ اروپایی عروس مدل آرایش صورت زیبا عروس مدل آرایش زیبا و متفاوت عروس مدل میکاپ زیبا و لایت عروس مدل میکاپ ملایم عروس مدل آؤایش صورت جدید برای عروس مدل آرایش صورت عروس

در این مطلب با انواع مدلهای آرایش عروس جدید و حرفه ای آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدلها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها آرایش صورت زیبا و متفاوتی را برای جشن عروسی خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدلهای میکاپ عروس به بخش آرایش عروس مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *