دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعیین جنسیت جنین با روش های علمی و بدون نیاز به سونوگرافی

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

تعیین جنسیت جنین دختر و پسر بدون رفتن به سونوگرافی، از گذشته تا به امروز رواج داشته است. برخی علایم علیم نشان داده است که می توان جنسیت جنین را بدون سونوگرافی تعیین کرد.

تشخیص جنسیت جنین از گذشته ها برای والدین و اطرافیان جذاب بوده است. در گذشته با توجه به اینکه علم به اندازه ایی پیشرفت نکرده بود که دستگاه هایی مانند سونو وجود داشته باشند، مردم با استفاده از تکنیک هایی جنسیت جنین را تشخیص می دهند.

همانطور که می دانید در اوایل بارداری جنسیت جنین قابل تشخیص نیست و بسیاری از خانم های باردار کنجکاو هستند که جنین داخل شکم شان پسر است یا دختر که می توانید از روش های سنتی و قدیمی از روی ظاهر مادر جنسیت جنین را تشخیص دهید بنابراین، اگر جنسیت جنین تان هنوز قابل تشخیص در سونوگرافی نیست بهتر است از روش های قدیمی استفاده کنید.

تعیین جنسیت جنین بدون نیاز به سونوگرافی

جنسیت جنین

تشخیص جنسیت جنین بدون نیاز به سونوگرافی در سراسر دنیا به روش های مختلفی انجام می شود. اینکه این روش ها از نظر علمی چقدر صحت دارند, هنوز اثبات نشده است و نیاز به آزمایش ها و بررسی های بیشتری است در ادامه مطلب چند روش رایج جهت تشخیص جنسیت جنین را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد بنابراین اگر شما نیز دوست دارید جنسیت جنین تان را تشخیص دهید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

تشخیص جنسیت جنین پسر

_ تغییرات در سلامتی

در بارداری جنین پسر، مادران معمولا حالت تهوع و مشکلات صبحگاهی را در سه ماه اول بارداری تجربه نمی کنند. همچنین مادر سردردهای مکرر را تجربه می کند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

همچنین در قبل از بارداری جنین پسر, می توان تمایز بین دست ها و پاها را کشف کرد. در دوران بارداری احساس سردی در پاها وجود دارد و در دست ها احساس خشکی ایجاد می شود.

آزمون رنگ ادرار یکی دیگر از راه های تشخیص جنسیت جنین می باشد به این صورت که اگر رنگ ادرار زرد باشد، جنین پسر است.

روش های تشخیص جنسیت جنین

_ روند غذایی

یکی دیگر از علائم برای تشخیص جنین پسر، علاقه ناخود آگاه مادر باردار به تغذیه مواد شور و ترش است. بنابراین این مادران اغلب تمایل به مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین گیاهی مانند گوشت و پنیر را دارند.

_ تغییرات جسمی

از نظر ظاهری نیز می تواند جنسیت جنین را در بارداری تعیین کرد. در دوران بارداری اگر جنین پسر باشد، مادر بار اضافی را ابتدا در جلو و بعد اطراف شکم احساس خواهد کرد. این در حالی است که با سپری شدن از زمان بارداری، حاله اطراف پستان مادر، تیره تر می شود.

تشخیص جنسیت جنین با روش های علمی

_ تعداد ضربان قلب

یکی دیگر از روش های تعیین جنسیت جنین، شمارش ضربان قلب است. در مادرانی که جنین پسر باردار هستند، ضربان قلب جنین ۱۴۰ ضربه در دقیقه است.

_جوش شیرین

از دیگر راهکارهای موثر در تعیین جنسیت جنین استفاده از جوش شیرین است، در یک فنجان حاوی دو قاشق غذا خوری پودر جوش شیرین ادرارتان را بریزید اگر مخلوط حاصل شبیه نوشابه گازدار شد جنین داخل شکم تان پسر است.

چند روش رایج جهت تعیین جنسیت جنین

_رگ خونی داخل چشم

چشم ها عامل دیگری جهت تشخیص جنسیت جنین است اگر پلک پایین چشم تان را بکشید و به قسمت سفیدی چشم تان نگاه کنید در صورتی که رگ های خونی داخل چشم به شکل حرف V در قسمت پایینی چشم راست تان باشد بدین معناست که جنین پسر است.

_رشد موی پا

روند رشد مو نیز می تواند به مادر کمک کند تا متوجه شود که جنسیت جنین داخل شکمش چه می باشد بنابراین در صورتی که رشد موی پاهایتان بیشتر از زمان قبل از بارداری است یعنی جنین پسر است.

_تست سیر

این روش تست برای آن دسته از افرادی که علاقه به سیر ندارند مناسب نیست می توانید بوته سیر را بخورید اگر پوست تان برای مدت طولانی بوی بدی بدهد یعنی جنین تان پسر است.

تشخیص جنسیت جنین دختر

تعیین جنسیت جنین

_تغییرات در سلامتی

در بارداری جنین دختر، بدن مادران معمولا افت می کند، به همین دلیل در صبح گاه اغلب آن ها احساس بیماری دارند. حالت تهوع و مشکلاتی از این قبیل برای مادران با جنین دختر اغلب زیاد است. همچنین مادر در دوران بارداری جنین دختر، از لحاظ روانی دچار بی ثباتی عاطفی می شوند.

تغییر در رنگ ادرار به کندی در مادران باردار با جنین دختر، اتفاق می افتد.

_ تغییرات فیزیکی

اگر جنین دختر باشد، مادر احساس می کند که شکم و باسن او بزرگ تر شده و پستان چپ نسبت به پستان راست نیز بزرگتر است.

همچنین در بارداری جنین دختر، تغییرات در موها نیز قابل مشاهده است به طوری که مادر احساس می کند موهایش کم شده است.

نحوه تشخیص جنسیت جنین

_ روند غذایی

مادران باردار جنین دختر، اغلب تمایل به خوردن غذاها و میوه های شیرین دارند.

_ تعداد ضربان قلب

از نظر ضربان قلب، قلب جنین دختر سریع تر از پسر می زد به طوری تعداد ضربان قلب جنین در هر دقیقه بیش از ۱۴۰ بار می زند.

_آزمون آکنه

اگر جنین داخل شکم تان دختر باشد تمام زیبایی تان را از بین می برد به همین خاطر برخی از زنان در دوران بارداری تیره تر می شوند و در صورتی که جنسیت جنین دختر باشد پوست تان پر از جوش و لک دار می کند.

تشخیص جنسیت جنین بدون سونوگرافی

علاوه بر موارد بیان شده، برخی شیوه های سنتی در تشخیص جنسیت جنین وجود دارند که هنوز از نظر علمی اثبات نشده اند و در سراسر جهان این روش ها با یکدیگر متفاوت است.

ضمن سپاس از همراهی شما دوستان، در این مطلب قصد داشتیم شما عزیزان را با روش های موثر جهت تشخیص تعیین جنسیت جنین آشنا کنیم تا بدون سونوگرافی تشخیص دهید که جنین داخل شکم تان دختر است یا پسر، در پایان پیشنهاد می کنیم جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه کودک و والدین می توانید بر روی لینک کلیک نمایید. جنسیت جنین

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *