دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مو مردانه ۲۰۱۷ جدید و جذاب با انواع استایل های بلند و کوتاه

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ دی ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از مهمترین عواملی که می تواند جذابیت چهره شما بیشتر کند مدل موی مناسب است, در ادامه این مطلب انواع مدل مو مردانه ۲۰۱۷ با استایل های کوتاه و بلند را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

با شروع سال جدید تغییر و تحولاتی در دنیای مد بوجود می شود که مدل موها نیز این قاعده مستثنی نیستند. با نزدیک شدن به سال ۲۰۱۷ نیز انواع مدل موی مردانه ۲۰۱۷ کوتاه و بلند از سوی متخصصان مد و زیبایی برای آقایان جذاب و مد گرا معرفی شده اند که این مدل موها برای افراد با فرم صورت های مختلف مناسب می باشند و شما می توانید با توجه به فرم صورت و استایل خود مدل موی مناسبی را از بین این مدل موهای مد سال انتخاب کنید.

مدل مو همانطور که در ظاهر خانم ها تاثیرگذار است می تواند در ظاهر آقایان نیز تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است شما مدل موهایی را انتخاب کنید که مناسب ظاهرتان است تا بتوانید با چهره ای جذاب و مردانه در هر مکانی حضور پیدا کنید.

مدل موهای زیبا و متفاوت مردانه در سال 2017

انواع مدل مو مردانه ۲۰۱۷ زیبا و جدید

مدل موها باید به گونه ای انتخاب شود که بتواند ویژگی های مثبت صورت شما را برجسته کند و عیب های صورتتان را بپوشاند. مدل مو و مدل ریش و مدل سبیل در روی ظاهر آقایان تاثیر قابل توجهی دارند و اگر شما انتخاب مناسبی برای مدل مو و ریش خود داشته باشید می توانید چهره مردانه جذابی پیدا کنید.

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل موی مردانه ۲۰۱۷ را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

جدیدترین مدل موهای مردانه

مدل موی مردانه کوتاه ۲۰۱۷

همه آقایان تمایل دارند که بعد از کوتاهی موهای خود چهره ای دلنشین و جذاب پیدا کنند. مدل مو علاوه بر اینکه در ظاهر و استایل شما تاثیرگذار است می تواند روی شخصیت اجتماعی تان نیز تاثیر زیادی داشته باشد. اگر شما نتوانید مدل مویی را که متناسب با فرم صورتتان است انتخاب کنید ممکن است ظاهر شما نامطلوب به نظر برسد.
انتخاب مدل مو برای آقایان تا حدودی دشوار است و بهتر است شما برای انتخاب مدل موی خود با کسانی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند مشورت کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جدیدترین مدل موهای مردانه

مدل موی ۲۰۱۷ دیوید بکهاممدل موی کوتاه مردانه

مدل موی مردانه کوتاه

مدل موی مردانه 2017 انواع مدل موهای مردانه

انواع مدل موهای مردانه شیک و متفاوت

مدل موهای زیبا مردانه با جدیدترین متدهای آرایش مو مدل مو مردانه 2017 شیک و باکلاس

مدل موی کوتاه رسمی مردانه

جذاب ترین مدل مو مردانه 2017
علاوه بر فرم صورت جنس موها نیز می تواند در انتخاب یک مدل موی مناسب تاثیرگذار باشد. آقایان با موهای فر و موهای لخت مدل موهای متفاوتی دارند.
اگر شما وقت کافی برای حالت دادن به موها و مراقبت از موهایتان را ندارید بهتر است از مدل موی مردانه کوتاه برای کوتاهی موهای خود استفاده کنید. اگر موهای شما به شیوه ای صحیح اصلاح شود موهایتان نیاز کمتری به مراقبت دارند. اگر مدل موهای شما فشن باشد شما باید هر روز که از خواب بیدار می شوید با کمک ژل و انواع وسایل حالت دهنده مو, موهایتان را فرم و حالت دهید که فرم دادن به موها نیازمند صرف زمان زیادی است.

مدل موی مردانه 2017مدل موی کوتاه و جدید مردانه

مدل مو مردانه ۲۰۱۷

مدل موی زیبا و متفاوت مردانه

مدل موی ساده مردانهمدل موی کوتاه مردانه

مدل مو مردانه زیبا و شیک

مدل مو مردانه 2017 کوتاه و بلند

مدل مو مردانه در سال ۲۰۱۷مدل موی مردانه شیک و جذاب

مدل موی رسمی مردانه

مدل موهای مردانه زیبا و متفاوتمدل موی جذاب

انواع مدل موی مردانه در سال ۲۰۱۷

مدل مو زیبا و جدید مردانه مدل موهای مردانه باکلاس

انواع مدل موی مردانه بلند سال ۲۰۱۷

مدل مو مردانه جدید در انواع استایل های متفاوت و متنوع موجود هستند. مدل موی بلند مردانه از انواع مدل موهایی است که این روز ها در بین آقایان و پسران جوان طرفداران زیادی را پیدا کرده است. این مدل موها می توانند زیبایی و جذابیت خاصی را به چهره مردانه شما بدهند و بهتر است در هنگام انتخاب انواع مدل موی مردانه بلند ابتدا به ویژگی ظاهری خود توجه کنید سپس مدل مویی را که با چهره شما کاملا مطابقت دارد را انتخاب نمایید.

جدیدترین مدل موهای مردانهمدل موی زیبا و متفاوت مردانه

مدل موی مردانه بلند ۲۰۱۷

انواع مدل موهای مردانه شیک و متفاوتمدل موی زیبا جذاب مردانه در سال 2017

مدل موی مردانه ۲۰۱۷

مدل موی شیک و مجلسی مردانه

یکی دیگر از مسائلی که می تواند در زیبایی مدل کوتاهی موهای شما تاثیرگذار باشد توجه به مهارت آرایشگر است اگر آرایشگر شما به خوبی بتواند از عهده کوتاهی موهای شما با مدل دلخواهتان برآید پس از اتمام کار کوتاه کردن موهای خود شما رضایت کافی را خواهید داشت.
مدل موهای بلند برای مکان های اداری مناسب نیستند و اگر شما مجبور هستید که بیشتر وقت خود را در این مکان ها سپری کنید بهتر است دور این مدل موها را خط بکشید.

   مدل موی مردانه

مدل موی کوتاه مردانه

مدل موی داماد

مدل موی شیک و متفاوت مردانه مدل موی زیبا و جذاب مردانه

مدل موی بلند و فشن مردانه

مدل مو خاص و متفاوت مردانه مدل موی بلند مردانه در سال 2017

 توجه داشته باشید که اولین چیزی که در ظاهر آقایان می تواند جلب توجه کند مدل موی آن ها است بنابراین بهتر است مدل مویی را انتخاب کنید که چهره شما را آراسته و جذاب تر نشان می دهد. در این مطلب با انواع مدل مو مردانه ۲۰۱۷ آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما مطابقت و همخوانی داشته باشند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل موی مردانه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *